- Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
- Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
- Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
- Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
- The Witcher - Befutott a TV sorozat folytatásának első rövid kedvcsinálója
-
GAMEPOD.hu
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
#75501312
törölt tag
válasz szabogabor10 #84883 üzenetére
A hangsáv is Dolby lett vagy maradt sztereó?
-
#75501312
törölt tag
Igen, így van. Nálunk a családban van még 3 helyen Netflix, HBO Go, Youtube, Spotify. De van, hogy az egyik ember a tévét nézi, a másik a Netflixet, a harmadik meg mást (de mind FHD-ben), szóval lehet, hogy az 1-2 TB havi forgalom is reális lesz még mégiscsak, lehet van olyan háztartás ahol már most is az és nem a torrent miatt.
szerk: Közben kíváncsi lettem mennyit fogyasztok, de a routeremben ki volt kapcsolva a Traffic Analyzer. Most bekapcsoltam, ránézek majd pár nap múlva, hogy mi mennyit vitt el.
szerk2: behúzta a napi adatot, ma 1 GB forgalmam volt, ebben 5 percnyi HBO GO stream van csak benne, a többi csakis sima adathasználat torrent nélkül, ami fura, mert a tabletem elvitt 200 megát, a tévé 100-at, a PC meg 600-at és még nem streameltem, az online játékom meg ennyire nem eszi a netet.
[ Szerkesztve ]
-
#75501312
törölt tag
Woah, visszahívott UPC.
Nem módosíthatok csomagot csak hűségidő lejártakor.
Nem válhatok mediacardra csak hűségidő lejártakor. Egyébként is ingyenes lenne és most fizetős felvevős eszközöm van így már csak azért sem.
Nem válthatok az új VTV-re csak hűségidő lejártakor.
WTF UPC?
Hát akkor fizessünk még 9 hónapig a semmiért. -
#75501312
törölt tag
válasz LouiS22 #84976 üzenetére
Nem, lefelé váltottam volna egyébként is.
De még az eszközcserét sem engedték.
A régi Cisco box köhög, néha megy, néha nagyon lassan, sokszor újraindul és percekig csak a sárga lámpa világít.
Azért fizetek a semmire, mert nem nagyon használom a tv szolgáltatást évek óta már, egyszerűen a Cisco box nem működése tönkreteszi az élményt. Csak azért van prémium csomagom, hogy élvezzem a természetcsatornákat, de már azokon is sok a trash adás.Írtam nekik levelet, leírtam mit miért szeretnék, különböző scenariókra kértem tőluk ajánlatot.
Erre felhívnak egy olyan hangsúllyal, hogy márpedig itt változtatás nem lesz.És mi van akkor ha elromlik a box? Mert elég régóta szenved már, volt párszor hívásom emiatt az üfsz-re, akkor ez a "változtattunk valamit indítsa újra a boxot" megoldás működött ideig-óráig.
-
#75501312
törölt tag
válasz LouiS22 #84979 üzenetére
3-4 hónapja még nem voltam karantén alatt bezárva a lakásba, de már előtte is sokszor gondolkoztam ezen, a váltáson, opciókon, itt ebben a topikban is. HBO pedig jó ha van, legaláb 1 HD és DD 5.1 volt, ahol a mozifilmeket nézhettem.
Előtte nagyon sokszor rögzítettem adásokat, nem volt opció a mediacard, de most már eljutottam oda, hogy lemondok a felvételről, ha a működés normális, gyors és nem egy 20 éves UI-t kell néznem.
Kipróbáltam a tévém tévé részét, eléggé lassúcska volt, nem tudom ez kártyával mennyit változna.
Most kezdtem felfedezni a saját STB-k világát, azzal még szóba jöhetne a kártya.
+ reménykedtem még abban, hogy a Voda hoz valami változást, az utóbbi hetekben az IP TVs megoldás is jó választásnak tűnt a régi Cisco után.
De ugye kiesett minden, szóval nesze semmi fogd meg jól szituáció van.Viszont ha a hűségidő lejártakor is szórakoznak akkor repülni fog a tévé szolgáltatás legalább. Remélhetőleg addigra meg lesz elérhető más szolgáltató, mert abban az esetben a net és a telefon is repülni fog.
Ha nem, akkor marad a net + telefon és majd előfizetek újra az HBO GO-ra, amikor lesz DD 5.1 hang.
Írtam tegnap HBO-nak, tervben van a 4K is, csak még nem tudják mikor lesz implementálva.(#84980) MiZo1990
500-as net van és prémium + extra csatornák is már évek óta (12). VTV-re sem válthatok, ezt viszont nem értem, minden maradt volna a régiben csak eszközt cserélnek, de nem.[ Szerkesztve ]
-
#75501312
törölt tag
válasz LouiS22 #84983 üzenetére
Erre még alszok egyet, mert most k.bosszús vagyok. Úgyis mennem kell postára, megnézem ott vannak-e még a nyugdíjasok, közben levegőzöm egyet.
Lehet meg kellett volna néznem az ászf-t, úgy emlékszem pár éve olvastam, hogy 1-2 évente egyszer az előfizető is válthat minden irányba külön költségek nélkül.
Az is fura, hogy amikor ők hívnak hűségidőn belül, hogy változik valami azt meg lehet?
Pár éve még imádkoztam, hogy nehogy elromoljon a Cisco és hozzák a Horizont, most már inkább azért drukkolok, hogy adja meg magát.HBO generál választ adott, de remélhetőleg van mögötte valami tényleges gondolat. A DD hangsáv nem foglal olyan nagyon sok sávszélt, a streamerszolgáltatóknak külön kodek van erre. Ha jól tudom a Netflix is a DD+ sávot 192kbit/s-os rátával nyomta tömörítve, szóval HBO is simán nyomhatná valóban évek óta, nem is értem hogy maradhatnak el ennyire. Amerikában megy a DD+, Európában nem.
[ Szerkesztve ]
-
#75501312
törölt tag
válasz LouiS22 #84987 üzenetére
Nem, nem maga a hangsáv minősége 192, hanem az adatmennyiség, amit ez felemészt. Valahogy betömörítik a 640-es sávot, hogy streameléskor az csak 192kbit/s adatsávot használ fel. Erre van egy külön kodek.Ááh, okés, így megvan már, bocsánat, akkor félreértettem azt a cikket.
[ Szerkesztve ]
-
#75501312
törölt tag
válasz Intruder2k5 #85018 üzenetére
Nálam is ez van, nincs elérhető vezetékes szolgáltatás. Megvárom a holnapi vicces napot, és 2-án majd újra megpróbálom.
-
#75501312
törölt tag
Egyébként a Vodánál hogy fogjuk tudni elérni az online felületet? Mint a My UPC-t?
Nekem a számlám is onnan ment a Díjnet oldalára. -
#75501312
törölt tag
"Karbantartás miatt szolgáltatásaink és weboldalunk átmenetileg nem elérhető, szíves türelmedet kérjük! Köszönjük a megértést."
Néhány linkre ezt dobja, szóval akkor majd holnap napközben, vagy tényleg 2 nap múlva.
Fingers crossed for HBO HD and DD 5.1 channels
[ Szerkesztve ]
-
#75501312
törölt tag
Találtam egy ilyet, C pont az érdekes.
Tehát elvileg a határozott időtartam alatt is válthatnék lefelé, csak elesek a kedvezményektől. És ha jól értelmezem, akkor tegnap kellett volna legalább egy ajánlatot tenniük, amit elmulasztottak.
Bár az nem tiszta, hogy ebben az esetben minden szolgáltatás megszüntetéséről van szó vagy csak egy részéről?
Bár ott a kötbéres rész is, ami annyira nem jó.[ Szerkesztve ]
-
#75501312
törölt tag
Díjneten is átírták a nevet Vodafone Cégcsoportra.
-
#75501312
törölt tag
válasz sziszi-fuszi #85090 üzenetére
Ez jó, akkor megpróbálom hívni őket 2 hét múlva, hátha engednek eszközt cserélni.
-
#75501312
törölt tag
Jóvanmá'
Azt nem írtad, és a HH 300-ból 2 csomag van a weblapon, így az tűnt kézenfekvőnek, hogy nem vagy prémiumos és kaptál pluszba dolgokat, mint a többi nem prémiumos.
Reseteltem a Cisco boxot, végigpörgettem, a csatornákat és nálam pl. az Európa és Világ csomag is elérhető, ami nem része a prémiumnak. Olyan, mintha a pornó csatornákon kívül minden csatornát nézni tudnék, de azt nem hiszem, hogy ez része az akciónak? -
#75501312
törölt tag
Nálam megy, viszont maga a net borzasztóan akadozik.
Ami fura, hogy Spotify megy minden gond nélkül, de a weboldalak vagy nem töltődnek be vagy nagyon lassan, Discord 10-15mp késésben van kattintás után.Kaptam ilyen hibaüzenetet is: upstream connect error or disconnect/reset before headers. reset reason: connection termination
[ Szerkesztve ]
-
#75501312
törölt tag
válasz FraFer82 #85248 üzenetére
Velem másfél éve kezdtek el szórakozni, volt hogy az ügyintéző konkrétan hazudott és átvert, de szerencsére észen voltam és 14 napon belül.
Mostanában viszont borzasztó a hozzáállás és nem segítőkészek.
Reménykedem én is, hogy a Voda jobb, de sztem nagyrészt ugyanazok ülnek a telefon másik felén, mint akik eddig is. -
#75501312
törölt tag
Van jelenleg elérhető e-mail cím, ahová lehet írni nekik? A webes felület csak 1000 karaktert enged.
