Új hozzászólás Aktív témák

  • Peltár

    aktív tag

    válasz kabelmania27 #77849 üzenetére

    Szia!

    Köszönöm szépen! DE!

    Nem változtak, de mivel érdekes hiba volt-van, látszólag minden rendben, csak a csomagokat dobálta el, elkezdtem saját eszközre hálókártya, router gyanakodni, előtte felhívtam a 1221-et de nem a szokásos hiba itt és itt kábelvágta 3 nap míg javítjuk hangüzenet, csak a soká kell sorban várakozni, letettem. Átnéztem, írtam ide, aztán már ezt a választ sem tudtam elküldeni, aztán megint újra indult a modem mondom már megkérdezem személyesen embertől is nincs e nálunk a faluban gond 1221 hibabejelentés 2 gomb várok ember, erre bemondja hogy tudjuk ki vagy a telefonod alapján, hiba van nálatok soká tart, javítjuk, ha feliratkozol küldünk sms-t, fel voltam, de mind1. Ezzel az új fajta hibakezeléssel-tájékoztatással átbasztam magamat, mivel neten nem írták, facebookon sem írtak hibát..
    Szóval most éppen megy nem tudom meddig, de legalább nem nálam van a hiba, mint ahogy a 20 év alatt egyszer sem, de én mindig magamnál kezdem a nézelődést mielött hívnám a 1221-et. Na ezen úgy látom változtatni kell, ha az UPC nem tud egy webes felületet ahol feltüntetné hogy éppen hol nem megy a szolgáltatás, a telefonban azzal kezdi hogy jelentősen megnőtt a várakozási idő még hajnalban is, mert ugye
    tegnap délután kezdte a szórakozást.

    Nem az baj hogy hiba van, elviselem persze mert előfordulhat, nem anyázom őket, mert direkt biztosan nem
    verik szét a rendszert, de a tájékoztatás, miért kell állandóan cifrázni, nem lehet ezt weboldalon keresztül? Ha végképpen nem megy, mobilneten, telefonon keresztül megnézem mit írnak, kb mikor várható a javítás vége
    stb. Legutóbb mikor átvágták Szentendrén a kábelt, a 1221 rögtön bemondta, majd elkészültek jött az sms, készen van.
    Jól van mire ezt megírtam megint elment a net. :Y tehát még javítanak....
    Küldés v.3 azaz harmadik próbálkozás

Új hozzászólás Aktív témák