Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
szabod
senior tag
válasz Mr.Csizmás #5500 üzenetére
Ez nekem is előjött, csak lusta voltam a frapset bekapcsolni
-
válasz TESCO-Zsömle #5491 üzenetére
Este mit takar? 8, vagy éjfél?
Megyek, ez csak természetes.CPU tálcák és bővítő kártya állványok: http://bit.ly/3tOpQyO
-
nap
addikt
válasz Mr.Csizmás #5500 üzenetére
Hát nem a kaszinóban voltál?
browser.tabs.insertRelatedAfterCurrent;false | wing32.dll -> Windows\SysWOW64 | január, február, itt a nyár...
-
knbs
senior tag
válasz TESCO-Zsömle #5491 üzenetére
Nam vagyok klubtag, de jovok szivesen versenyezni ha kell meg ember
A bugyi nem a legjobb dolog a világon. De közel áll hozzá
-
-
DigitXT
nagyúr
válasz szacsee #5492 üzenetére
DigitXT pedig majd rájön, hogy bizony jó dolog az
Elég régóta megvan a G25-öm (meg az igazi jogsim is): tudom,
hogy fasza dolog a H-váltó, csak versenyzés közben nem ideális.Kuplung pedig digitális...
Fogjátok már fel, hogy nem az... Max. annak tűnik, mert szarul
van kivitelezve, de akkor sem az. Ha 1/0 lenne, akkor nem lehetne
csúsztatni, nem lennének "fokozatai". De vannak. Tehát NEM 1/0.ha a motorja nem képes lekezelni
Honnan veszed, hogy a motorja nem képes lekezelni? (Kezeli az.)gombal is lehet játszani átállítás nélkül.
Az, hogy le tudja képezni gombnyomásra is, már azt jelenti, hogy
nem képes az adott beviteli értéket tengelyen kezelni? Hahó: lehet
ám fullra billentyűzettel is játszani a játékot, ezért az nem képes a
gáz/fék/kormányzás analóg kezelésére? Az érvelésed ez: hibás.Mielőtt valaki beleköt: a fék is digitálisnak tűnik, ha nem állítod be
a paramétereit. Nálam az elején alig kellett hozzáérni (gamepad),
hogy blokkoljon, aztán egy idő után meguntam ezt, beletúrtam a
menübe, és lőn világosság. Az, hogy a kuplungnál nincs meg ez...
Említettem már, hogy szarul van kivitelezve? Így egyetértünk?https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
szacsee
nagyúr
válasz DigitXT #5508 üzenetére
Nem mondom, hogy nem így van, de a végeredmény ugyanaz.... na most nem írok trágár szót, inkább úgy fogalmazok, hogy nem megfelelő a kuplung kezelése a játéknak.
Sajnos nekem nincs G25-öm, mivel nem láttam értelmét a DFP-ről a váltásnak.
35K-s akcióról lemaradtam, így nincs pedálom.
Jogsim viszont régebb óta van. -
Enton
addikt
válasz DigitXT #5508 üzenetére
Ami szar az szar, ezen nincs mit ragozni.
Elméletioleg dolgoznak rajta, hogy valójában mit is csinálnak az már egy nagy kérdőjel.
De ennyi pénzért elvárhatjuk hogy legyen olyan mint legalább az előző részben.
Viszont van egy olyan sanda gyanum hogy nem fog olyan lenni, kezdve a motorindítógombbal, innen indult ki a kuplungos baromságuk is, vagy ha nem 50% ban biztos rájátszó tényező volt!"just because they are spelled the same doesn’t mean they are the same" And "just because they are not spelled the same doesn’t mean they are not the same" Mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
DigitXT
nagyúr
válasz szacsee #5509 üzenetére
nem megfelelő a kuplung kezelése a játéknak
Nem, és ezt akartam végre leszögezni. Nem digitális, csak szar. Pont.nekem nincs G25-öm, mivel nem láttam értelmét a DFP-ről a váltásnak
Ha egyszer ki tudsz próbálni egyet a TDU2-ben, akkor te is épp így fogod
látni: lehet csúsztatni a kuplungot, csak minek, ha szar rá a reakció.Jogsim viszont régebb óta van.