-
#75501312
törölt tag
válasz #75501312 #85274 üzenetére
Találtam egy email címet. A 16. próbálkozás után tudtam emailt küldeni, ugyanis az online felület nem működik, amikor egy filet akar csatolni az ember. Szóval csak üzenet működik 1000 karakterben, a mellékelt másik 8 fájlformátum csatolása egyáltalán nem működik, 2 böngésző alatt is próbálkoztam 15 alkalommal megszámozva ezt a szolgáltatónak is ha kétsége lenne és mégis átment volna az üzenet. Email cím nem elérhető csak google keresés után, ami még mindig kétséges az automata üzenet ellenére is.
Viszont itt szeretnék majd segítséget kérni. Jelenleg leírtam a Vodának, hogy mi az, amit a UPC-s ügyintézők elcsesztek, mi történt az elmúlt 12 évben, mikor és mivel vertek át, mi az, amit helytelenül követett el a jogelőd.
Ennek elvileg a UPC oldaláról rögzítve kellene lennie (szép magyarosan), mert egy része telefonhívás volt, a másik része pedig írásban elektronikus kommunikáció, aminek egy része az én oldalamon elvileg mentve / rögzítve van ha a UPC webmail továbbra is megbízható.Milyen hivatalos jogi és egyéb lehetőségeim vannak azzal kapcsolatban, hogy bizonyítsam a szolgáltató megvezetett, sőt hazudott (erről kell lennie rögzített hangfelvételnek, nálam pedig van email) ezzel anyagi kárt okozva? Milyen módon érvényesíthetem azt az egyszerű tényt, hogy a szolgáltató ügyfélszolgáltatósai nem a megfelelő szabályok szerint jártak el. Jelenleg hajlandó vagyok ezt békés módon megoldani, amint megpróbálnak lenyomni ezt vinném jogi útra.
Tényleg elegem van már az önkényes hatalomgyakorlásból, amit az ügyfélszolgálatosok alkalmaznak, hazudnak, megvezetnek, csak fizess többet csak mert más szolgáltató nem elérhető.
Azt is leírtam nekik milyen módon lehet más szolgáltatókat igénybe venni, még akkor is, ha a magyar oldalak szerint ők (UPC / Voda) az egyedüli szolgáltatók az adott címen (vezetékesen).
Értem én, hogy ez így fura, épp hogy csak váltás történt, miért is támadnám a Vodát, de erről szó sincs. De jelenleg ha jól értem az üfsz nagy része még mindig a megtartott UPC-s, akik szándékosan félrevezetnek és hazudnak. És hogy március 31. vagy április 1. a dátum sztem az már itt jelentéktelen részlet.
Mi itt a kulcsszó: a leírt több oldalas igaz történet a részemről vagy a fogyasztóvédelem?
-
#75501312
törölt tag
Nálam 1080i van beállítva és van különbség a minőség között.
A régi Cisco boxon is duplán vannak ezek.
Viszont most már világos, hogy az összeolvadás 1-1,5 éve alatt nem az volt a cél, hogy átálljanak dolgokra vagy változtassanak rajtuk, mint ahogy az várható lenne és van rá példa más cégeknél.
Buta módon azt gondoltam, hogy majd április elsejével nagy változások jönnek, hát nagyot tévedtem.
Összesen 35 HD csatorna van az oldal szerint, kellene lennie még 3-nak? De ha rászűrök a HD adókra, akkor csak 26-ot számolok. -
#75501312
törölt tag
válasz Floyd80 #85735 üzenetére
Woah, az rengeteg, nekem a Premium + HBO + Filmbox 11300 körül van. Ha megnézem a Voda honlapját, az alapcsomagjaim (premium + 500 net + telefon) 7500 forintba kerülnének. És aktív az opció, klikkelhetnék rá, pedig elvileg lefelé nem válthatnék mégis ezt dobja bejelentkezett fiókkal.
Sőt, választhatok Voda boxot is, csak fel kell hívnom egy 80-as telefonszámot.
A szomszéd utcában ott a Digi is, de rájöttem, hogy a tévét simán lemondhatom, mert a műholdas opció még szóba jöhet. -
#75501312
törölt tag
válasz kenwood #85741 üzenetére
Nem szeretném biztosra. Volt már tapasztalatom még nagyon régen a UPC tányéros tévével. Viszont tévét tuti lemondom, de szeretnék mindenképp legalább HBO-t eredeti sugárzásban, így ahhoz lehet meg tányér kell.
De még keresem a megoldásokat, hogy lehetne otthon igazi moziélmény, vannak más opciók is úgy tűnik.(#85742) Drughi
Ott van az ajánlatok alatt a Vodabox Megrendelem gomb, vidd rá az egeret, ott kiírja, hogy milyen számot hívj ha már meglévő ügyfél vagy.
0680 985 303[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest