Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • schawo

    titán

    válasz FIREBLADE78 #73 üzenetére

    3-asban van hud?
    Nincs

    Ha nincs,akkor nem cink,hogy középre kell lenézni az aktuális sebesség lecsekkolásához?
    Nem. Magától értetődő. Mondnám, hogy gyorsan megszokható, de valójában teljesen automatikus, hogy épp hova pillant az ember a szemével, szóval nincs mit megszokni rajta. Volt HUD-os autóm, azzal sem volt semmivel jobb a helyzet, azzal is egy szemmozdulat volt a HUD-ra nézni, ezzel is egy. Egy csomó embernek kölcsönadtam vezetésre, utána mindig megkérdeztem, hogy zavarta-e őket. Mindenki akkor döbbent rá, hogy vezetés közben észre sem vette, hogy előtte erről beszélt, hogy szar helyen van.

    Ez nagyon életveszélyes.
    Évek óta rengeteg autó volt, aminek ennél sokkal jobban középen volt a sebességmérője. A Priusomban is volt HUD, de mégis kényelmesebb volt a tök középre helyezett sebességmérőt nézni, mert a fókuszálás nem természetes a HUD-ra.

    Egyszer vittek egy facelift előtti performance-al,gyorsulás brutál volt,de minősége a kocsinak szuzuki szint sztem.
    Egyszer köteleznélek egy útra egy suzukiban. Utána térjünk vissza rá. Elég hosszú listám volt autóból az elmúlt 10 évben (Subaru Legacy, Toyota Prius, Lexus CT, amerikai Chevy Volt, Merci A), most van KIA e-Niro, és Tesla Model 3, és a teljes sornál egyértelműen jobb a Tesla anyaghasználat és kényelem szempontjából. A haverom kicsit drágább, pár hónapos (16M) 3-as BMW-je egy vacak fapad ehhez képest. Teslából egész napos út után is olyan frissen szállok ki, ahogy reggel beültem. Például a párhuzamosan használt szintén 2 hónapos kb. azonos árkategóriás KIA eNiro ezerszer kényelmetlenebb. Városban el lehet azzal is menni ide-oda, de túraautónak nem kényelmes, hosszabb útra akkor megyünk vele, ha a nagyobbik kutyát is visszük hátul. Teslában két hónap alatt van 10ezer km, eNiróban másfél alatt 3.

    De lehet csak x5 miatt érzem így. Gondolkodom elektromoson,de hitvány minőségért nem akarnék 20 misit fizetni.
    20 13,5M

    Dílernél amúgy lehet alkudni vagy ezek az árak és pont? :U
    Nincs díler, nincs alku. Kell, nem kell, lehet választani.

    Jó nagy hülyéget írtál,hogy nem kell költeni 6 év alatt semmit a kocsira csak a pollenszűrőt kell cserélni ;] Ha csak ennyit költenél rá,akkor tőled sem vennék soha használt kocsit.
    Oké. Nem muszáj.

    Említett szűrőt évente nem árt cserélni,de legyen max 2 év. Fékek cseréje (tárcsak,betét).
    Nem cserélünk Teslán fékeket. Villanyautóval a fékbetétek nem kopnak, (szinte) csak vészfékezésre vannak használatban.

    Rugózás nem tudom,hogy milyen ebben,de az is beszarik.
    Valamit hallottál, fél füllel. Amiről hallottál, azok az első generációs (még főleg kézi tákolt) Model S légrugói. Vedd figyelembe, hogy ez a cég még csak 8 éve gyárt sorozatban autókat. Az első 3-4 év a tapogatózás volt, elég gyakran előfordultak gyártási hibák. Sokat fejlődtek. Haver 2 éves Performance-a tele van illesztési hibával, a tesóm 1 éves Model 3-asán még van néhány itt-ott, az én két hónapos, facseliftesemen egy gondolatnyi sincs.

    Kilincsek állítólag megintcsak elbaszódnak ( ez elég gáz lehet) stb stb.
    Az is a Model S/X motoros-kitolós kilincseinél van, nem a Model 3-nál. Régi Model S-t, X-et bátorság venni. Kell hozzájuk türelem bőven.

    Látom töltő telepítésben bizniszelsz. Partner nem kell? :D
    Mindig kell.

    [ Szerkesztve ]

    evDirect villanyautós töltőhálózat

Új hozzászólás Aktív témák