-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tirexi
addikt
válasz Lézerparaszt #18743 üzenetére
Itt is elmaradt a karakter közeli bemutatása.
A táj szép de nem tudom, hogy a karakter hogyan néz ki. Mármint a bőr hatás meg ilyenek.Legalább egy ilyet:
[ Szerkesztve ]
-
Tirexi
addikt
válasz CJ4567 #18794 üzenetére
Én próbáltam már, de az egyik fő gondja az, hogy túl felhős lesz az ég meg nem minden ENB beállítással néz ki jól.
Egy egy ilyen modnál az ember mindig elcsodálkozik azon milyen szép is lesz a játék legalább is az előnézeti képek ezt mutatják.Majd amikor én is felrakom akkor meg nem értem mi ez a romhalmaz.
Ezt meg érdemes átnézegetni: [link]
Nekem valamilyen szinten redukálta az akadozást. Legalább is jobb lett mint volt.(#18792) Redcaster:
Itt van egy kis bemutató arról mit tud az uGrid: [link][ Szerkesztve ]
-
Tirexi
addikt
válasz Redcaster #18817 üzenetére
Egy kis személyes tapasztalat ha valakit érdekel:
Nekem két 780-am van a gépbe és 16GB RAM-om.
Nos nekem az uGrids az alapon van (5) és még így is megeszi az ENB reggelire a gépet.
Azt tudni kell, hogy az uGrid növelésével nem csak a látóhatár nő meg de gépigény is.
Saját tapasztalat: Nem éri meg.
Fel raktam 7-re amikor először megtudtam, hogy van ilyen uGrid és mindenféle optimalizálás mellett úgy akadt a játék, hogy nem tudtam két lépést előre menni. Kénytelen voltam az egészet újra húzni. (jegyzem meg SSD-n van a game)
Nem tudom ti milyen géppel toljátok, hogy lazán állítgatjátok az uGrid-et de biztos bika lehet.
ENB nélkül persze oké a dolog ott szépen ment 7-es beállítással. De amint ENB ON abban a pillanatban -40FPS.
És akkor itt még nem volt élsimítás sem kapcsolva, meg DoF sem és extrém fű mod sem volt berakva.
Persze ez valamilyen szinten ENB függő is nekem elég gép éhes van fent.SSME sem fogja megszüntetni véglegesen a CTD-t. Redukálja ugyan de semmi több. Ha valami mod nem tetszik a játéknak vagy szkript akkor bumm asztal.
Oké, lehet azt mondani, hogy nem kell szemét modokat felrakni de hát Istenem ha erre van igényem...Én pl mai napig nem tudok nyílt terepes mentést betölteni, instant CTD. Csak úgy megy ha előbb egy házban mentést töltök be aztán a kintit.
Ez a játék a valaha elkészült leginstabilabb alkotás amivel életem során találkoztam. Nevetséges, hogy más 3. féltől származó DLL fájlokkal (ENB) lehet csak elérni a 64bit-es támogatást ahol hála az égnek már több memóriát lát a game mint 3GB.
Feltett szándéka volt akkor is CTD-zni ha csak a DLC-k voltak fent és az Official HD pack. Még akkor is kidobált random... Még ENB sem volt felrakva direkt azért, hogy ezt megnézzem.Tehát ENB ide, SSME oda, SKSE amoda.. ez a játék soha nem lesz stabil.
Eleve 64bit-re kellett volna megírni... főleg úgy, hogy tudták, több 100k mod jön majd ki hozzá.De mind1 mert azóta sem foglalkoztak vele a készítők, majd a player megoldja a gondot.
Amióta így lekakikilják a fejlesztők a player-eket azóta én is így veszem meg a játékokat.
Még azt is el merem képzelni, hogy a következő TES is 32bit-es lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Tirexi
addikt
válasz balint107 #18819 üzenetére
Ezek a lag-ok (stuttering) meg a legröhejesebbek az egészben.
Olyan mintha nem lenne elég a memória vagy mintha folyamatosan töltögetne a játék. Nekem a rekordom még annó az uGrids 7-es időszakomban volt olyan, hogy beállt a kép 2mp-re. Na mondom ezt itt fejezzük be.Amit mondasz persze az is igaz, hogy ezek a random CTD-k meg ilyen olyan dolgok nem mindenkinél vannak.
Jelenleg 227 mod van fent + amit nem ír a NMM textúra/mesh módosítások.
