Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • adalbert1

    veterán

    válasz drur420 #321 üzenetére

    Tény hogy valószínűleg több az elégedett vevőjük mint az elégedetlen. Az is tény, hogy rengeteg láma user is van, aki úgy próbálkozik dolgokkal, hogy nem ért hozzá. Az is igaz, hogy biztos vannak olyanok, akik simán átragasztott azonosítókkal próbálnak gariztatni és egyebek...

    Viszont az is jelent valamit, hogy a topicban is szaporodnak a negatív hozzászólások, és nem véletlen. Nyílván azokkal az árakkal amikkel dolgoznak elég szép forgalmat generálnak, és ekkora forgalom mellett simán becsúszhatnak hibák. Viszont ha ez már megtörtént, akkor megpróbálnám a helyükben minél hamarabb megoldani a problémát.
    Hiszen egy elégedetlen vevőnél nincs rosszabb, főleg ha az le is írja a véleményét, és azt jópáran elolvassák, továbbadják másoknak + az elégedetlen vevő is a saját ismeretségi körének.
    Az is igaz, amit Gyuri27 említett, miszerint az elégedett vevők nagy része nyílván nem ír ide, viszont aki elégedetlen, azok nagy része is csak a garanciális ügyintézéskor lett az.
    Nem tudom, hogy hány alkalmazottal működik a cég, viszont én a helyükben alkalmaznék 1-2 embert, aki csak a garanciális ügyintézéssel foglalkozik, hiszen minél több eladott alkatrész, annál több várható meghibásodás, és nyílván hosszútávon az Iponnak is az lenne az érdeke, hogy a vevői elégedettek maradjanak.
    Esetleg írhatna valaki az Ipon részéről is a fórumba ( mint pl. a BirdPc - kicsitomi88 vita), ha jól tudom pl. Alvin is ott dolgozik, és valószínűleg még mások is olvassák a ph!-t tőlük.

Új hozzászólás Aktív témák