Azt csak úgy mondtam, nehogy úgy tűnjön, hogy gamepad-bubus vagyok,
aki azt sem tudja, hogy mire való a nyomatékváltó a személygépjárműben.Enton: a motorindító gombnak mi köze a kuplung érzékeny leképezéséhez?
ezen nincs mit ragozni
Nincs: többet nem is írnék a témában... Én leírtam a tényeket, amit azért
bátorkodtam megtenni, mert korábban valaki írta, hogy a kuplung digitális,
és gondoltam, megosztom az igazságot, hogy közel sem, hogyha be van
állítva egy megfelelő analóg kontroller (jelen esetben G25 Clutch) hozzá...[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
Nezz
tag
válasz TESCO-Zsömle #5490 üzenetére
Szerencse... Van aki abban hisz, hogy másik nyerőgéppel jobban lehet nyerni Nekem "szerencsére" van szerencsém és tudom is használni
A kuplung digitális, csak egyesek hülyén használják a kifejezést A digitálisnak is lehet több állása... Csak a játék egyszerűen szarul használja.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
Vazze, akkor a számítógépben minden digitális...
Itt többen állították, hogy bináris: 0/1, ami hülyeség.Az eredeti analóg jellemzőket (mondjuk a kontroller
potméterén mérhető feszültségértékeket) leképezik
bizonyos számtartományra, tehát a jelet kvantálják,
magyarán az az "analóg kontroller" is a számítógép
oldaláról egy digitális eszköz, csak pl. 256 értékkel.
Emiatt viszont analóg kontrollernek szokták hívni...Nem 0-1-et ad, hanem 0-255 között* valami számot.
A kuplungpedál a G25-ön is nagyjából** ezt csinálja,
arról már nem tehet, hogy a TDU2-ben mondjuk azt
csinálták, hogy ezek közül az értékek közül csak a
0-nál nem hagy váltani (~zárt kuplung) 1-200-ig meg
kb. nem történik semmi (csak hagy váltani), az autó
ugyanúgy húz, s csak a maradék tartományon lehet
csúsztatni - de annak sincs sok értelme, mert nem
valós módon reagál rá a játékmotor... (Ld. fulladás,
akármilyen finom csúsztatásnál, erős motor és bőven
elégséges alapgáz esetén: ilyen az életben nincs.)*: ha 1 byte-on ábrázolják a mért jellemző digitális értékét.
Természetesen lehet több byte, és akkor sokkal finomabb
felbontású lesz a kontroller: ezt csak példának írtam...
Saját kútfőből: elég régen programoztam joystickekre.**: most nem keresném elő a G25 specifikációját - meg
ilyeneket - csak általánosságban beszéltem a dologról.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
szabod
senior tag
Jajj ezek a franciák....
Az előbb kaptam 150 pontot, mert a hawaii 4es területet 100%-osan felfedeztem. A képen is jól látszik, hogy még ez a kis szakasz nincs felfedezve. Nembaj azért megadjuk a 100%-ot Bezzeg area 1-ben mindent felfedeztem, mégis csak 99%, és nem találom sehol sem a hiányzó részt. Ki érti ezt? -
knbs
senior tag
válasz DigitXT #5513 üzenetére
Nem beleugatnek, de az egesz tema felesleges, aki ezt a jatekot H-s valto+kuplunggal jatsza az eltevedt Ertem en a feeling miatt,de felesleges ez egy arcade jatek, szerintem boven eleg egy sima kormany kormanyvalto aztan had szoljon.
Ha valaki kuplungot es igazi vezetesi elmenyt akar az jojjon velem LFS-elni! Na ott meg a legkisebb autot is orom jo idovel a celba juttatni. Ez egy masik jatek szerintem.A bugyi nem a legjobb dolog a világon. De közel áll hozzá
-
Fel
addikt
Ebben egy kicsikét tévedsz... Árkád a TDU, ez nem vitás, de egy jól működő kuplungos H váltónak meg lenne benne az előnye. Az autók adatlapjain fel van tűntetve, hogy melyikben milyen típusú váltó van. Ha a játékban szekvenciális beállítást használsz, akkor a szekvenciális váltójú kocsikkal érdemes versenyezned, mert ezen beállítás mellett a kézi váltós ("mechanical 6 gears") példányok bizony kikapnak gyorsulásban. De ha kuplungot és a H-váltós beállítást használod, akkor biza nagyot változik a helyzet. Fordul a kocka.
