-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
fatal`
titán
válasz TESCO-Zsömle #5703 üzenetére
Én is úgy tudom.
-
Enton
addikt
válasz TESCO-Zsömle #5703 üzenetére
A Cinque-et meg megveszed és szépen át lehet festeni az alapból fehér csíkját.
[ Szerkesztve ]
"just because they are spelled the same doesn’t mean they are the same" And "just because they are not spelled the same doesn’t mean they are not the same" Mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
válasz TESCO-Zsömle #5703 üzenetére
100%-ban megegyeznek, csak kicsit külcsínyre más a Tricolore, van egy cápaszárnya a motorháztetőn és ennyi.
Bugattikat 320 felett megeszi, nagyon hamar eléri a végsebességet (400Km/h 4-es tuninggal) szóval afelett megint csak a Bugatti a nyerő, de nem sok online futam van ahol ennyire meg lehet küldeni a gépeket. Rajtnál a Bugattival annyi előnyt szoktak szerezni, hogy példának felhozva az Airport Sprintet a 90 fokos első kanyarig nem lehet megfogni a bálnát, majd ezt követő folyamatos hosszú szakaszon rendesen le lehet szelelni őket Zondával.
Szóval jó mind kettő gépezet Kár hogy a többi A1-es verda nem megy ennyire, nem lenne unalmas a multi, 8-ból 7 bugattival.CPU tálcák és bővítő kártya állványok: http://bit.ly/3tOpQyO
-
bazso29
aktív tag
válasz czundermák #5708 üzenetére
A Tricolore jobban gyorsul, főleg 300 fölött, legalábbis st4 esetében. A Cinque labdába nem rúghat mellette.
- A kedvenc szuperhősöm: Ultrium -
-
válasz bazso29 #5709 üzenetére
Akkor ez megint egy "nemértem" kategória.
Ha azonos az Acceleration statisztikája és mindene dettó ugyan annyi akkor miért jobb az egyik kocsi a másiknál? És ez nem csak itt kérdéses.
Ottvan például a DLC 370Z és az alapmodell, ebben az esetben az alapmodell állva hagyja a DLC változatot, pedig az "Optional Parts" néven van feltüntetve.
Van egy Zonda Cinque is a garázsomban a Tricolore mellett, de őszinte legyek én nem vettem észre hogy rosszabb lenne, hozzáteszem azon csak 2-es a tuning.
Koenigsegg ugyan ez, hiába van szinte a Bugattival megegyező statja, semmit nem ér vele.
Vagy hogy a Zondát hozzam példaként újfent, 378 van írva neki, mégis megy 400-at.Másik hasonló példa, az Ascari A10, bele van írva 350 (ha jól emlékszem) de 338-39-nél kileheli a lelkét, akkor a Zonda miért mehet többet mint ami bele van írva?
Ez nagyon sok gépre igaz, hogy semmit nem ér a statisztikával. Pedig jó lenne, mert sok szép verda van amit ezért nem érdemes megvenni, mert multiba elbújhatunk velük, pedig statra jobbak a favorizált verdáknál.
Huhh... ezt is belőhetnék, de biztosan nem férne bele egy javításba sem.CPU tálcák és bővítő kártya állványok: http://bit.ly/3tOpQyO
-
fatal`
titán
válasz czundermák #5710 üzenetére
Van itt még rengeteg gond, audiknak 270 4-es tuninggal papíron, mégis mind 288at megy. McLarent hiába tuningolod, nem megy 325nél többet. Enzonak meg a statja nem jó (végsebesség).
Golf úgy csúszik, mintha hátsókerekes lenne stb.
[ Szerkesztve ]
-
McLaren gyárilag 205mérföldes végsebességgel bír ahogy utánanéztem így hirtelen. Ez 332-335 körüli véget mutat neki, ha a játékba hozzuk gondolom ez tuning nélkül lehetne értendő. Tegyük fel minden tuning tesz rá 10-10 kilométert, akkor már faja kis gép lehet(ne)
Golfra ne is térjünk ki inkább Megvettem, kukázni nem lehetett ezért most porosodik a garázsban.
Gondolom itt nem az autógyártók szóltak bele, csak valami oknál fogva ilyenre sikeredtek a gépek. De szerencsére nem a 4-esbe elpörgetem 7 ezerig, majd 5-be rakva le esik 2000-re a fordulat típusú hibákról van szó, minden játékban vannak legjobb cuccok, ez egyre jobban körvonalazódva igaz itt is.CPU tálcák és bővítő kártya állványok: http://bit.ly/3tOpQyO
-
fatal`
titán
válasz czundermák #5712 üzenetére
Golf nekem is ott porosodik
Persze, ez így van. Idegesítő kis hibák, de azért ki lehet bírni. Krúznál meg úgyis lesz*rom melyik mennyit megy
-
-
Bronco80
aktív tag
válasz czundermák #5710 üzenetére
Mehetnél néhány Testrun-t az "Airport Sprint"-en, hogy összehasonlítsuk.
Nekem van egy videóm egy stock Veyron SS-el, 1:45 körülit mentem, de maradt benne (későn váltottam 7-esbe, lecsúsztam az ívről, stb).
Kiváncsi lennék egy Tricolor mit tud ott, Cinque-vel 1:49-nél még nem mentem jobbat, bár messze voltak a próbálkozások a hibátlantól.[ Szerkesztve ]
-
válasz Bronco80 #5716 üzenetére
1:47.2x valamennyi rekordom, de akkor már nagyon centizni kellett a pályát.
Sajna nincs kuplungom, szóval ennyi a vége nálam.Holnap lehet ráállok kimaxolom mit lehet belőle kihozni, de sanszos hogy sokkal jobbra nem kell számítanom, az SS-t az egyenes szakaszokon befogni bebírtam, de lehagyni már nem, hogy előnyre tegyek szert mint a Grand Sporttal szemben. A 2. hosszú íves kanyarban már lehagy, egyszerűen gyorsabb.
CPU tálcák és bővítő kártya állványok: http://bit.ly/3tOpQyO
-
TESCO-Zsömle
félisten
czundermák Vagy ott van példának mindjárt a béka. Legjobb C3-as verda lenne, ha tudná azt, ami bele van írva. alapon, automatába már a 4-est se nagyon akarja bevenni, de ha meg is van, síkon megy 205-öt. Lejtőn, hátszéllel 225 a rekordom kanyarodás nélkül, de amint kiegyenesedik az út, esik is vissza 205-re, kanyarodva meg 200 sincs. Mindezt úgy, hogy papíron 260-at megy a gép, tuning nélkül. Tuninggal meg 280-at (nem) megy. Single cuccokat persze végig lehet vele tolni, mert irreálisan jó a fék és a kanyarodás, de multiba egy sima E-type-al vagy ferrari-val elp!csáznak...
hunfatal: Golf-nak semmi baja, csak valahogy ki kéne venni azt a 4 zsák cementet a csomagtartóból.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
fatal`
titán
válasz TESCO-Zsömle #5720 üzenetére
-
Mr.Csizmás
félisten
válasz TESCO-Zsömle #5720 üzenetére
mijaza béka?
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
Fel
addikt
válasz Mr.Csizmás #5722 üzenetére
Szerintem a Dino.
A múltkor valaki írta, hogy bizonyos autó(k)nak a vége 4-es tuninggal 288km/h, annak ellenére, hogy az adatlap szerint kevesebb. Jelentem, ez a 288 valmi bűvös szám lehet, mert az A5 kategóriában majd' mindegyik autónak ennyi a vége... Charger SRT8, Mustang GT, XKR... rendre mindegyik ennyit megy lvl4 tuninggal. (Még talán az S5 is ennyire képes)
Mondhatnánk azt, hogy véletlen egybeesés, de sajnos szerintem nincsenek véletlenek... Itt egyértelmű a hiba oka: francia hanyagság A copy/paste jól működött a kódoláskor, és kicsivel gyorsabb volt, mint ténylegesen elvégezni a munkát...[ Szerkesztve ]
-
DonMedve
addikt
Urak!
A Caterhamm Superlight R500-at Hawai-n hol tudom megvenni? Mert eddig nem találom.Előre is köszi."...Nekem nincs semmim ezen a világon,csak a tököm meg a puszta szavam...,és ezt a kettőt nem játszom el senkiért,megértetted?!..." <Tony Montana>
-
TESCO-Zsömle
félisten
-
MODERÁTOR
Azt mondja nekem a GPS a körforgalomnál: Turn left!
Everybody lies.
