-
GAMEPOD.hu
The Division 2 (PC, XO, PS4) összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bird
addikt
válasz bizoonik #5226 üzenetére
Igen. Ezek újból és újból megjelennek, ha megcsinálod őket. Tier4-től felfelé ezek az események is növelik a kontroll pont védelmének erősségét (max. 3 lehet) ami extra lootot is ad a végén, ha vissza tudtad foglalni (pl. fullos extended mag arhez, stb.).
ragehu #5230:
[ Szerkesztve ]
.:A konzolozás körülbelül olyan, mint a Canon / Nikon: amelyiket előbb veszed a kezedbe, azt szokod meg.:.
-
Gubu0101
veterán
-
#75376384
törölt tag
válasz bizoonik #6488 üzenetére
Erről már sok helyen olvastam de én személy szerint eddig egy helyen tapasztaltam ezt. A fehér ház alatti cp, ami elhelyezkedése miatt kiugróan rossz.
Máshol simán elkerülhetők az általad leírt gondok. Mind roaming mind támadás közben helyezkedni kell. A mobok se vesznek észre olyan könnyen, amikor elfutunk mellettük.
Olyan valóban van, hogy cp támadás közben elindít egy elit járőrt, de ez is kezelhető. Le kell őket lőni.
Ez a “mindig jön szembe valami” se annyira nagy probléma csak az emberek felnagyítják. Szerintem a játék közel se annyira nehéz, mint az első rész. Jönni fog még egy wt5 és jó pár új szett. A játékosok mégis nyafognak, hogy nem megy és nehéz. Ez pedig meg fogja ölni a játékot, ahogy az első részt is unalomba fullasztotta a végére. Holott ha sokan rászánnának kis időt és átgondolnák a játékstílusukat és úgy raknák össze a használt felszerelést a játék is jobban menne. Persze egyszerűbb felmenni reddit-re és sírni minden miatt.
Nem beszélve arról, hogy képtelenek elfogadni sokan. Nem lesz minden szir-szar build jó nehezebb szinteken.[ Szerkesztve ]
-
arnikusz
veterán
válasz bizoonik #6504 üzenetére
Jobbak na mint a JTF-esek voltak az 1-ben. Nálam jellemzően a vezető bonyolódik veszett harcba és éleszteni kell. Azt biztosan tapasztaltam, ha a CP előtt 100 m-en belül van más aktívitás abba beleállnak, így előtte kitakarítok és megy a móka.
CP level 3-nál, meg ha elhullok G-vel hívok segedelmet másik ügynököt.
Bountynál meg a matchmaking max. a 3 Challenge fokozatnál megy. A Hardot érdemes és lehet egyedül csinálni.[ Szerkesztve ]
Soha ne azonosulj a legyőzöttekkel
-
Lefty
addikt
-
#75376384
törölt tag
válasz bizoonik #8275 üzenetére
Skill power nem úgy működik mint első részben. Itt a modok bepakolásához kell elérned a szükséges limitet. Ami viszont nem kevés.
A cooldown egy fokkal jobb sárga attri. Ha nincs más lehetőség pörgesd át arra a skill powert. Amúgy fegyveren az in rhythm talent sokkal többet ér.[ Szerkesztve ]
-
Kiscsőke
aktív tag
válasz bizoonik #8346 üzenetére
Jahh, csak a non-stop loot-tal az a gond- hogy még balance sincs, hogy mikor van több esélyed jobb loot-ot kapni. Van akinek egy random mob-ból esik egy nagyon jó cucc és van akinek még heroicból sem esik normális elfogadható.
Így egy idő után savanyú lesz a szőlő, és már van olyan ismerősöm aki visszament DIV1-be.[ Szerkesztve ]
A remény hal meg utoljára! (meg a patkányok)
-
Habugi
addikt
válasz bizoonik #8596 üzenetére
& arnikusz:
A magam részéről ez alapján jártam/rom be, már fejből megy.
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...