Új hozzászólás Aktív témák
-
Ayanlith
tag
#260 kelzsoca
A Turbado - emlékeim szerint - gyári garanciát ígért.#261 Viktor0610
Egy olyan álláspont, ami más felől közelíti meg a témát és amúgy teljesen legitim, tényleg gúny és irónia tárgya kell, hogy legyen... Végül is ez a módi, stílus manapság igen elterjedt és sikeres, legitimálva van. A másik érvel erkölcsi, etikai, illetve józan ész alapon, én az aktuális jogot és a jelenlegi eljárásrendet mint természeti (megváltoztathatatlan) törvényességet hivatkozom, majd kinevetlek, maradj csendben.[ Szerkesztve ]
-
Ayanlith
tag
válasz kelzsoca #267 üzenetére
"Közösségi oldalon, Xiaomi csoportokban olvastam, hogy szolgáltatóknak szánt, maláj, indonéz (ázsiai piacra szánt) készülékeket kaptak kézhez a vásárlók, és arra is volt már példa, hogy bontott, visszaküldött példányok kerültek új készülékként értékesítésre."
Köszönöm! Ez sajnos nyilván nem tudott kiderülni a Turbado weboldalát olvasva. Az ott leírt információk, illetve például az Árukeresőn lévő tapasztaltatok alapján hoztam meg a döntést, mikor náluk vásároltam. Én egy telefont (2 éve októberben) és egy robotporszívót (idén júniusban) rendeltem eddig tőlük, mindkettő bontatlan volt, amikor kézhez kaptam.
"Gyári garancia is van a készüléken? Természetesen, hisz minden termékünk EU-s eszköz. Amiben azonban a Turbado többet ad: ingyenes el- és visszaszállítást biztosítunk a javítás alatt, hogy a folyamat gördülékenyebb legyen. Önnek csak be kell jelentenie a hibát és mi átvesszük a feladatok oroszlánrészét."
Forrás: Turbado GYIK[ Szerkesztve ]
-
Ayanlith
tag
Provokatív, személyeskedő és valóban nem arra a problémára reflektál sajnos, amit felvetettél.
Egyébként az ő gondolatmeneténél maradva: nem a mi feladatunk és hatáskörünk ellenőrizni, hogy egy cég hogyan működik a háttérben. Egy Facebook-hozzászólásomat idézve: "Lehet gyanús az ár, de a sokéves működés, korrekt ügyfélszolgálat, minőségdíjak azért a másik irányba billenthették a mérleget a vásárlásnál/a bolt kiválasztásánál. Arra célzok, hogy nem a tipikus sufnikereskedő esete állt fenn, ahol a jelek együttese egyértelművé teszi, hogy mivel állunk szemben." Arról nem is beszélve, hogy nem minden termék volt ott sem olcsóbb.
#274 NORBI
Remélhetőleg igen, már többekkel felvette a kapcsolatot a Turbado Ügyfélszolgálat.A mostani, weboldalukon elérhető tájékoztatás szerint:
"Minden hitel- vagy bankkártyával fizető ügyfél kérjük, forduljon bankjához, és kérjen teljes visszatérítést, a bank gondoskodni fog a pénze visszafordításáról.""A banki átutalással fizetett ügyfeleknek regisztrálniuk kell a google űrlapon* a a mellékelt linken, és a lehető leghamarabb visszatérítjük a pénzüket, amint a befizetés ellenőrzése befejeződött. "
*Google-űrlapot viszont én nem találtam az oldalon.[ Szerkesztve ]
-
Ayanlith
tag
válasz Viktor0610 #286 üzenetére
Megértem, amit írsz, rendben van, [az utolsó mondat és szemforgatós smiley nélkül még (meg)érthetőbb lett volna].
Tekintettel arra, hogy bizonyos embereknek anyagi kára származott, egyes hozzászólásokban és internetes újságcikkekben pedig megy az okoskodás és áldozathibáztatás, meg kell találni az olyan lehetőségeket, amelyek egyértelműen építő jellegűek és hatékonyak. Minden változás elindul valahonnan és nem tudhatjuk biztosan, hogy éppen honnan.
