-
GAMEPOD.hu
Üdv a trollok között!
Új hozzászólás Aktív témák
-
koshmar
őstag
válasz #33253120 #17218 üzenetére
Ugye, hogy ugye?
Nekem élőben látni is hatalmas élmény volt, de repülni ott helyben.. mindent vitt.
Sokkal nagyobb, mint ahogy a képek alapján hittem.
Amennyire rettegrem ott fent, ugyanannyira akarom még most is.
Kigurultunk a felszállópálya végéig, megfordultunk majd a pilóta teljes gázt adott > a hallásomnak onnantól már nem volt funkciója.Közelről megnéztem a motort (illetve az alját), óriási hengerei voltak. Több, mint 3300 köbcenti darabja és abból van kilenc.
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
koshmar
őstag
válasz #33253120 #17221 üzenetére
Jobb egyen ültél vagy a raktérben?
És a legfontosabb: a pilóta megejtette azt a mozdulatot, amitől minden újonc nyakon fossa magát? Tehát a hirtelen ereszkedést.
Egyszerűen leírhatatlan érzés.. szerintem azért van, mert a vér a tehetetlenség miatt megindul az agyad felé, és szó szerint átmész retardáltba.
Én konkrétan becsuktam a szemem és a szám is kinyílt..Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
koshmar
őstag
-
koshmar
őstag
válasz EmberXY #17225 üzenetére
Dehogy adtak fülvédőt! Meg eleve nem úgy készültem aznap reggel, hogy ma repülök.
Nem sejtettem, hogy ennyire hangos. Alapjáraton és kisebb fordulaton nem is hangos, de felszállásnál rettenetes, teljes fordulaton szó szerint felordít a motor.
Ami nem is csoda, szerintem a kipufogójában 0 hangtompítás van- a repülőkre semmilyen zaj és kibocsátási norma nem vonatkozik.
A levegőben ugye már szélzaj is van. És nem is maximális sebességgel mentünk, ennek a gépnek eleve 258 körül van a vége.De mit vársz, a 30-as évek végén tervezték és kezdték gyártani.
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
koshmar
őstag
Azért se írom le, hogy BÚÉK!:
Tegnap elbasztuk, nem figyeltük az időpontot, aztán már csak azt láttuk, hogy 00.01.
Ti néztétek?Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
koshmar
őstag
válasz EmberXY #17234 üzenetére
Itt ellenségről szó sincs, ez az agrokulturális világ egyik legöregebb igáslova, melyik háborúra lett volna ez jó?
Sejtettem, hogy ilyen régi gép hangos lesz, de én egy kulturált megsüketülésre számítottam, nem erre az orkánra.
Amúgy lehetett beszélni, csak ordítva. Szóval jó volt az.A Rammstein-koncertnél így is jóval halkabb volt. Ott, ha éppen ment egy szám, abszolút semmit hallottál a másik féltől, ha tüdőből ordibáltár, akkor se. De te tudod milyenek a koncertek.
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
koshmar
őstag
válasz EmberXY #17237 üzenetére
Ismerős, én régebben 50 percet utaztam este 9-kor egy 280-as (csuklós) Ikarusszal, votl hogy középen is (ahol a motor van)- mocskos jó érzés volt leszállni!
Akkor még nem volt agybadugós fülesem, ezzel a hagyományossal akartam zenét hallgatni, de egyszerűen a motorhang azt is elnyomta. Max hangerőn is..[ Szerkesztve ]
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
koshmar
őstag
válasz EmberXY #17241 üzenetére
Annyi a közös bennük, hogy fékezőhatásuk van, csak a kipufogófék egy külön szerkezet a kipufogóban, a motorfék pedig nem egy megfogható elem, minden belsőégésű motornak "van", működési elvéből adódik.
Okos emberek találták ki, kurva régen.
Egy egyszerű szelep, ami gázelvételkor a kipufogócső nagy részét lezárja, így a motor fékezőereje megnövelhető, nem is kicsit. Szóval a kettő végül is összefügg.Nagy járműveknél van értelme, ahol a kerekek fékeit ezzel valamilyen szinten kímélni lehet.
[ Szerkesztve ]
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
koshmar
őstag
válasz EmberXY #17243 üzenetére
Nem, a rudazat tartja nyitva, és gázelvételnél nyílik. Amikor zárva van, a motor nem kap gázolajat, ilyenkor úgy működik, mint egy nagy kompresszor. Csak sűrít, de nem gyújt.
Nyilván nyomkodtál már biciklipumpát üresen. Ha befogod a cső végét valamennyire vagy teljesen, sokkal nehezebb nyomni. Pontosan ez történik a motorral is, a zárt kip. cső miatt sokkal nehezebb összenyomni a levegőt és ez egész nagy fékezőhatást kelt.
Simple as that.Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
koshmar
őstag
válasz EmberXY #17246 üzenetére
Persze, csak az Ikarusnál rendkívül jellegzetes, és mivel annyi éve szolgálnak itt, külön nevet is kapott maga a kipufogófékezés folyamata.
Újabb buszoknál is szoktam hallani, némelyiknél csendesebb, másnál pont olyan jellegzetes, mint az Ikarusé.Egyébként régen kis hülyegyerek voltam, azt hittem, a 280-as Ikarusnál a hátsó részt csak a gumiharmonika tartja össze az első résszel.
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
-
koshmar
őstag
válasz EmberXY #17261 üzenetére
My last comment killed it again.
Tegnap vettem ilyen Milli kakaós tejet, 300 ml votl 190 forint, de valami embertelen finom. A sima kakaóporozott tejnél sokkal lágyabb, és még édesebb. A körtés Watt méltó ellenfele?!?!
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
koshmar
őstag
válasz Bjørgersson #17275 üzenetére
Engem már többször, valóban rettenetes.
