-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz Ryder62 #14007 üzenetére
Mondjuk annak jó, aki csak egyféle stílusban szeret menni (csak harcolni, vagy csak varázsolni). Így szépen felfejlődik a használt skillekből, aztán 'lenullázza', és megint fejlődhet.
Nehezítésnek is nagyon jó, 50-es szinten 50-es ellenfelek ellen 15-ös skillekkel, perkpontok nélkül kihívás.
Illetve a szokásos TES-válasz: nem kötelező használni. Ha kimaxoltál mindent 100-ra, akkor elérted a 81-es szintet, de ha nem nullázol semmit, akkor tovább már nem lépsz szintet.Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
-
Tirexi
addikt
válasz Ryder62 #14046 üzenetére
Ja hát sok képet feltettem már oda és elég sok accountom volt már.
Sajna nagyon sokszor ban-oltak mert olyan képet tettem fel amit tilt az oldal. (nem, nem nude simán csak külföldi nem elfogadott modok)
Itt az egyik volt profilom ezen 62 kép van.És a poén az, hogy akár milyen képeket is teszek fel elég nagy nézettséggel bírnak.
[ Szerkesztve ]
-
Tirexi
addikt
válasz Ryder62 #14054 üzenetére
Előtte én kérdeznék:
Mi készteti a Nexus lakóinak 90%-át arra, hogy csajos képeket készítsenek?
Ha jobban megnézed sokkal de sokkal több női karakterről készült kép van és nekem azt ne mondja senki, hogy én vagyok az egyedüli fiú aki női karakterrel játszik.
Ez te is tudod, hogy abszurd.
Továbbá miért készülnek női test modok? Miért készülnek női ruhák a játékhoz?
És az egészben a legdurvább.... kapaszkodj meg... ezeket mind férfiak csinálják.Tehát a válaszom a kérdésedre: semmi nem késztet rá
De ha mondjuk neked jobban bejön egy izzadó férfi test látványa ám legyen.
Mindenki azt csinál amit akar. -
addikt
válasz Ryder62 #14113 üzenetére
Igen, tedd fel és futkorássz. Lehetőleg jó sok cellahatáron menj át, attól telik be gyorsan a RAM és fossa össze magát. Szinte 100% hogy crashelni fog, az eltelt idő alapján döntsd el, megéri-e.
Ha NMM-el teszed föl, azzal szépen le is szedheted, mert logolja hogy melyik modból mit tett föl (ha ugyanahhoz nyúlnak hozzá, akkor is tudja melyik változat melyik modból van).Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
-
Ryder62
őstag
válasz Ryder62 #14142 üzenetére
Játszottam 35 percet, szaladgáltam az erdőben és elmentem whiterunhoz is.
Eddig stabilan futott a játék, egyedül whiterun kapujában állt meg a játék 1 másodpercre a többi részen elég jól töltötte be a pályarészeket.
Viszont kapásból lenne pár dolog amit változtatnék:
- LOD. Pici a látótáv. A lodos fák nem mutatnak túl szépen főleg úgy hogy viszonylag közel vannak.
- Beszélgetésnél jó lenne ha mindig a karakterre fókuszálna a kép. Ne lehessen mozgatni a kamerát.
- Látni a tavak "széleit" a parton. Itt egy vonalban véget ér a víz. Nem tudom hogy érthető-e.
- Élénkebb színek kellenének. ENB-k kilőve.
Bonus:
- Mikrolagg megszüntetésére van valami megoldás? Ez már szűz skyrimban is jelentkezett, kicsit zavaró hogy 60fps mellett akadozik a kép.És egy szimpla kérdés: acsik működnek úgy is ha skse-vel indítom a játékot?
[ Szerkesztve ]
-
Varlaisaran
senior tag
válasz Ryder62 #14143 üzenetére
"Látni a tavak "széleit" a parton. Itt egy vonalban véget ér a víz."
Ez a legjobb kérdés. Ezer éve szeretnék látni én is erre egy működő standalone megoldást de nincs, csak próbálkozás, vagy enb útján de az sem az igazi. Az összes netimmerse motoros játék egyik baja ez. A víz egy külön mesh, vagyis egy hatalmas lap ami keresztül hosszában átéri a világot, aminek cellánként módosítható a szintje. Mivel önálló nem animált mesh (modell) ezért sík, nem is hullámzik valójában, csak a textúra kelti az érzést. Emiatt a partoknál sem alkalmazható más textúra, pl egy olyan ami összemosná a földdel a vizet. Van egy érdekes kísérlet erre, Beth megcsinálta a Dragonborn dlc-ben Solstheim bizonyos részein gyönyörűen mossa a partot a víz, a baj az hogy pár tíz méterre beljebb már sima stock állóvizet látsz. Másik bajom a vizzel, hogy a környezetre (szél) sem reagál, nem hullámzik, többek közt ezért sincsenek igazi viharok a skyrimben, nem kivitelezhető élethűen. Már az elődnél is illúzióromboló volt a facsavargatós üvöltő vihar a nyugodt állóvízzel.
Illetve mégegyet hozzátennék az egyébként jó kívánságlistához. Lehet, már megcsinálták, nem tudom. Havazáskor, esőzéskor a falakon, tetőkön ne menjen át a csapadék. Ha erre van már mod, arra kíváncsi lennék, ez is elég ordító hiba.
35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
neko18
senior tag
válasz Ryder62 #14143 üzenetére
Én EZT ajánlom
Szerintem a legszebb vízmod ami létezik. Nekem ez oldotta meg a szögletes vízeséseket, van hullámzó part is
Élénkebb színeket tényleg ENB-vel lehet elérni, de nem szabad túlzásba esni mert akkor nagyon fantasy lesz Én jobban szeretem az enyhén szépiás ENB-ket[ Szerkesztve ]
kdxsv
-
Varlaisaran
senior tag
válasz Ryder62 #14146 üzenetére
Persze, mert azokat is ez a dög netimmerse hajtja. A motor egyébként pont, hogy képes rá, már az előd is, sőt arra volt is egy Rain nevezetű modocska, ami egy spec megoldással kitakarta a vanilla épületeknél az esőt. Gondoltam itt is próbálkoztak de elég macera ezt megcsinálni. Tény hogy minden csapadék valójában két polygonból álló önálló, nem kollidált mesh. Ha jól emlékszem, a talaj mesh-el érintkezve szűnik meg a rendere, régi motornál átesett rajta, és egy range-en kívül hagyta abba a rendert. De, elvileg minden egyes object köré egy lowpoly "burok" kerülne, amivel érintkezve a rendert megszüntetné, az jó lehetne, de ugye nem kell részletezni mekkora meló ez, voltaképp be kéne "takarni" egész Skyrimet az utolsó fatörzsig. Na, ez pl. egy jó mod ötlet, ha valaki unatkozik...
35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
Integra
titán
válasz Ryder62 #14182 üzenetére
rövid kérdés a mikro lag-hoz.
nálam olyan előfordul, hogy fordulok valamelyik irányba gyorsan, forog a kép, aztán egy pillanatra megakad és a következőben már azt a képet mutatja, ahova mozgattam, tehát az akadás alatt kimarad a forgás, de oda visz.. ez lenne a mikro lag, amiről beszéltek és amit megoldana ez a mod?...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Ryder62 #14215 üzenetére
két mod dlc: Moonpath to Elsweyr és a Falskaar? húha, valami nekem itt nem tiszta, de ne felejtsd, amatőr vagyok..
na, ha nem írná ki, hogy cleared, akkor már tökön szúrtam volna magam, de szerintem mindenki..
jelenleg csak a dawnguard-ot vettem meg, a dragonborn nincsen meg, 20 júróért vesztegeti a steam. amíg nincsen egy combos karakterem, nem nagyon látom értelmét.
most valami fizikai harcost fogok készíteni, kétkezes kard/bárd/pajzs+páncél. és ha ezt már feltápoltam, és a dawnguard is kész, akkor jöhet a dragonborn.
amúgy kilehet kapcsolni a dawnguard küldetéseket, hogy a csupasz skyrim legyen csak a játékban?genndy:
thx, valszeg így lesz
nem nagyon teszek fel amúgy nexus-ról mod-okat, mert gyenge a vga kártyám, minden további csak lassítaná 5870 vapor-x[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Jason19
senior tag
válasz Ryder62 #14215 üzenetére
A moonpath nekem totál bugos szar volt, és a mentéseket is elbaszta. (minden mentést ugyan arra a számra mentett, volt egy halom 612-es mentés és össze vissza rakosgatta be a játék. Még miután letöröltem akkor is!) Falskaart mindenképp érdemes leszedni, az minőségi mod. Hasonló még a wyrmstooth is, az is egy szigetet rak be.
Integra: SImán leszedhetsz modokat, nem olyan gyenge az a vga. (mondjuk enb-ből ajánlatos a truehdr dll-t használni, sokkal kevesebbet eszik, viszont - szerintem - szebb is.) Ami meg nem grafikai az nem igazán lassítja. (kivéve szarul megírt modok, leszedtem egy páncélt, aztán teljesen instabil lett az egész játék, laggolt, kifagyott, kilépett, stb. Pedig csak egy armor.) Tehát ilyen + spell, helyszín, küldetés stb. modokat nyugodtan szedj le. De még grafikaiból is lehet nézegetni, climates of tamriel, egy enb (truehdr dll-el), water/pure waters, egy lightning mod még belefér szerintem. De ki kell tapasztalni.
-
Ryder62
őstag
válasz Ryder62 #14227 üzenetére
Zsír ez a modolás: ki-be lépkedni a játékba.
Persze minden szaggat össze-vissza kicsit nehéz lesz belőni a modokat.
Tirexi:
Jó képek mint mindig Kari modok már fent vannak, shadowot kéne fixálni mert bűn ronda (erre találtam egy fixet de nem tudom melyik mod volt) illetve most az flora overhaul illetve project reality-vel szórakozok. Próbálom belőni a játékot hogy ne szaggasson.
Textúra pakk van fent gondolom a free dlc textúra pakk is hasonló gépigényes.
[ Szerkesztve ]
-
Varlaisaran
senior tag
válasz Ryder62 #14338 üzenetére
A nexus mindig le van halva, csoda hogy néha bejön, vagy rámész valamire és nem vagdos ki forbiddennel, expireddel meg a jóisten tudja mivel. Legviccesebb hogy már lassna minden gamera van Nexus aloldal, talán még Notepad Nexus is van már, persze egyik sem jó sose
35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
Prosector
addikt
válasz Ryder62 #14350 üzenetére
Ha be van kapcsolva az SSAO és a DOF, akkor offold oket.
Nem mindegy melyik d3d9-et használod, nekem a 0.113-as jott be. Persze az ujabbak tobb effektet támogatnak, de a 6850-hez boven elég ez is. Egy ujabb d3d9.dll-hez képest, a 0.113-as, 10-15 fpst hozott nekem.
Az árnyékokkal is lehet jatszani. Nekem pl. elég mediumon is. Ha nem kellenek éles árnyékok, akkor az "iblurdeferredshadowmask"-et allitsd 7-re, igy nem lesz olyan recés az arnyek széle.
Tehát: tegyuk fel h, a RV-t SSAO-val, DOF-fal, ultra shadow-zal és egy ujabb d3d9.dll-lel használod, de ha offolod az SSAO-t, a DOF-ot, az shadow-t leveszed mediumra és egy régebbi d3d9-re váltasz, akkor nyersz kb. 30, de inkabb 40 fpst és a grafika nem lesz sokkal "rondabb".
Integra: nalam nem volt ilyen. Probaltad parszor visszatolteni a mentést?
[ Szerkesztve ]
-
Ryder62
őstag
válasz Ryder62 #14359 üzenetére
Már gyorsabb lett, Riverwoodban szerintem 60 fps körül volt de felmentem a hegyekbe meg le a tóhoz ott már érezhetően lelassult. dll-t nem cseréltem még ki. Viszont az 113-ast nem láttam csak 119-est meg 108-at.
Arra gondoltam hogy esetleg aládobok egy SkyBoostot is ha lehet.
-
addikt
válasz Ryder62 #14367 üzenetére
Az alsó szebb, de ennek meg is van az ára az fps-ben.
Az Imaginator szerintem csak az alap shaderekkel játszik (itt leginkább eltolta a kék felé a színt), de biztosan nem ad hozzá annyi funkciót, mint az ENB.Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
-
addikt
válasz Ryder62 #14371 üzenetére
ENB-kben elég régóta van fps-mutató ám. Alapértelmezében a num*
Én is elég sokat próbálkoztam ilyen Imaginator-szerű fxaa-és társai-macerátorokkal (az Imaginatort pont nem ismerem annyira, ezért a bizonytalanság), de NEM tudnak olyan képet produkálni mint egy ENB. Más a két megközelítés.
Mos én is egy ENB-t állítgatok (Kinematic) és egészen más eredményt ad, mint amikor valami fxaa-val próbálkoztam. Ha mégegyszer nekiugrok majd a Skyrimnek (neki fogok), akkor biztos hogy ezzel az ENB-vel fogok. Az fps-csökkenést meg lenyelem, meg még majd finomítok a beállításokon.[ Szerkesztve ]
Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
-
Tirexi
addikt
válasz Ryder62 #14371 üzenetére
Pedig pont, hogy az SSAO adja meg a játéknak az igazi mélységérzetét. Az árnyékolás kifinomultabb lesz amitől sokkal jobban fest az egész. Nem beszélve a karakter önárnyékről meg a többiről.
Ebben a videóban pont azt mutatja be a csávó. -
őstag
-
Varlaisaran
senior tag
válasz Ryder62 #14490 üzenetére
Főleg a respawnoló tömeges ellenfelek (bantit draugr) idegesítő, sokszor úgy vagyok velük hogy futok előlük, összegyűlnek egy helyen kapnak egy fus ro dah-t azt amíg éledeznek szépen lelépek, nincs kedvem bohóckodni velük.
Ellenben emlékszem Morokeire, a legelső dragon priestre akivel megküzdöttem, vagy a Gauldur fivérekre, na az viszont mind élvezetes epic battle volt. Mire ezek a nagy küldetések lecsengenek, itt van vége a játéknak, csak beidegződött banditacséplés, sárkányölés marad.Erről eszembe jut valami, mégegy debilség a játékban amit ki nem állhatok. Ha csépelsz egy humanoid ellenfelet, egy adott health alatt megadja magát, vagyis ezt mondja. Viszont ha regenerálódik akkor ismét támad. Ennek semmi értelme ilyen formában. Érdemesebb volna az, ha egy ilyen surrender esetén pl. beszélni lehetne vele és nem volna többé hostile, esetleg elmenekülne, vagy bármi csak ne újra támadjon, esetleg ritkán. Erre a dologra nem látott valaki modot?
35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
-
Varlaisaran
senior tag
válasz Ryder62 #14676 üzenetére
Pontosan mit csináltál? Hogy társítottad más masterhez az espt? Normál esetben függhet több mastertől is egy esp, sőt még akkor is megőrzi a dependency-t ha felülírtad (pl CK ból elmented), ettől nem kéne meghalnia, legfeljebb akkor ha az a load order ami a mentéskor érvényes volt, megváltozott (még akkor is baj ha nem hiányzik a kérdéses master, csak más posra tölti be). Kéne tudni hogy eredetileg mi ez a mod, és eredetileg melyik mastertől függ. A geck-et nem használtam soha, igy a kérdés már nem teljesen ck related. De persze ha több infot irsz kitalálhatunk valamit.
35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
Varlaisaran
senior tag
válasz Ryder62 #14681 üzenetére
Tehát csináltál egy saját modot (elmentettél egy már meglevő esp-t?) úgy, hogy aktív masterként jelen voltak a DLC-k is. A gond pedig az hogy -gondolom azóta megváltozott- körülmények közt nem töltődik be a 4 DLC nélkül. Jól értem a problémát?
35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
Új hozzászólás Aktív témák
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!