-
Enton
addikt
válasz Barthezz2 #5728 üzenetére
Csak figyeld meg, még a forgalom is balra indexel a bejáratánál.
Ez a körforgalom még új, még nekik is tanulniuk kell."just because they are spelled the same doesn’t mean they are the same" And "just because they are not spelled the same doesn’t mean they are not the same" Mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
knbs
senior tag
Ha valamelyik klubban akad hely szivesen csatlakoznek, egyedul nyomni eleg uncsi Nem vagyok egy Bronco, de azert faltol falig figura se! Irjatok privit!
A bugyi nem a legjobb dolog a világon. De közel áll hozzá
-
szacsee
nagyúr
Hagyján, ma toltam pár A2 Speed sebességfutamot Hawai 2-ben.
Namost nem tudom, hogy általános probléma-e, de pl 458-al a párhuzamos út ahol egy 4 sávos úttá válik na ott van egy ugrató. Mivel utána egyből kanyar így nem árt ha fékez az ember. Nagyjából mindig az ugratás előtt rúgom le a fékpedált. Gumik csikorognak ahogy illik fékezés kezdetekor, levegőben és a leérkezéskor is.
Nem tudom mióta csikorog a levegő, mert nincs farkasordító hideg a játékban... esetleg megint francia barátainkra tudok gondolni.
Más ugratónál még nem néztem, csak itt figyeltem fel rá. -
válasz Bronco80 #5716 üzenetére
Tegnap említetted a testrun-t, eleget tettem a kérésednek.
Itt a video, 3. nekifutásra szokás szerint faszán elfékeztem a 90 fokost, ettől függetlenül egész jól össze lehet hasonlítani melyik kocsi hol és miként viselkedik.
1:46.12-es idő, de a célnál 1 tized és az elején vagy 3-4 maradt benn.
Asszem be kell szereznem valami kuplungos pedálsort a cuccomhoz, sajnos nem tudom mennyit számít, mivel még sosem próbáltam játék alatt.CPU tálcák és bővítő kártya állványok: http://bit.ly/3tOpQyO
-
zuchy
őstag
-
Fel
addikt
válasz szacsee #5732 üzenetére
Azt nem nézted meg, hogy netán lassul-e a kocsi, ha "fékezel" a levegőben? Ha már a fécsikorgás megmarad az ugratás idejére is, akkor lehet a hatása is érezhető (a farnciákra vallana... ).
czundermák: Elvileg a Bugatiknál, a Zonda Cinque-nél és Tricolore-nál nem kellene hogy javuljon a gyorsulás kuplungos pedálsorral + H váltóval, mivel a program szerint nem mechanikus váltójúak. De hát ugye a franciák...
Emlékeim szerint csak a Koenigsegg és az Arielek amik kézi váltósak A1-ben, az összes többi szekis. Az Rt12-ét még nem néztem.[ Szerkesztve ]
-
Mr.Csizmás
félisten
válasz TESCO-Zsömle #5727 üzenetére
ez egy f*shalom!!!!
bakker annyit güriztem vele, hogy összeszedjem, elvittem tuningra, még matricákat is raktam rá () de áhhhhh, mint egy traktor. emelkedőn vissza kell váltani vele
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
szacsee
nagyúr
Meglesem, de rémlik hogy igen... sőt onnan vettem észre, hogy levegőben váltottam vissza, hogy legyen erő a kigyorsításnál és érezhetően lassult... na majd visszarakom R-be hátha már a levegőben nekiáll pörögni
Szerk: Rt12-vel láttam párszor Opelost, szerintem nem a szine végett használta.
[ Szerkesztve ]
-
-
Bronco80
aktív tag
válasz czundermák #5733 üzenetére
Kösz szépen, nagyon szép. Jó ez a Trico, ha egyszer elérhető lesz, lehet hogy beszerzem, ráadásul kicsit realisztikusabb a vezetési stílus is amit igényel, nem kell az orrát becsúsztatgatni a kanyarokba, hogy el is forduljon.
Nem tudom a Super Sport hogy reagál a tuningra, nekem elég a stock is, de ha gyorsul, akkor akár 1:43 is benne van, talán még jobb. Szerintem a stock is tud 1:44-et, ha nem csúszkálok ennyit.@szacsee: Opelosnál sose lehet tudni.
[ Szerkesztve ]
-
fatal`
titán
Külföldön sok helyen így kell, svédeknél is. Logikát nem látam benne mert bent a körforgalomban amerre mész elvileg változtatgatnod kell, hogy mit csinálsz. Ha pl. már egyenesen vagy a célkijárathoz képest akkor el kell venni az indexet. Bődületes baromság
[ Szerkesztve ]
-
szacsee
nagyúr
A lényeg, hogy mielőtt elemelkedik a kocsi rúgd le a fékpedált, akkor a levegőben is csikorogni fog. R-be berakni majd H-váltóval, vagy valamikor unalmas kedvemben átkonfigurált beállításokkal meglesem.
Ti milyen progival veszitek fel a videókat. Fraps tudtommal nem kicsit zabálja a gépet közben... találtam pár alternatívát, de nem tudok dönteni.
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Mr.Csizmás #5736 üzenetére
Pedig simán lehet vele hozni lvl4 mellett az összes A2 futamot. Az a nyitja, hogy az erősségekre koncentrálsz. Például, hogy 5m-es féktáv elég ott, ahol másoknak 15m kell, vagy hogy a 90°-os kanyart fékezés nélkül beveszed vele...
Hidd el, jó verda lenne ez, ha ezen tulajdonságai mellet (amik egyébként teljesen ellent mondanak a ténynek, hogy virsli-gumik vannak rajta) menne 260-280-at, nem verné semmi.
Tovább megyek. Még a fokozatok is stimmelnek a sebességadatokhoz, csak épp a motorerő fogy el.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
válasz szacsee #5743 üzenetére
Én frapsel veszem általában minden játékban.
Valami többmagos nem árt mellé, ha videóban be van állítva hány fps-el rögzítse, akkor az alá nem nagyon fog esni.
Például van tegyük fel 50-60 fps-ed beállítod fraps-et 30-as felvételre, akkor fix 30-ra beáll a felvétel alatt. 40-re ugyan ez igaz, afelett nem nagyon próbáltam a méretes video miatt, 30 fps mellett egy 2 perces felvétel 1 giga, 40 mellett már 1.8... eszi a gépet, de melyik nem.CPU tálcák és bővítő kártya állványok: http://bit.ly/3tOpQyO
-
fatal`
titán
válasz TESCO-Zsömle #5744 üzenetére
A2 futamot a C3as jaguarral?
(#5743) szacsee: Mindegyik zabálni fogja a gépet, hiszen realtime videót rögzítesz.
[ Szerkesztve ]
-
szacsee
nagyúr
Opelossal beszéltünk róla a játékban és mivel nála közbe be-beakadt felvételnél és nálam is E8500-nál csinálta még anno TDU1-ben így a HDD-re gondolok mint szűk keresztmetszet.
Ezért kérdeztem, hogy nincs-e még olyan ismert program ami nem "eszi" ennyire a gépet.
Jelenleg még nem próbáltam, de gyanítom, hogy proci / ram / vga oldalról minden rendben nálam, max az 1Tb-os F1-es samu lesz a szűk keresztmetszet.
Opelosnál mintha valami kisebb HDD rémlene... de lehet nem rá emlékszem (320-400 körüli) és azok még nem merőleges adatrögzítéssel dolgoztak és lassabbak is. Ezért gyanítom, hogy nála az a bibi. -
fatal`
titán
válasz szacsee #5747 üzenetére
Csak a HyperCamról tudok még (illetve talán van egy 3d-s változata mert ez az asztalhoz van, nem directx alkalmazásokhoz), de az még rosszabb. Egyébként nem nagyon tömörít a fraps, így a hdd simán lehet, én mindig külön hddre rögzítek, nem arra, ahonnan a játék és/vagy a rendszer fut.
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a topic összefoglalót!
- -30% Lenovo ThinkPad T14 Gen 4:i5 1335U,16GB DDR5 5200MHz,512GB,vil.HU bill,Lenovo pré.gari 2027.7.9
- Fx 8350+alaplap+16gb ddr3
- Philips Fidelio X2HR (új, bontatlan, 2 év garancia)
- Jonsbo CR-2000GT Dual Tower 2x120mm PWM ARGB processzor hűtés (új, bontatlan, garancia)
- beyerdynamic DT 990 PRO 250 Ohm nyitott stúdió fejhallgató (új, bontatlan, 2 év garancia)