Új hozzászólás Aktív témák

  • siti

    senior tag

    válasz juliabrilke #25689 üzenetére

    gondolom a keretszerződés miatt nem emelhet a máv csak úgy árat, de "plusz" szolgáltatásért kérhet pénzt. annak idején, volt a Záhony-Bp IC, megállt még Kisvárdán, Nyíregyen, Debrecenben, Hajdúszoboszlón (üdülő település) és Bp. kész ennyi. vala ez 1990-as évek eleje. majd szépen szaporodtak a megállók, a végére az IC megállt Fegyvernek-Örvényes-en is, általában 1-3 ember miatt. Majd az összes gyorsvonat IC lett, IC felárral és helyjeggyel, a gyorsvonatok sebes vonatok lettek (nem állt meg minden bokornál) a személy meg maradt az ami volt. Eddigre (2002) szerencsére befejeztem az egyetemet, elmentem dolgozni, lett kocsim és azóta is rácsodálkozok, hogy a zónázó milyen pöpec, ha éppen nem a bzmot jön, de bringával is hamarabb beérnék, mert nem kell tömegközlekednem, autóval méginkább, robogóval meg olcsóbban is. De a felcsúti kisvasút kivisz az arborétumtól nem messzenről a focistadionhoz, amit most megcáfolni se tudunk a pillanatnyi csoport elsőséggel, hogy minek. Ez a magyar valóság, a semmiből tartunk a semmibe, gyökerek és célok nélkül, de most már legalább a stadionok beigazolták, amibe sok pénzt teszünk, ott eredmény is lesz. Bár köze nincs a kettőnek. Ugyanerre gondlj, amikor vonatjegyet veszel, sok pénzt teszel bele, előbb utóbb jó lesz :)

    Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)

Új hozzászólás Aktív témák