Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz TA68 #32154 üzenetére

    Szerintem ezeknek a szerelőknek az asztali gép és a kábel a fétisük. Biztos arra vannak trenírozva, hogy ha az megy, akkor minden megy.

    Fateréknál az UPC-s arc a modemet cserélte ki egy újabbra, ami már wifis. Mikor meglátta, hogy az előző modemen egy router lóg, azt ki is iktatta, mondván erre már nem lesz szükség, hiszen az új modem már wifis is. Összelőtte az asztali géppel, aztán mint aki jól végezte dolgát, távozott. Fater meg engem hívott fel, hogy nem megy az okostévé, a médialejátszó, a NAS, és semmilyen wifis eszköz nem kommunikál. Csak az asztali gépen van net...

    Pedig a szerelőnek csak annyit kellett volna tennie, hogy az új modemet bridge módba állítja, kicseréli a régivel, és minden meg van oldva. Nem értem minek kellett állítgatnia a dolgokat, ami neki csak pluszmunka, és ráadásul a hálózatot is szétkúrta. 60 km-t kellett utaznom a baromsága miatt.

    És ha én mondjuk Új-Zélandon élek? Nem baj, akkor küldtem volna egy számlát a UPC-nek "UPC szerelő utáni hibaelhárítás" címen, és felszámolok 36.000 km-nyi utazási költséget. ;]

    The Amiga, Born a Champion

Új hozzászólás Aktív témák