Most eszem ezt az új Wasabis Chiót, ha esetleg látjátok, próbáljátok ki, valami fenomenálisan csípős!
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
koshmar
őstag
válasz Bjørgersson #17277 üzenetére
Én is most, nem kívántam de megittam, rá se kell baszni.
Meg mellé egy koff.mentes Oxxót, egy 3,3dl-es Pepsit is, este jó dolog egy is koffein nélküli bűnözés.
A wasabis Chio jó volt egynek, kromofág ízű chipset még nem ettem.Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
koshmar
őstag
válasz Bjørgersson #17279 üzenetére
Nem vagyok ínyenc.
Jól elcsesztem, lekaptam a polcról egy Oxxót, azt hittem, koff. mentes, erre most nézem, ez kék szőlős, most büntetésből megiszom azt is.
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
koshmar
őstag
válasz Bjørgersson #17284 üzenetére
DO WANT IT!
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
koshmar
őstag
válasz Bjørgersson #17286 üzenetére
Végre nem egy fossá pimpelt példány.
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
koshmar
őstag
Szerintem van jogosultsága, az akkori idők egyik (ha nem ténylegesen a) legerősebb motorja volt a Hemi, és a Barracudába lehetett rendelni. Középméretű kasztni + Hemi, na az gyilkos kombináció volt..
Erős kocsihoz különleges szín.
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
koshmar
őstag
válasz Bjørgersson #17299 üzenetére
Nekem mindössze 4 félév alatt is sikerült taktikákat kifejleszteni, mint pl. az A vizsgára bemegyünk rápillanatani a kérdésekre, semmit se készülve, aztán a B vizsgán átmegyünk, mert legalább fogalmunk van, hogy mi merre hány centi.
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
koshmar
őstag
válasz EmberXY #17301 üzenetére
Nem mainstream úgy alapvetően, de a Chrysler autóinál (Plymouth, Dodge) azért ott volt a gyári színek közt.
Most néztem egy 70-es Dodge gyári katalógust, a főoldalon egy lila Challenger. (nem rakom be ide a képet, mert a felbontása óriási).Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
koshmar
őstag
válasz Bjørgersson #17305 üzenetére
'ssék [link]
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
koshmar
őstag
-
koshmar
őstag
-
koshmar
őstag
válasz EmberXY #17324 üzenetére
Most egy pár napig az áfonyás Watt fog csusszanni, most az érkezett a helyi boltba.
De, csak az 69-es volt (General Lee, ahogy mindeki ismeri), a képen pedig egy 70-es van.
A sorozat készítése során több, mint 300 ilyet törtek össze, a film készítésésénél (olyan 2005 körül) pedig asszem 28-at...Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
koshmar
őstag
válasz Bjørgersson #17326 üzenetére
Ja már, elírtam.
Ez velem is előfordult múltkor, vettem a városi CBA-ban egy pár energiaitalt meg pár cidert, és a pultos csajt kért egy személyit, látta, hogy 1991, szó szerint kikerekedett a szeme.
[ Szerkesztve ]
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
koshmar
őstag
válasz EmberXY #17331 üzenetére
Simán, van egy haverom aki 197 centi magas és egy másik, aki szintén ott körül. Az én magasságom csak olyan 6-8 éve votl akkroa nagy szám, azóta egyre magasabbak a sarjak.
A svédeknél még átlagos se lennék, jó nekem itt.Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
koshmar
őstag
1. áfonyás Hell: pipa
2. áfonyás Hell: pipa
Alig múlt el dél..Függőségbe' vagyok, segítsetek!!
Igen, tudom, Tibiikilencvenegy pls
[ Szerkesztve ]
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
koshmar
őstag
-
koshmar
őstag
Ha azon múlik, rendelek a netről (ha ilyet lehet), dupla/tripla áron is!
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
koshmar
őstag
válasz Bjørgersson #17370 üzenetére
Watt attack > azt olvasom előre wattafakk.. oké.
A tavasz nekik mit jelent vajon? Márc? Árp? Máj?
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
koshmar
őstag
válasz Bjørgersson #17384 üzenetére
Én ha tízkor reggelizek, és ezt mondanám DÉLBEN, hazudnék.
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
koshmar
őstag
válasz EmberXY #17393 üzenetére
Anyám szerint azért eszek jóval kevesebb süteményt, mint régen, mert az e.italból (meg úgy egyébként a rostos italokból is) jó sok cukrot tudok kivenni. Igaz..
Újabb káros mellékhatás viszont: a szobámban újabb és újabb helyeken találok elhajigált nyitófüleket.
[ Szerkesztve ]
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
koshmar
őstag
Ahogy kovi mondja, egy az egyben. 4-5-ször meghajlítod ütközéstől ütközésig, és könnyen letörhető.
Poll: ki milyen energiaitalt ivott mostanában? A 18.40-es busz előtt volt egy kis időm, szóval zsákmányoltam két fahéjas Adrenalint.
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
Új hozzászólás Aktív témák
- Ej-Ha! Lenovo ThinkPad P53s Szép Home & Business Laptop -70% 15,6" i7-8665U 16/512 Quadro P520 2GB
- Új Lenovo ideapad 5 Pro Prémium Ultrabook 14" -30% Bivaly Ryzen 5 5600U 8GB 512GB 2,2K RADEON 2GB!!
- iPhone 13, 128GB, starlight, kártyafüggetlen, 88% akku
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T15 "Golyóálló" Üzleti Laptop 15,6" -50% i7-10510U 4Mag 32GB/512GB FHD IPS
- Új 2K AM5 Gamer PC R5 7600/RTX 3070 8Gb/2X8Gb 6000Mhz DDR5/500Gb SSD M2/700W 2Év gari
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest