- S.T.A.L.K.E.R.: Legends of the Zone Trilogy - Befutott a MOD támogatás
- Dead by Daylight - Hamarosan Lara Croft is játszható karakter lesz
- Megjelenési dátumot kapott a Disney Epic Mickey: Rebrushed
- Decemberben a Forza Horizon 4 is lekerül a digitális áruházak polcairól
- Kiszivárgott anyagokon a még be sem jelentett Jet Set Radio remake
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
7Heads Drago #26 üzenetére
Az autók árát nem Magyarország bérszínvonalához pozícionálják. Nyugaton ez az ár bár magas, de bőven elérhető a tömegek számára is. Nem véletlenül tarol a Model Y Európában.
-
válasz
7Heads Drago #94 üzenetére
Az amúgy tényleg nonszensz, hogyha kigyullad egy EV, akkor temeted az egész iparágat, bezzeg a tömegesen kigyulladó BMW-kről, és társaikról kussolás van. Lövésem sincs az arányokról, de ezek nem tudományos, hanem bulvárcikkek.
Ugyanez igaz a javítási költségekre is. Elolvastad egyáltalán, hogy mi szerepel bennük? Nagyfeszültségű kábel 2,5 millióért? Na nemár!
-
válasz
7Heads Drago #101 üzenetére
No offense, de ez miért érv a hibridekkel szemben? Kb. még egy félkegyelmű is tudja, hogy a hibridek városban tudják megmutatni fogyasztási előnyüket. Én például azért vettem turbo dízel 2.2 verdát, mert városban alig járok, cserébe hosszúkat megyek pályán. Az, hogy a közeli rokonod ennek nem nézett utána, az nem a termék hibája, hanem az ő hülyesége.
Ugyanez igaz az EV-kre is. Még Vályi Pista is elismeri, hogy városba/elővárosba a legjobb választás. Barátaink most vettek egy vatta új elektromos Niro-t, imádják. Én is nyilván EV-t veszek majd az asszonynak a környéken krúzolni.
Ez a tréleres/vontatásos dolog is egy marhaság. Tegyük fel, hogy igaz. De ki az, aki manapság kocsit vontat? Illetve ahova bevontatnád (legközelebbi szerviz), oda a tréler se lesz drága. Meg úgy összességében ezt felhozni az EV-k ellen. Nemár!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
ma A Tesla első tömegjárgányának az álla esett le, a luxusautóinak pedig az ára.