Minden mod egyre közelebb visz a CTD-hez és a stutteringhez én így látom.Igen nagyban függ az aktuális ENB-től is a teljesítmény. De ez is ember válogatja. Nekem a RealVision nem jön be pedig többször is teszteltem már különböző profilokkal és ENB DLL-ekkel. Valamiért nem adja...
Most ezt használom a saját módosításaimmal: [239] Kountervibe ENB Extensive Shaders
Ez az ENB ami sztem a legjobbak között van valamiért nem található meg már Nexus-on.Ma feltettem a próbaképpen Climates of Tamriel-t ehhez az ENB-hez és hát meglepetésemre nem barmolta szét a látványt. Pedig szét szokta más ENB-ekbe néha.
Az a baj még mindig nem találtam olyan ENB-em ami nem enné meg a gépet de még is brutál (nekem tetsző) grafikát csinál.
(#18821) CJ4567:
Kurzor fix-et már le lehet szedni rég Nexus-ról.SSME: [link]
Használom de nem lett tőle szinte semmi jobb.Ez meg uGrids-et stabilizál: [link]
Van rengeteg ilyen Guide ami a játék optimalizálását hivatott bemutatni, de csodákat ezektől sem lehet várni.
[ Szerkesztve ]
-
Tirexi
addikt
válasz balint107 #18828 üzenetére
Ezekben is van pár tapasztalatom szerencsére szal megkímélheted magad a csalódásoktól.
1) Az ENB-nél pár dolgot át kell írni ini-kben 1-re mert különben nem azt a látványt kapod amit kéne. A képeket amiket a saját játékotokból készítettetek ott nekem egyből szemet szúrt pár dolog.
Többek közt hiányoznak az önárnyékolások a fákról és a fűről. Ne ezek már gép zabáló beállítások de viszont remekül is néznek ki.
De úgy láttam, hogy pl Parallax-ot sem használtok.2) SG Hair: Letiltották nem csak a Nexus-ról hanem az egész netről. Miért? Mert szerzői jogi dolgokba ütközik ugyan is azok állítólag létező haj beállítások és egy másik program használja őket Ezek csak be lettek importálva a Skyrim játékba. Szal tilos publikálni a cuccot. Nekem meg van a full 268 pakk ha kell PM-be tudok adni majd linket.
3) Az optimalizációs modok nem mindegyike arra hivatott, hogy több FPS-ed legyen hanem arra, hogy stabilabb legyen a játék és csökkentse a CTD/stuttering-et.
4) Az ablak módos hülyeségnél nálam az a gond, hogy elvileg ablak módban nem megy az SLI. Szal nekem kiütve ez a megoldás.
5) Az Optimizer Textures cuccot én már egyszer használtam. Nagy meglepetésemre nem lettek rosszabbak a textúrák, nem mosta el őket a program. De viszont olyan sokat nem is javított rajta hogy érdemes legyen lefuttatni. Kisebb helyet foglaltak a textúrák utána és "elvileg" nem fogyasztott annyi VRAM-ot a játék.
De a stuttering itt sem szűnt meg, max nem volt olyan látványos.6) OneTweak nem tudom mi de érdekelne. Dobhatsz egy linket.
(#18830) CJ4567:
Meg lehet természetesen találni továbbra is, de a haj módok eredeti készítője a levelében azt nyilatkozta, (a levelet Loverslabs-on mutatta HelloSanta) hogy ha valaki hozzájut akkor azt csak maga használja és ne ossza meg senkivel.[ Szerkesztve ]
-
Tirexi
addikt
válasz balint107 #18831 üzenetére
Igen ezekre gondoltam.
bFloatPointRenderTarget=1 <= Ez mindenképpen 1-en legyen mert ENB-hez kell.
bDrawLandShadows=1 <= Árnyék vetülés a talajra.
bShadowsOnGrass=1 <= Árnyék a füvön.
bFXAAEnabled=1 <= Érdemes bekapcsolni mert ENB-nél az SMAA-t (élsimítást) meg ki kell kapcsolni, hogy minden működjön.ENB oldalán:
bFloatPointRenderTarget=1 must be set in SkyrimPrefs.ini file to make this mod work. Start SkyrimLauncher.exe to configure your video options again.
Sky lighting to work correctly require rendering objects to shadow, so edit manually following lines in file SkyrimPrefs.ini:
bTreesReceiveShadows=1
bDrawLandShadows=1
bShadowsOnGrass=1 -
Tirexi
addikt
Látom frissítették azóta a RealVision-t. Hát kipróbáltam.
