Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tikakukac

    titán

    válasz boborján2 #133532 üzenetére

    Nekem olyan listám van a Vodánál, hogy görgetheted a bejegyzéseket. Nem vicc, az összes bejegyzés felolvasása 20 perc. Ez mind csak hibajelentés. Amikor kértem, hogy akkor szeretném az összes céges ilyen megkeresést dátummal exportolva a mailemre, azt mondták nem lehet. Mi az, hogy nem lehet? :DDD Úgyhogy erre is felvettek hibajegyet, hogy miért nem lehet és 30 nap múlva megmondják miért nem lehet. Ugye ahhoz, hogy ebből egy ütős ügyvédi megkeresés legyen, kellenének a számok, időpontok, de nem adják ki, így viszont piszok nehéz a dolog.
    T-t nem kell bemutatni, mivel amiben dolgozom, ott kell az összes brigáddal nyomni a szkandert, a diffi, hogy amikor valami nem halad és odab@szok az asztalra, akkor lesz egy olyan kisfőnök, aki 30 perc alatt lekeveri a műsort és ha a szervert kell beszántani, akkor másnapra nálam az összes papír, ha kell egy 50 fős előfizu és eddig ültek rajta, akkor 48 órán belül nálam a doboz SIM.
    Vodánál nem, ott tökre mindegy mennyire magas polcig ér a bélsaras tartalom, nincs killcommand. Lassan 1 éve nem lehet pontot tenni erre valahogy. Azért valld be, T-ről gyorsabb volt a költözés :B

    Bemész a vodába leadod az összes cuccot, kérsz róla jegyzőkönyvet ,meg a felmondásról és megvagy.Onnantól kezdve egy jogtalan számlát nem kell befizetni.

    Megvolt. De ettől még lazán inkasszóig elmegy a sztori. Üdv itthon :B
    Ha meg nem tudod felmondani ,mert nem jó a rendszerük, akkor toll papír ,bélyegző aláírás.

    Nincs mit aláírni, bélyegezni, mert ők is elismerik, hogy fel van bontva a szerződés, csak a belső rendszerükben történő bontás nem történik meg, emiatt pedig olyan a dolog, mintha mégis lenne egy szolgáltatás bekötve.
    Az hogy mikor rögzítik a saját rendszerükben az nekik egyéni szoc problem. Ha jogtalan követelés van ,akkor feljelenteni őket gyorsan az átvételi jegyzőkönyved és a felmondás alapján.

    Igen, ez viszont már nem ennyire egyszerű, persze, "feljelented", de mit mire és mikor meg miért már bonyibb. Sokkal bonyibb.
    És ami nagyon fontos ,addig is egyetlen percig sem használni a szolgáltatásukat

    A leadás előtti 5 hónapban is egy dobozban volt a modem, azóta meg szerintem már indiában van egy kisgyerek keze között.

    A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

  • cocka

    veterán

    válasz boborján2 #133532 üzenetére

    meglátja hogy wifin van a box, benyögi,hogy hát ez bizony így fizetős kiszállás.

    Hű de korrekt! És ilyenkor veszik elő a user error kártyát, meg biztos a saját eszközöd hibás stb..

    kiszámlazta de soha nem fizettem ki a "szakértő opciót" vagy hogy nevezik azok a szerencsétlenek az ilyen munkát.

    És csinált is valamit, ami miatt kiszámlázott? :D

Új hozzászólás Aktív témák