Új hozzászólás Aktív témák

  • Dudu67

    tag

    Sziasztok. Végigolvastam a hozzászólásokat, elég elkeserítő amit láttam, de itt az én példám, hogy tudnak normálisak is lenni.

    Rendeltem tőlük neten egy komplett konfigot, tokkal, vonóval, mindenestül (kivéve monitort) üzletben történő átvétellel.Másnap hívtak, hogy vihetem a cuccot haza, mert meg van. Elmentem érte, kb 10 perc volt az ügyintézés, kifizettem és boldogan galoppoztam haza a termékekkel.
    Otthon összeraktam, láss csodát se kép, se hang. Nosza telefont ragadtam, felhívtam őket, mondtam mi van, a válasz az volt, ha be tudnám vinni az egész összerakott gépet, az nagyban megkönnyítené a hiba behatárolását.Meg is egyeztünk abban, hogy másnap xx óra yy prcre beviszem (pontosan már nem emlékszem).

    Másnap bevittem az összarakott gépet, normális emberi hangnemben elmondtam, hogy előző nap vásároltam itt, xy kollégájukkal megbeszéltem mi van, segítsenek.

    XY kolléga előbújt, kis türelmemet kérte, bevitte a gépet hátra (gondolom raktár), majd kb 15 perc múlva kijött és közölte, hogy rossz az alaplap, ő most akkor azt kiszerelné, és másnapra kapok egy vadi újat.Nem kért semmiféle gyári és egyéb csomagolást, sőt amit kiszerelt a gépből(egyéb alkatrészeket) bepakolta egyenként antisztati zacsiba és úgy adta vissza.

    Mindez történt karácsony előtt kb 2 héttel, mikor is "alig volt teli az üzlet" vevőkkel.

    Én a kiszerelt alkatrészekkel és a házzal hazamentem, másnap délelőtt csörgött a telcsim, délután mehettem az új alaplapért.

    Szóval tudnak ők is normálisak lenni.

    Az optimisták angolul tanulnak, a pesszimisták héberül. A realisták pedig lőni ! http://phmegbizhatosag.atw.hu/

Új hozzászólás Aktív témák