Úgyhogy ha ez az opció működne rendesen, akkor mindenki számára világos lenne az előnye. Így ahogy most van, viszont csak nyűg...Korábban már megfogalmaztam azt a véleményem, hogy szerintem, azért nem emelték át a régiből a váltás megoldását, mert az aránytalanul nagy előnyt adott a kuplungolóknak.. Különösen azoknak, akik digitálisan tengelykapcsolóztak és emellé a szekvenciális váltást használták (egyszerű fel-/le léptetés). Most megpróbáltak kedvezni a célhardverrel rendelkezőknek, de sajna (mint oly sok egyéb francia próbálkozás) balul sült el a dolog. Mondhatni két szék közé a földre ültek...
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
Senki nem mondta, hogy kötelező H-váltó+kuplungot használni.
De nagy feelingje van, ezért ha valakinek van ilyen cucca, miért
ne használhatná? Csak legyen tisztába a korlátaival, viszont ne
higgyen el minden sületlenséget, amit olyanok állítanak, akik pl.
ki sem próbálták a dolgot, csak azt hallották, hogy... Meg csak
úgy érzik, de azért 100%-ra állítják, miközben a tények cáfolják
őket... De nekem mindegy: én leírtam a tapasztalataimat, hogy
mi megy, hogyan megy, erre valaki belevau, hogy az nem igaz,
végül meg kiderül, hogy felesleges az egész - szépen vagyunk.
Mondjuk a tények ugye makacs dolgok: felesleges velük vitázni.Én mondtam, hogy nem akarok többet a témában írni. Csak egy
újabb érdekes meglátás tűnt fel a topikban, gondoltam egy picit
oszlatom a homályt: lehet, hogy nem kellett volna? Sajnálom.Igen: az LFS S2-ben tényleg nagyobb feelingje van a vezetésnek,
de ez a játék nem csak a vezetésről szól, hanem az egésznek a
hangulata az, ami magával tud ragadni. Itt nem csak versenyzel,
itt lehet(ne) normálisan is közlekedni, ha picit jobban figyelnek a
részletekre (index, kuplung, kamerakezelés). Igen, másik játék.Btw. ha jól emlékszem anno a világrekordot az LFS demóban egy
csomó ideig olyan srác tartotta, aki egérrel vezetett - ez mekkora!
Anno én is egérrel toltam, de olyan magasságokba (és itt akár 2-3
mp-ről is szó volt egy körön) sosem jutottam. Próbáltam amúgy a
Force GP-mel, de mivel megszoktam az egeret, nem voltam jobb,
inkább örültem, ha annyit tudok menni, mint korábban, meg anno
is macerás volt a kormányt a géphez felszerelni, használni. Aztán
külön feeling volt, amikor a rombolók megjelentek, és az FFB csak
úgy tépte ki a kezemből a cuccot (vagy ami még rosszabb, nem is
fogtam, mert én már célba értem, erre belém csattan egy barom, a
kormány meg kicsapódik, mint állat: nem voltak kellemes dolgok).
Viszont ha elárulod, hogy hogy a tökömbe kell "vissza aktiválni" az
S2 licencemet, akkor feltenném a legújabb verziót (a G25 örömére),
aztán megyek a játék topikjába csapatni. (Már ha lesz időm.)De azért valljuk be: versenykörülmények között még ott is mindig
a szekvenciális váltó az ideális, talán nem véletlen nem H-váltó +
kuplungoznak a legtöbb versenysportban: egyszerűen időigényes.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
Mr.Csizmás
félisten
válasz TESCO-Zsömle #5491 üzenetére
elnézést a távolmaradásért, családi és technikai okok miatt voltam el
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
Televan74
nagyúr
-
TGaben
tag
Sziasztok!
Járt már úgy valaki,h a játék "korruptnak" találta a mentését???
Akkor most kezdhetem előröl? az A2-es verseny jött volna... beszarás. Ezért kár volt kiadni 10.000 forintot!töröljem le és kezdjek újat, (ezeket lehet) vagy megoldhatja 1 patch legközelebb?
[ Szerkesztve ]
Olvasható/Írható hangszóró: Speak-R :) (TDU2, BF3/BF4, NFS RUN nick: TBAG008 LIVE/GTA IV/F1 2011 nick: Tgaben007 F1 2012: T-BAG)
-
szabod
senior tag
Idézem az 1. hozzászólást:
"FONTOS! HA KOMOLYAN TOLOD, MINDIG CSINÁLJ BACKUPOT A //DOKUMENTUMOK/EDEN GAMES MAPPÁRÓL!"
Már az első részben is mindig kellett backupolni, mert ott is elcseszte a játék a mentést.
Kezdheted az elejéről, amúgy elvileg patch már javította, ezek szerint mégsem, vagy csak engem tájékoztattak félre.[ Szerkesztve ]
-
TGaben
tag
aszta kúú.. köszi!, hogy menjen a... ez a játék. Akkor ennyi volt , én újra nem kezdem!
és még volt is eszemben.. áakkor esély sincs rá mi, h a köv. patch "megjavítja"?
[ Szerkesztve ]
Olvasható/Írható hangszóró: Speak-R :) (TDU2, BF3/BF4, NFS RUN nick: TBAG008 LIVE/GTA IV/F1 2011 nick: Tgaben007 F1 2012: T-BAG)
-
TESCO-Zsömle
félisten
Mellé...
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Bronco80
aktív tag
válasz szacsee #5507 üzenetére
Hú de jó lenne egy ilyen nekem is.
Egyébként azzal vitatkoznék (tudom nem te írtad), hogy H-Shifterrel lassabb versenyezni. Gyakorlást igényel, de saját bőrömön tapasztaltam, hogy nagyon is hatékony. Egyedül az esély több fokozat visszakapcsolására megéri és a rajt/kigyorsítások is gyorsabbak vele.
-
creedszl
aktív tag
Most beléptem és azt vettem észre hogy a Clubban én vagyok a Prezident
wtf Zsömi?Hulligaaan
-
szabod
senior tag
válasz Mr.Csizmás #5530 üzenetére
Jólvan no
Én mindig backupolok, ez a biztos megoldás. -
válasz TESCO-Zsömle #5532 üzenetére
Azt hogy hoztad össze?
CPU tálcák és bővítő kártya állványok: http://bit.ly/3tOpQyO
-
szacsee
nagyúr
-
TGaben
tag
válasz Mr.Csizmás #5530 üzenetére
Nekem nem sikerül, ugyan ugy szar.
Amit a srác belinkel, azt én nem értem.
Mit és hogy csináltál,h neked jo lett?
Hogy érted, h updateled az 1-et? az elsö részt?
Ha nem sikerül megjavítani a mentést, akkor eladó a játék!!! F@szom, se kezdi megint előröl![ Szerkesztve ]
Olvasható/Írható hangszóró: Speak-R :) (TDU2, BF3/BF4, NFS RUN nick: TBAG008 LIVE/GTA IV/F1 2011 nick: Tgaben007 F1 2012: T-BAG)
-
DigitXT
nagyúr
válasz szacsee #5534 üzenetére
Én általában a versenysportokról szóltam ekkor: F1-ben sem H váltóval tolják, mert az elektronika egy "picit" gyorsabb. A TDU2 nem versenysport. Egyébként pont gyorsulási versenyen sokat tud dobni ugyanazon az autón egy jó (!) automata váltó a manuális után, mert a botot az életben nem tolod át olyan gyorsan és pontosan. Talán épp egy Dodge Viperrel közelebbi kapcsolatot ápoló úriembertől hallottam ezt itt a fórumon, de biztos nem ért hozzá... Mindazonáltal Bronco-nak elhiszem, hogy gyors manuális váltóval is. De ahogy ő is írta, az több gyakorlást igényel.
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
szacsee
nagyúr
válasz DigitXT #5536 üzenetére
Fogj egy botváltós verdát.
Pl Zonda C12S, csinálj CVC-ben egy challenge-t és időmérőt menj rajta szekvenciális váltással, és utána botváltóval.
Nálam 1 mp-et vertem szekvenciális váltóval ment időmre az első CP-ig H+Clutch-al igaz gombokkal, de bénáztam is szóval H váltóval is hozható ez az idő... mondták már hogy bugzik a játék? -
AthlonXP
őstag
Áááá ratyik vagytok.. H-váltó, kuplung, kormányváltó, meg sok marhaság!
Billentyűzet powa!! Padlógáz, satufék, azt jól van. -
DigitXT
nagyúr
válasz szacsee #5537 üzenetére
Persze, hogy bugzik, meg szar: pl. nem is kell teljesen "kinyomni" a
kuplungot, mégis lehet váltani, stb. Nem azt mondtam, hogy a TDU2
sajátos fizikai világában nem lehet H-váltóval gyorsan menni. Hanem
hogy a versenysportokban általában nem ezt szokták preferálni, mert
feleslegesen időigényes: lásd az F1 "tizedmásodperces" váltóit. Fura
lenne, ha a pilóta egy gombnyomás helyett a kormányt elengedve el
kezdené keresni a fokozatokat a cockpitben... Nem is beszélve arról,
hogy ott nincs is kuplung a lábnál, csak a kézi kuplung a kormányon.Engem nem kell meggyőzni semmiről: úgyis úgy megyek a játékkal,
ahogy akarok, és elfogadom a hibáit, mert más úgy sem tehetek...Szerk: "H+Clutch-al igaz gombokkal"
Ezt viszont itt ne erőltesd: semmi köze a "kuplung kinyom, kart áttol"
kombinációhoz. Hiszen csak egy gombot kell megnyomnod, nem egy
összetett mechanikai műveletet végrehajtanod. Ugyanis pl. nem fogja
hagyni, hogy sebességbe tedd, ha korábban engeded fel a kuplungot,
mint ahogy a botváltó a megfelelő pozícióba ért, tehát ha extrém gyors
váltásokat próbálsz kivitelezni (ami gombokkal gyerekjáték!), könnyen
felsülhetsz, és mondjuk 10-ből 1-szer nem fog összejönni... Ami ugye
futam közben eléggé kellemetlen, mivel "dobsz egy üreset", stb.Mondom: Bronco-nak elhiszem, hogy gyors a H-váltó a TDU2-ben! Én
sem voltam vele lassú: csak nehezebb, meg általában nem is szokás
a használata versenysportokban; viszont a "feeling" nyilván úgy a jobb.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
Mr.Csizmás
félisten
Probléma: "Invalid nickname"-vel fogad a játék. (feltétele a meglévő backup!)
Dreimus megoldása:
1.: Töröld a meglévő profilodat avagy hozz létre egy másikat
2.: Másold be a backup savegame mappát az új profil mappájába
3.: Élvezd a játékot.Ami jó:
- Elért szint visszakapása
- Megcsinált versenyek ( Bajnokság, Bombás küldik, stb. )
- Megvett és megtalált autók, házak
Ami nem:
- Klub nem lesz elérhető, tehát csatlakozni kell újra
- Barátlista újrafelvételeTehát részleges megoldás míg nem jön Atari válasz rá.
ha ez se jó, esetleg tudok adni egy mentést, de azzal az a gond, hogy szokás szerint () kevés pénzem van, de szép gyűjteményem.
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
Mr.Csizmás
félisten
válasz TESCO-Zsömle #5541 üzenetére
nekem meg egy kaszinó patchet, hogy legyen blackjack is
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
TGaben
tag
válasz Mr.Csizmás #5540 üzenetére
egy Úr vagy köszönöm! Ki fogom próbálni! club nem számit, köszi
Olvasható/Írható hangszóró: Speak-R :) (TDU2, BF3/BF4, NFS RUN nick: TBAG008 LIVE/GTA IV/F1 2011 nick: Tgaben007 F1 2012: T-BAG)
-
TGaben
tag
válasz Mr.Csizmás #5540 üzenetére
Mondjuk a backup azután készült, miután jelentkezett a probléma. Az is jó lesz még?
vagy küldöd a tied?Olvasható/Írható hangszóró: Speak-R :) (TDU2, BF3/BF4, NFS RUN nick: TBAG008 LIVE/GTA IV/F1 2011 nick: Tgaben007 F1 2012: T-BAG)
-
TGaben
tag
válasz Mr.Csizmás #5544 üzenetére
elolvastam ,volt is eszembe, csak nem csináltam meg. Hol tartassz benne? Melyik versenynél?
nekem az A2 jött volna...
[ Szerkesztve ]
Olvasható/Írható hangszóró: Speak-R :) (TDU2, BF3/BF4, NFS RUN nick: TBAG008 LIVE/GTA IV/F1 2011 nick: Tgaben007 F1 2012: T-BAG)
-
TGaben
tag
válasz Mr.Csizmás #5547 üzenetére
az jó lesz, köszi. akkor holnap
Olvasható/Írható hangszóró: Speak-R :) (TDU2, BF3/BF4, NFS RUN nick: TBAG008 LIVE/GTA IV/F1 2011 nick: Tgaben007 F1 2012: T-BAG)
-
DigitXT
nagyúr
TESCO érdeklődött, hogy FullHD-ban hogy viszi a GTX580:
nemrég megnéztem, kb. ugyanúgy, mint a GTX285-öm vitte
1366x768-ban 4xAA és High Environmental Quality mellett...Tehát általában fix 60 fps (Vsyncet nem kapcsoltam ki), de
néha beesik akár 50-55-re is. Simán játszható, csak ha azt
akarja az ember, hogy soha ne essen ki a szinkronból, úgy
1920x1080-ban 8xAA + minden Very High mellett nem elég
egy GTX580 sem. (Az AMD párjáról ne tudok nyilatkozni.)---
Btw. szerintem az a legnagyobb gond a játék FFB-jével, hogy
egyáltalán nem szimulálja az autók kerékösszetartásból adódó
egyenesfutási hajlamát, tehát simán tudsz olyat csinálni, hogy
elkezdesz kanyarodni, majd elengeded a kormányt... És autód
tovább kanyarodik ugyanazon az íven. Ilyen az életben nincs...!
(Magyarán egyáltalán nem ad életszerű autóvezetési élményt.)De azért lehet vele ökörködni: Barátnőmnek is megtetszett a
G25 a Fanatec RennSport Wheel Stand V2-re szerelve, aztán
az első pár méter kacsázás után tolta 320-szal az R8-nak.Viszont látszott, hogy túl érzékenyre van állítva a kormány: a
középállás alig volt megtalálható (magától ugye abszolút nem
akar középre menni), és a legkisebb mozdulatra is "túl sokat"
fordult. Egyrészt a Sensitivity-n lehet állítani, illetve a Damping
ad egy pici ellenállást a nagyobb mozdulatok ellen, de persze
ez sem az igazi. Esetleg azt lehetne még belőni, hogy ne csak
180 fokot használjon a G25 900 fokából, az valszeg segítene...
De ezt ma már nem nézem meg, talán holnap, ahogy alakul.Szerk: na jó, azért nagyobb kanyaroknál érezni az ellenállást,
és az "valameddig" visszatekeri a kormányt, de valójában ez a
hatás egészen a középállásig kellene, hogy érvényesüljön, de
marhára nem teszi, ami totál illúzióromboló. Nem az igazi, na![ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
Enton
addikt
válasz DigitXT #5549 üzenetére
Én az elsején nekiálltam 900 fokkal játszani, hamar rá kellett döbbenjek, hogy A3 és felette kategóriákban így már használhatatlan.
Plusz pár B2-es szerpentinen is jól jöt hogy visszábbvettem a fordulásszögön. Most 400-420 fokon áll és teljesen használható minden A1 A2 A3 verda.Még tegnap este nyomtam egy kis pókert. 2500 beülős, 200000-ig meg sem álltam. a lényeg ha 2-es párt ad kézbe az "ALL IN" flop vagy turn után csak hogy legyen mit vinni is!
AK meg hasonlókra szinte lehetetlen játszani ha nagylap van a kezedben akkor kicsit oszt le, ha kicsi van kézbe akkor nagy lap megy leosztóba.
Plusz ha valamit kézből bedobsz mert vacaknak találtad akkor még flop-ban bedobja hozzá a két párt neadj istena sort vagy flösh-t.
Nem egy ilyen screenshot-om van erről. Hogy csesszemeg![ Szerkesztve ]
"just because they are spelled the same doesn’t mean they are the same" And "just because they are not spelled the same doesn’t mean they are not the same" Mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a topic összefoglalót!
- iPhone 13 128GB Starlight, Beszámítással
- Uhh! DELL Latitude 3410 Tartós Profi Laptop -60% 14" Bivaly i5-10210U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS
- Ahh! DELL Latitude 3410 Tartós Profi Laptop -60% 14" i5-10210U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS
- Ohh! DELL Latitude 3410 Tartós Profi Laptop -60% 14" Bivaly i5-10210U 4Mag 8GB 256GB SSD FHD IPS
- Prémium minőségű Samsung, Micron SSD meghajtók (frissítve: 2024. 09. 24.) - MEGA akciók!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen