- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- crok: Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
Új hozzászólás Aktív témák
-
kisfurko
senior tag
Nekem van, teljesen korrekten megy, persze, láttam már jobb szemüveget, de az eye-tracking jó móka, meg a force feedbackes triggerek is. Csodát nem kell várni, a Quest 3 jobb lesz nála, ez tény. Egy PS5-nek megfelelő GPU-n PC-n simán lehet egy Half Life: Alyx-et játszani, arra meg nem lehet panasz.
-
CRTs
tag
kutatási fázisban van hogy nem egész képkockát küld le hanem olyan alkotóelemeket amiből helyben készül a kép, qualcomm meg nvidia meg epic meg kb mindenki csinálja mert nem is lehet máshogy.
A Carmack féle megatexture alapból is jó erre, sőt JOBB mint amit most csinál akárki, mert az nem pixel shading hanem texture space shading ami ultra beton stabilitás meg elég hozzá MSAA.
Ja és ha Abu benézne mondanék még dolgokat texture space-ről de így megvárom a kvetketkező cikket aminek jobb a felütése[ Szerkesztve ]
-
CRTs
tag
Azért nem oldották meg, mert elmentek egyirányba TOTÁL. ( pixel shading, realtime shadows), most meg még kiszedték a lightmapokat is ezért már nem lehet játszani ezzel:
"Because the lightmap is used for all environmental light – not just bounced lighting, but also direct light – Halo 3 does not need to render shadows for static objects. Shadows cast by static objects are just dark areas in the lightmap. This reduces shadow rendering costs, and it avoids the shimmering and crawling that plagues real-time shadows."
na ez egy érdekes cikkből van hogy aztmondja:
"
However, there are two drawbacks to baking shadows into the lightmap.
First, shadows for dynamic objects need to be rendered separately, and they tend to combine poorly with the environmental shadows."
"The shadow from the building and the shadow from the character should combine into the same shadow, but instead stack on each other"na és szerintem ez a titok nyitja, mert ha van eye tracking, akkor ezzel le lehet számolni végre (hogy nem adódnak ossze rendesen!). Erről érdekel Abu véleménye.
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Autós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Asztalos klub
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- További aktív témák...
- Rózsaszín Párduc , i5 12400F , RTX 2060 , 16GB 3200MHz , 512GB NVME , 500GB HDD
- Épített számítógép Ryzen 5 1660TI
- Sony 55-210mm f/4.5-6.3 E OSS objektív
- AKCIÓ!! GAMER PC - RTX 3060Ti 8GB - RYZEN 5500 - 16GB DDR4 - 240GB SSD - 500GB HDD
- AKCIÓ!! GAMER PC - RTX 3060Ti 8GB - i5 10400F/11400F - 16GB DDR4 - 240GB SSD - 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen