Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kezo0

    addikt

    válasz Ledi #126806 üzenetére

    A "srác" nyilvánvalóan dilettáns volt, vagy téged nézett hülyének. Hiszen ha a felvételek egy távoli szerveren tárolódnak, akkor ami törlődik, az is onnan törlődik. Hogyan segíthetne ezen a nálad (vagy bárkinél) levő box alaphelyzetbe állítása? Főleg, hogy amikor egy felvett műsor eltűnik, akkor nem csak a boxon válik elérhetetlenné, hanem a VTV appból és a böngészős felületről is. Tehát a hiba egyértelműen nem az előfizetőnél van.
    Nem hiszem, hogy ugyanabban az adatközpontban vannak a T és a Voda szerverei.

    Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

  • cocka

    veterán

    válasz Ledi #126806 üzenetére

    Ez az egész február eleje óta tart.

    Mondjuk ilyen durva mértékben igen. De már januárban is tapasztaltam ezt, sőt korábban már írtam szerintem itt, hogy kb. november vége óta random eltünedeztek felvételek. A mostanihoz képest sokkal szórványosabban, nehogy véletlenül észrevedd.

    Csak ha lescreenshotolom mondjuk naponta az állapotokat és ráírok a képre egy dátumot, akkor azt elég nehéz kimagyarázniuk. :D Nyilván akkor is lenne kibúvó: manipulált képek, biztos direkt kitöröltem a felvételeket és azt állítom mintha maguktól törlődtek volna, hülye vagyok és nem tudom kezelni a rendszert, betelt a "tárhelyem", és még mindig van az adu ász duma: a tartalomszolgáltató így döntött stb..

    a Telekomnál van 3 napos visszanézési lehetőség.

    De annak EHHEZ mi köze? A vodás műsorvisszanéző még mindig 7 napos, 3 helyett.

    Itt most a felvételek tárolási idejéről van szó. Az ott is 90 nap meg itt is annyinak kéne lennie. Annyi különbséggel, hogy itt 90 órányi tárhelyed van, ott meg csak 30, amihez vehetsz még plusz 100 órát.
    Viszont ha 3 naponta törlik a felvételeket, sose fogja elérni a 90 órát. :D

Új hozzászólás Aktív témák