Az Option A Full-t használtam Realistic Lighting Overhaul-al.
Csináltam képeket az összehasonlítás végett. Mind2 ENB tartalmaz karakter képet is.Kountervibe ENB Extensive Shaders (+custom):
[link] [link]Hát az igazat megvallva az én beállításom jobban tetszik és még az FPS is több.
De ti döntsétek el.
[ Szerkesztve ]
-
Tirexi
addikt
válasz Grave_444 #18838 üzenetére
Teljesen más ENB.
A városok kivilágításához olyan modokat kell leszedni ami az adott várost "turbózza fel". Ennek utána kell nézni. Nexus-on rengeteg ilyen van.
(#18839) balint107:
Az a legnagyobb baj ezzel az egésszel, hogy nem igazán jön össze az, hogy karakter is normálisan nézzen ki meg a táj is.
Amit én használok ENB-et oda pl nem kell sem a Realistic Lighting Overhaul sem pedig az Enchanted Lights and FX.
Tehát nem elég az ENB beállításokkal szórakozni még ezeket a modokat is külön kéne kapcsolgatni.Ki kéne próbálom a RealVision B verziót is az ELFX-el.
Meg időjárás függő is a bőr kinézete. A Real-ban tényleg "jobb" a karakter bőre, de viszont megjelenik az a hiba ami a legtöbb ilyen ENB + Light modban felmerül, hogy a fej és a test bőr szín elüt egymástól.
Ezt sajnos én észreveszem főleg egy ilyen IPS monitorral.A K-ENB-be ez szerencsére nem jön ki annyira.
Ez pl szintén az én ENB-em csak más a környezet: [link]
Na ennyit számít az is milyen pózban van a karakter.[ Szerkesztve ]
-
Tirexi
addikt
válasz aftercooler #18855 üzenetére
1) Ez nem hiba.
A valóságban ha este lekapcsolod a szobádba a villanyt akkor a szemednek meg kell szokni a sötétséget és csak kis idő elteltével látsz mindent rendesen.
A játék ezt mutatja csak rövid idő alatt.
Fordítva ugyan az. A hirtelen fény elvakíthat.(#18858) CJ4567:
De itt most nem a monitorról volt szó.[ Szerkesztve ]
-
Tirexi
addikt
válasz Lézerparaszt #18859 üzenetére
Az oké, hogy a monitor is tud ilyet de azt egy felvevő programmal sem fogod rögzíteni soha.
Maximum kézi kamerával.Engem inkább az lep meg, hogy ezzel az effekttel még csak most találkozott, pedig rengeteg játék használja.
Elvileg még a HL2 is. Ja csak ott HDR-nek hívták: [link](#18862) genndy:
Akartam írni hogy Adaptation effekt igen.
ENB-ben is be lehet kapcsolni.[ Szerkesztve ]
-
Tirexi
addikt
válasz Lézerparaszt #18869 üzenetére
Ezt valahol láttam már. Szép így videón, de én játékra nem használnám. Nekem a szép zöld táj jobban bejön.
470 óra után nekem még az alapjáték sincsen bejárva.
A Dragonborn-os DLC-nél még csak a főküldi kész.
-
-
Tirexi
addikt
válasz CJ4567 #18895 üzenetére
Voltál te már kint erdőben éjjel? Mennyire volt kék? Sztem semennyire. Ha nincsen fényszennyezés az orrodig alig látsz el. Max akkor lehet látni valamit ha tiszta égbolt van és akkor sem kék semmi sem. A Hold sem kéken világít.
Nem moddal hanem simán az ENB-et módosítottam át. Mint mondtam már nem egyszer, hogy úgy szabod testre ahogyan akarod.
De még én is módosítgatok kicsit rajta. Ezzel én több órát is el szoktam lenni.
-
Tirexi
addikt
válasz balint107 #18909 üzenetére
Én alapon használom a FOV-ot (65) mert nem szeretem ha a karakterek vagy más egyéb elemek torzulnak. Ennél a monitornál meg főleg észrevenni.
(#18910) creedszl:
Kékebbé? De hisz a 3. képen az eléggé kék.
A másik két képen azért fehér mert ott dolgozik az Adaptation meg a Bloom effekt.Megnéztem nem rossz ENB ez. Melyik DLL-el használod? Az újjal vagy a régivel?
