Új hozzászólás Aktív témák
-
rdmftw
tag
és ha te a Bőrkabát lennél biztosan te sem nem korlátoznád le a régi hardvereken az újabb featureöket, hogy az újabb kártyák jobb véletlenk tünjenek.
értem amúgy hogy miről beszélsz, de ezeknél a cégeknél mindig a legrosszabbat kell feltételezni hogy megkapd nagyjából az igazságot.[ Szerkesztve ]
-
opr
veterán
Attol meg mukodik. Mert egy szoftver, azert. Ezek szerint az 1xxx szeria tulzas volt. 2xxx szeria, 3xxx szeria? DLSS3 pedig semmi mas, mint DLSS2+generalt koztes kepkoca tipp alapjan. Mar ps4-en is csinalta par jatek. Talan meg PS3 korszakban is bevetette konzolon par cim, de ebben nem vagyok biztos. Semmi pokolian uj dolog nincs a DLSS3-ban, sot. Az egyetlen ertelme annak, hogy nem engedelyezik lejjebb az, hogy igy szebb kepkocka szamok jonnek ki a 4xxx szeria tesztjein, es a tajekozatlanok meg elhiszik, hogy az tenyleg ugy van es rohannak a boltba, hogy mekkora generacios ugras. Pedig lofaszt annyi, csak ugyesen vannak megvezetve. Ok, alairom, ott, ahol amugy is 120+fps-t tudna a jatek, hasznos a DLSS3, kerdes ott mar mennyi ertelme van azon kivul, hogy lehet hat meteres az e-penisz.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
D55
aktív tag
"Ha menne a 3xxx-es kártyákon a DLSS 3, de az fps-ed kevesebb lenne a bekapcsolás után, mert a köztes képkocka beszúrása elnyújtaná a számításokat az miért lenne bárkinek is jó és hasznos?"
Csakis jó és hasznos lenne, még abból feltételezésből kiindulva is, hogy tényleg alkalmatlan rá az Ampere:
- Lehetnének játékok, ahol mégis megmutatkozik a jótékony hatása valamilyen okból (pl. ahol a manapság nem is túl ritkán előforduló botrányos mértékű optimalizálatlanság miatt átlag procikon CPU limit jelentkezik és ha az FG tud pl. úgy működni, hogy 30fps limiternél 60fps-re interpolál, vagy 60-ról 120-ra, akkor az nyert ügy)
- Mindenki láthatná a saját szemével, hogy nem le van szarva és hülyének van nézve a feje, hanem tényleg kevés az ő kártyája. Ez amúgy az nVidiának is súlyos érdeke lenne, hiszen mi sem győzne meg tömegeket jobban a következő generáció(k) magasabb értékéről, mint sem ez. (Valószínűleg az RT és DLSS2 esetén sem véletlenül adták oda a Pascalokra és Turingokra. Ezt a logikát követve sajnos vitathatatlanul bizonyítja is - amennyiben nem adják ki 1-2 hónapon belül most ezt is végül a régi kártyákra, hogy szándékosan avultatják így a régi generációkat)[ Szerkesztve ]
-
D55
aktív tag
De érted, amennyiben ugyanígy odaadják a DLSS3-mat akkor igen, akkor moshatják a kezeiket. Viszont ha ezúttal az FG esetén már nem így járnak el, akkor joggal lehet gyanakodni, hiszen a logika ugyanaz, mint a korábbi esetekben, amikkel még példákat is szolgáltattak rá, hogy nincs titkolnivalójuk.
"Nem úgy ültek az NVIDIA-nál a megbeszélésen, hogy na most a DLSS3-mal kezdjünk el csalni...."
Egyébként szerintem sem valószínű, csak az Ampere hírhedt chiphiányos árai miatt igyekezniük kéne sokkal sietősebben hűteniük a kedélyeket és mielőbb odaadni, ha másért nem, hogy lássuk tényleg nincs értelme. Mert ezt viszont felvállalták azzal, hogy annak idején nem kényszerítették ki a forgalmazóknál az MSRP plafont, így pedig egy ideig szorgosan fényezniük kell az Ampere tulajoknak a backplate-jét a prémium ár miatt amivel csak tudják, ha nem akarnak megsemmisítő erejű tömeges elégedetlenséget maguknak.[ Szerkesztve ]
-
opr
veterán
Mar miert lenne kevesebb? A 3xxx szeriaban ott az ero boven. Ahol a DLSS2 hatekony futtatasahoz van eleg kraft, ott mar nagyon keves hianyzik ahhoz, hogy a DLSS3 is tokeletesen mukodjon. Ez semmi mas, mint uzletpolitika.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
adr0001
tag
Az anyám mikróján is elfut. Egy mezei video esetén mozgásvektorokat is kell kalkulálnia a GPU-nak (ez a legmelósabb része a tech-nek), ami viszont egy játék esetén adott, meglévő, mert folyamatosan képződő, és a frame gen számára újrafelhasználható adat. Megkockáztatom, ha egy játékot ennek fényében terveznek meg, artifactolás nélkül kivitelezhető a dolog, és nem hogy egy mikrón hanem egy darab krumplin is lefut a render ezen része.
Felejtsétek el a lassab lenne bekapcsolás után-t.
"If you think [***]* was a Grade A asshole liar, wait 'til you get gaslit by a mainframe"
-
Robitrix
senior tag
a DLSS fut egyáltalán GTX kártyán?????? Mondjuk elve soha nem is próbáltam még. (nekem is GTX kártyám van) Persze optimális esetben van a játékban legalább FSR . Optimális esetbe persze FSR 2.0/2.1/ vagy már talán 2.2 verzió(amit viszont néhány hete adtak ki). Illetve létezik az NVIDIANAK is egy olyan le fel skálázó megoldása azért, amihez nem kell RTX hardver. a WArzoneban be lehet állítani a DLSS/FSR/ és a nem RTX-es Nvidia változatot is. Sajnos FSR-ból csak az 1.0 verzió van benne.
-
Robitrix
senior tag
nem egészen... az AMD-nél is létezik már egy 3-ig generáció. (RSR a neve) ami viszont már csak bizonyos újabb radeon RX kártyákon működik. (RX 5000 sorozat és afölötti kártyák) A régi kártyákon már nem müködik. Illetve most adták ki pár hete az FSR 2.2 verziót. ami elvben még müködik egy GTX kártyán is.