Új hozzászólás Aktív témák
-
Davetim
tag
A helyzet az, hogy a rendes kézi váltós kocsiknál a manuális kuplung hatalmas előnyt jelent, nem hátrányt. Ugyanis így nagyon gyorsan lehet váltani, és a szinte folyamatos gyorsulás sok-sok tizedet hoz kigyorsításonként. Szóval kicsit szokni kell, de nagyon megéri használni azt a kuplungot. Szerintem mindenképp érdemes megtanulni, a bajnokságtól függetlenül is, egész más élményt nyújt így némelyik járgány.
Eredetileg pont azért maradtunk a szekvenciális váltós kocsiknál, mert ott nincs meg ez a behozhatatlan előnye a kuplungosoknak, viszont így sok remek autó esett ki a bajnokságból. De úgy tűnik csak én erőltetem ezt a témát
Talán egyelőre tényleg annak kéne drukkolni, hogy legyen ph 15.
Ja, egyébként kuplung ide vagy oda, én is a kormányon lévő két gombbal váltok, más nincs is
De szerintem versenyen mindenképp azt érdemes használni, váltókar csak feelingre jó.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Konfig Ryzen 5 2600X 16GB DDR4 256GB SSD 500GB HDD GTX1660 6GB!
- NVidia és AMD videókártya pasztázás, thermal pad csere! RTX 3060/3070/3080 stb.
- NVidia videókártya pasztázás, thermal pad csere! RTX 3060/3070/3080 stb.
- Lenovo ThinkPad T480s i7 8650U 16GB DDR4 256GB M.2 NVME QHD (2560x1440)
- UniFi U6-LR, U6-Lite, UAP-AC-PRO, 4xUF-RJ45-10G, 22 patch cable