Én a SkyRealism - Grass-t használom mert az még oké nem öli annyira a gépet de a Dense Grass 100 Density az kinyírta főleg erdőben. Screenshot-okra jó, de játékra nálam nem. Én nem szeretem a LOW FPS-t nekem legalább 50-60 kell.
[ Szerkesztve ]
-
Tirexi
addikt
válasz CJ4567 #18914 üzenetére
Igen 75-öt akartam írni nem tudom miért maradt bennem a 65.
Valszeg másra emlékeztem.Habár mondjuk lehet ebből most, hogy utána néztem:
Unedited Skyrim.ini has:
fDefault1stPersonFOV=65.0000
fDefaultWorldFOV=65.0000
fDefaultFOV=65.0000Elvileg ha simán beírod, hogy "fov" akkor beáll az alap értékre. De azt is írták, hogy felbontás függő.
[ Szerkesztve ]
-
Tirexi
addikt
válasz CJ4567 #18945 üzenetére
Előbb végignézem mindegyiket 40-el. Csak akkor ér valamit az összehasonlítás ha mindegyik ugyan azon a beállításon van.
Amúgy nem úgy van annál, hogy minél kisebb a szám kevesebb több FPS-t kapsz?
Tehát több lesz a fű kisebb értékkel.Igen jól emlékszem: [link]
iMinGrassSize=40
Note that this value can be set to any number (default is 20), where a lower value corresponds to a higher grass density and thus lower performance. Try different values to see what provides the best balance of performance and visual quality.(#18944) Skyhunter:
Ez a kettő van fent betöltőképernyőre: Lore-Based Loading Screens, KenMOD - Time on loading screen.[ Szerkesztve ]
-
-
Tirexi
addikt
Itt a beígért rövid cikk:
Skyrim: Fű mod-ok összehasonlítása
Tudom vannak még fű modok de azok megzabálják reggelire a gépeket szal inkább hanyagoltam őket.
-
Tirexi
addikt
Ez amúgy mit változtat tudja valaki?
bAllowLoadGrass=1 or 0
A nullás beállítás a Skyrealism Grass-nál volt a leírásban.
Teljesítmény változást nem tapasztalok a két beállítás között.[ Szerkesztve ]
-
Tirexi
addikt
válasz balint107 #18968 üzenetére
Hát emlékeim szerint az első az a távoli megjelent fűre is ráteszi a shader-t tehát úgy néz ki mint ami előtted van 1 méterre nem pedig valami textúra paca.
A második meg a fű változatosságát jelenti. Minél nagyobb a szám annál változatosabb és lehet több lesz a fű. Vagy valami ilyesmi. Ezt még valami tweak oldalon láttam.
-
Tirexi
addikt
válasz balint107 #18970 üzenetére
Van még ilyen is:
bGrassPointLighting=1Amúgy ezt találtam:
bAllowLoadGrass=1 to 0 (turning this on makes grass appear in places it shouldn't)
Ez mit is jelent pontosan?De valahol ez van leírva:
bAllowLoadGrass=1 - Force All Grass types are loaded(#18971) pokers:
Ez az: [link]Itt van leírás pár módosításhoz Bálint: [link]
[ Szerkesztve ]
-
Tirexi
addikt
Valaki kérte nem tudom már ki, hogy tegyem közzé az ENB-emet amit most használok.
Elvégzek még pár módosítást és felteszem.De azt tudni kell róla, hogy szereti megzabálni az FPS-t.
De lehet inkább egy Blog bejegyzésbe megcsinálom és azt frissítem mindig. Mit szóltok hozzá?
-
Tirexi
addikt
válasz balint107 #18977 üzenetére
A Lush-t azt soha többé nem rakom fel. Nekem csak elbarmolta a fákat. Olyanok lettek a fák, hogy a tetején volt tűlevél, de a közepétől le a földig csak a törzs és se ág se semmi. Undorító volt és ez azóta is ilyen volt nálam akárhányszor csak feltettem. Lehet a Flora-val akad össze, de nekem a Flora meg kell.
A PointLighting dolog ez valszeg az ami a az ENB beállításban is, hogy a fények amik tűzből vagy fáklyából jönnek azok a füvön is meglátszódnak nem csak az objektumokon meg a falakon. A lényeg, hogy valami fénnyel kapcsolatos. Minden esetre én bekapcsoltam.
A nap képe jó lett. Jó látni, hogy valaki ad a karakterére is. UNP amúgy?
-
Tirexi
addikt
Kész is: Epic Natural ENB 2014.
-
Tirexi
addikt
válasz Redcaster #18991 üzenetére
Az a baj, hogy az ilyen modoktól túl epic lesz a karakter és igazából nincsen kihívás utána már.
Próbáltam én már rengeteg ilyen modot többek közt ezt is: [link]
Látványos az igaz de semmi extra.
Ennyi erővel lehetne atom bomba spell-eket is csinálni és egy lövés egy város.Nekem inkább olyan mod kéne ami megnöveli az NPC-k számát a játékban ugyan akkor nem dob CTD-t 2 percenként.
[ Szerkesztve ]
-
Tirexi
addikt
válasz Lézerparaszt #18996 üzenetére
Akkor ott valami nem kóser nálad. Nekem mind2 VGA 95%-on megy ENB-el.
-
Tirexi
addikt
válasz balint107 #18999 üzenetére
Fú hát van mire válaszolni.
Na akkor kezdjünk is bele. Pontokba szedem úgy könnyebb lesz.1) A Somber és e között azért elég nagy különbség van. Annak teljesen más az alapja. De van más 10 ENB ami még a Somber-nél is jobban néz ki. De viszont az meg máshol ronda. Szóval vagy ez vagy az.
Pont azért mutattam meg rengeteg helyszínt, hogy az ember el tudja dönteni neki mi a fontosabb. Az éjszaka vagy a jeges táj avagy a zöld erdő.2) Víz és ég termesztésen csak ENB-el lett módosítva.
3) Lehet világosabb éjszakát beállítani simán persze, de nekem így is jó mivel én használom a "T" betűt a várakozás funkcióhoz így nem kell éjjel szaladgálnom. Még mindig jobb mint az a kék volt amit már korábban mutattam.
4) Fák csúnyasága: Nos tudom, hogy a játékhoz még fel lehetne tenni 10GB modot csak az a gond ezzel, hogy olyannyira instabil lesz, hogy 2 percenként CTD. Ezt meg nem akarom. A LOD-os fák a Flora Overhaul része és ha mást állítok be akkor elütnek a színek. (próbáltam már nem egyszer)
Amúgy lehet azért láttad rondának a dolgokat a távolban mert a távolság csúszkáknál egyedül a fű van maximumra húzva. A többi csak félig. Miért? Mert olyan iszonyatosan belagol a játék a maxra húzott csúszkáktól, hogy játszhatatlan lesz. Fordulok hirtelen és beáll a kép. Sajna a 3GB VRAM ide már kevés. Egy Titan SLI kéne minimum.5) Lush-t még egyszer nem rakok fel már mondtam.
6) Azt a nap effektet természetesen ki lehet kapcsolni és akkor marad a sima átszűrődő fény amit a fáknál látsz.
Tudom, hogy van még mit javítani a modon meg még fel lehet rakni 10GB modot de sajna gondolnom kell a játszhatóságra is és az nekem fontosabb. Ha képeket csinálnék csak mint pár modder akkor nem ez a fű lenne fent hanem teljesen más ami -10FPS-t eredményez és az ENB élsimítás is be lenne kapcsolva ami szintén -10FPS-t hoz.
Egyelőre még csak tesztelgetek és eddig jutottam. Így is rá szántam már jó pár órát az alatt meg vihettem volna tovább a játékot.
Amúgy meg az éjszakát nagyon nehéz belőni. Ha esik vagy ködös az idő teljesen más a fény. Világosabb lesz. Ezzel nem tudsz mit kezdeni mert csak napszakra tudod beállítani a dolgokat de időjárásra nem.
(#19000) Skyhunter:
Jó az a link csak néha a Mega tárhely meg van halva.[ Szerkesztve ]
-
Tirexi
addikt
válasz Tirexi #19002 üzenetére
Na látod így járok ha mókolom a játékot mindenfélével.
Ez a te általad linkelt 4K fa LOD: [link]
Sajna ez nem kompatibilis a Florá-val.(#19003) Brett001:
Ezt már nézegettem korábban de valahogy nem jött be. Itt meg túl nagyok már a fák.
Inkább olyan mod kéne ahol több fa lesz DE nem mindenhol.[ Szerkesztve ]
-
Tirexi
addikt
válasz Lézerparaszt #19004 üzenetére
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs