Új hozzászólás Aktív témák

  • citkar

    addikt

    válasz Treck #23937 üzenetére

    "Most mar az is baj, hogyha gyorsan es hatekonyan szeretnenek hibat elharitani"

    Ha egyik nap reggel bejelentem és másnap délután jönnek, addig semmilyen szolgáltatásuk nem érhető el, nálam ez gyorsnak nem mondható, a hatékonyságukat már évekkel ezelőtt leírták, amikor az analóg adásról digitális TV adás-ra váltottam, ezt valamiért egy bő hónapig csinálták és a harmadik szerelőnél lett jó, persze akkor sem a lakáson belül volt a hiba. Meg sem említem hány alkalommal jött ki a szerelő, amikor a modemjük vacakolt, csak nem csípték el a problémát, vagy amikor közel két évig volt valami probléma, amikor kb 2-3 percre megszakadt szintén minden, elmondásuk alapján a körzetből egy "rossz" jelet visszaküldő eszköz miatt újraindult egy serverük és számukra ez nem is probléma, mert 5 perc alatt van a leállás, az hogy naponta akár 20-40 alkalommal az nem számít. Még skype-olni is szar volt, az online játékokról nem is beszélve.

    #23938) balage25 :

    Holnapra kaptam időpontot, a diszpécser annyit mondott, ő nem látja a probléma okát, csak megemlítette, hogy volt valamiféle fejlesztés az éjszaka vagy a hajnalban.

    "Bennem a gyors, átgondolt hibajavítás és a hálózatfejlesztés, inkább a "KELL" érzést erősíti."

    Bennem az az érzés erősödött fel, hogy végre lett egy szabadnapon, a többi elintézni valóm mellett szívesen leülnék internetezni,de nem tudok, hiába vagyok bő 5 éve az előfizetőjük, csak a mobilneten szüttyöghetek. Örültem volna, ha normálisan tudok internetezni, például ma este, de nem...majd holnap este...talán, addig marad szüttyögő mobilnet. Nyilván nem dől össze a világ, de gyorsnak nem mondanám a hibaelhárítást. Fejlesztés, hatékonyság ide, vagy oda, amikor használnám, azt amiért fizetek, nem tudom.

Új hozzászólás Aktív témák