Új hozzászólás Aktív témák

  • pinnacle

    nagyúr

    Tényleg a Facebookon érdemes érdeklődni a UPC-nál, ott hamarabb válaszolnak. December 28-án volt internet igénylésem, idáig 2x nem tudták, hogy mi a helyezet, másodszorra azt mondták, hogy a beruházási csoportot az ügyfélszolgálat is csak emailben éri el, ezek a levelek néha elkeverednek.
    UPC online-tól egyből jött a válasz.
    Házunk előtt dísztégla van, azért nem tudják bekötni, mert
    Ennek eredeti állapotba helyezését a felmérés keretében nem tudtuk vállalni, így a beüzemelés nem történt meg.

    Ez mit jelent? UPC-nél, hogy kötik be a földkábelt dísztégla esetén? Betonnal öntik ki a helyét? Utcán ilyen Viacolor téglával dolgozó munkások azt mondták, ezt simán fel lehet szedni, mert nincs rögzítve, legfeljebb az első téglát kell összetörni. Illetve a házunk előtt UPC akna is van, nem lehet a járda alatt behúzni a védőcsövet? Az a gond, hogy nekünk még régen simán csak beásták a földbe a koax+telefon kábelt, nem védőcsőben vezették be.
    Szomszéd családi házba be van kötve az optika. Nekünk senki sem szólt. UPC alvállalkozói saját hatáskörben döntik el, hogy kinek kötik be és kinek nem?

    Rákérdeztem, hogy idáig miért nem válaszoltak a megkeresésemre. Azért ez tényleg durva.

    Rendszereinkben úgy látjuk, hogy a december végén tett megkeresésedben kollégáink nem kaptak választ ebben illetékes munkatársaiktól, ezért az ügy lezárásra került, miután nem tudtak érdemben tájékoztatni. Az okozott kellemetlenségért elnézést kérünk!

    Ezt nem is értem, ha a beruházási csoport nem válaszol, akkor lezárják úgy az ügyet, hogy nekem nem is szólnak, miközben már 2x is kerestem őket?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák