Keresés

Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz FehérHolló #89 üzenetére

    A downsampling lényege, hogy a back buffer magasabb felbontású lesz, mint a valós képméret, így amikor a kép a frame bufferbe kerül lefut rajta egy leskálázás, ami az adott információt kisebb felbontásúra gyúrja (ebből ered a downsampling kifejezés). A Witcher übersamplingje, lényegében így működik, csak az MLAA miatt van benne egy csavar. A back bufferben lemegy a képen egy nagyon egyszerű MLAA process shader modell 3.0-val, majd utána csökken a felbontása a kijelző méretéhez. Valamilyen szinten AA-ról van szó, bár nem a klasszikus értelemben. Az MSAA ennél a játéknál kizárt, mert deferred render a motor és DX9 alatt eleve nincs color subsampling.

    Nem rossz megvalósítás egyébként a játék übersamplingje, de a DX9 szülte. DX11-ben sokkal hatékonyabb megoldások vannak a problémára.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Aktív témák