-
GAMEPOD.hu
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jim74
nagyúr
válasz Integra #2845 üzenetére
Ha tényleg tévesen kötöttek ki, akkor kérjél téves kikapcsolás miatti kötbért (kártérítést).
Azt is nézd meg a szerződésedben, vagy az ÁSZF-ben, hogy milyen számok vonatkoznak a rendelkezésre állásra és a hibaelhárításra. Ha jól emlékszem talán 72 óra, de nem biztos. Szóval, ha péntek délután bejelentetted és hétfő estére sincs kijavítva, akkor verd az asztalt...Ha nagyon ellenkeznek, akkor említsd meg az NFH-t és a Hírközlési Felügyeletet... Arra azért visszább szoktak venni az arcból...
Ezeknél a szolgáltatókkal szinte egytől egyig nem lehet szép szóval elérni bármit is....
Tisztelet a kivételnek (ha van egyáltalán...)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...