Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • AlyrArkhon

    senior tag

    válasz tycho #49410 üzenetére

    Sajnálatosan téves hozzáállás.
    Tapasztalati tényként tudom mondani, hogy _azonnal_ telefonálni kell, sőt lehetőleg néhány szomszédot is felbiztatni, mert különben sohasem veszik észre, hogy valami gebasz van. Azt nem tudom, sok ügyes 'technikai kollégának' hogy a frászba nem tűnik fel, amikor egész háztömbök (néha még ennél nagyobb területek is) esnek ki egyszerre? küldjünk nekik pár hálózati forgalmat, terhelést monitorozó programot?? Fapofával mondja a virtuális képembe, hogy nem lát problémát, akkor is, ha előtte lecsekkoltam, hogy komplett társasház minden szolgáltatása kiesett. Úgyhogy rá akar beszélni a modem ki/be kapcsolgatásra. Érdekes, amikor felhomályosítom, hogy nem csak net, de semmi sincs, még analóg tévé se, és nem csak nálam, de az egész házban, akkor egyből elkezdik látni, hogy központi hiba van...
    Szóval ha hiba van, telefonáljunk, már csak azért is, mert onnan ketyeg a számláló, ha esetleg kötbérgyanús hosszúságúra nyúlna a kiesés...
    (más kérdés, hogy aztán meg anyázok a szolid 900 ft telefonköltség miatt, mire előkerül a hús-vér a túloldalon és felfogja, amit mondani akarok neki. Ez friss példa, ennyibe volt nekem hogy májusban okoska belematatott a ház dobozába, miközben csak egy szűrőt kellett volna kicserélnie.)

    [ Szerkesztve ]

    Redmi Note8,11/Band4,8/watch3a/Xiaomi S10

Új hozzászólás Aktív témák