Új hozzászólás Aktív témák

  • PAtr0n

    addikt

    válasz Yodamest #22830 üzenetére

    Csak hogy én is hozzászóljak, természetesen, objektívan, konstruktívan:

    Nem vagyok nagy RPG-s, mondhatni a legendás ős RPG-k kimaradtak anno, akkoriban tojáshéjjal a seggemen szívesebben játszottam FPS-t, sok RTS-t, kicsi autóst, de az RPG-k irányába se szagoltam. Aztán belecsöppent néhány az életembe, és sajnáltam hogy a többit kihagytam, de már nem akrtam visszamenőleg 8-10 éves játékokkal játszani.
    Na de, jöttek a Souls játékok, és magasra tették a lécet. Úgy, hogy nem akartak minden rétegnek megfelelni. Adtak egy olyan élményfaktort amit még más RPG game nem (olyan élményt ami sok embernek inkább flusztráció volt).
    De itt jön képbe az agyon imádott harcrendszere. Nagyon intuitív igen, de amikor már beleöltél 300+ órát, látod a hibáit. Egyszerűen túl van szkriptelve, és sokszor nem azt adja be amire számítasz. A backstab az egyik legegyszerűbb példa erre, egyszerűen borzalmas.
    Egy iszonyatosan jól felépített harcrendszer, de nagyon bináris, vagy 1 van vagy 0, és nem egyértelműen időzítve. Ha érted mire gondolok.
    Ezzel szemben a Wicser 3 harcrendszere meg akar felelni mindenkinek, a casual-oknak abszolút meg is felel, és én azt mondom, hogy a Soluls játékokhoz szokott gamernek is tud élményt adni. De hiba lenne egy olyan szintű összetettséget keresni benne, így fel sem lehet róni a számlájára.

    Zseniális játékok a Wicser és Souls játékok is. Előbbi széles réteget fog meg, utóbbi nagyon rétegjáték. Mind2-nek vannak hibái, de megbocsáthatóak, és együtt lehet velük élni. :R

    "Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"

Új hozzászólás Aktív témák