-
Ayanlith
tag
válasz kelzsoca #287 üzenetére
Tehát - legalábbis az esetek egy részében - az a helyzet, hogy hiába irányít a Turbado a szakszervizhez, hiába ígért gyári garanciát (is) a vásárláskor, a már korábban kivesézett korlátok miatt valójában ugrott a garancia (legalábbis itthon).
Közben megnéztem, én mit kaptam: egy számlát, "rendeset", nem az új kauciós fajtát, viszont garanciajegyet nem... A termék dobozán rajta van, hogy ki a disztribútor (külföldi, szlovák cég). Ha utánanézek, hogy az ott (a) hivatalos-e, és ha igen, akkor ki a hivatalos ottani szervizpartner, és végül oda elküldöm, akkor elvileg megjavítják garanciában a készüléket, nem?
#292 atus72
Az egyikben egy Xiaomi termékről van szó, a másiknál nem tudjuk a márkát. Itt jöhet az képbe, hogy ez márkánként változhat...[ Szerkesztve ]
-
Ayanlith
tag
Az emberek szeretnek erősen fogalmazni. Kérdés, hogy itt valóban nem helytálló-e a kifejezés.
- Vajon hány ember valódi tulajdonosa a készülékének, és hány, aki csak hiszi magáról, hogy az?
- 2 éves jótállás, melynek legalábbis egy része gyáriként volt feltüntetve. Ez lehet, igaz is, viszont itthon kérdéses, hogy érvényesíthető-e a cég megszűnése után.
- Azt írták, minden készülék "EU-s eszköz", közben pedig ahogy kelzsoca idézte, vannak, akik Ázsiába szánt termékeket kaptak.A Turbado nagyvezérének Facebook-profilján látható egyértelműen a bérléses üzleti modell szlogenje. Az általam most felfedezett Turbado.info blogon is több bejegyzés foglalkozik ezzel a bérléses modellel. Ez viszont nem volt egyértelmű, vagy nem így volt a Turbado magyarországi honlapján legalább az október végén bekövetkezett megújulásáig.
[ Szerkesztve ]
-
Ayanlith
tag
válasz kelzsoca #295 üzenetére
Megjött a válasz a TMX-től. Amit írtam levelet, abban feltüntettem a készülék IMEI számát és csatoltam azt a képet, amit ide is beillesztettem a disztribútorról.
"Tisztelt Ügyfelünk!
A készülék beérkezésekor van lehetőségük nekünk is információkat kérni a gyártótól, hogy javíthatjuk-e a készüléket.
Amennyiben bejuttatja hozzánk a kérdéses készüléket a vásárlást igazoló számlával úgy a Gyártóval egyeztetve van lehetőségünk javítani vagy visszautasítani a jótállásos javítást.
Készülékét javításra beküldheti mobilfutár szolgáltatásunkon keresztül, amelyet a https://www.tmx.hu/mobilfutar linkre kattintva érhet el.
Megértését köszönjük!
Üdvözlettel,
TMX Mobile Solution Szerviz Kft."Szóval ebből a forrásból csak akkor leszek okosabb, ha esetleg tényleg gond lesz a készülékkel, és javíttatnom kell. Csak így, hibaok nélkül nem látom értelmét, hogy beküldjem hozzájuk.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- TCL LCD és LED TV-k
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Mini-ITX
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Autós kamerák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Xbox Series X|S
- Azonnali informatikai kérdések órája
- További aktív témák...
- Xiaomi Redmi Note 9s 128/6 GB 34.9E !!!
- Moto G84 12/256 Viva Magenta - garancia 2025 november végéig
- Xiaomi 11T Pro 256GB Meteorite Gray (szürke)
- Samsung Galaxy S23 Ultra 12/512gb fantomfekete + gyári töltő + Sp Connect tok
- Új állapotú iPhone 13 256GB 91% akku - Vodafone/Független eSIM - Ingyen csomagküldés!