Új hozzászólás Aktív témák

  • Borisz76

    veterán

    válasz gyugyo79 #48472 üzenetére

    Németből ( xitra.de weboldal )nem válaszoltak az email-re.

    Telefonon beszéltem egy pasival de nem igazán értettük meg egymást.
    Szerencsémre az ügyfél szolgálaton dolgozik egy magyarul is beszélő hölgy.
    Hétfőn tudok vele beszélni....

    Talán ő segít....

    Csak az is a gond, hogy nem tudom mennyi garival vettem.....( 2 vs 3 év )
    Kézpénzes, utánvételes volt.
    A megrendelés...stb email-ek megvannak.

    A Synology support ezt írta :

    If you purchased the NAS from one of our Synology Partners, they are required to perform our warranty, which is here at the DS2415+ 3 + 1 year, which goes beyond the 24 months legal warranty. Should this partner not want to carry out the transaction, so please inform us of the written refusal and a proof of purchase with the current address, so that our RMA department can go there accordingly.

    Google fordítóval :

    Ha a NAS-t valamelyik Synology Partnerünktől vásárolta meg, kötelessége, hogy a DS2415 + 3 + 1 évre szóló jótállást teljesítse, ami meghaladja a 24 hónapos jogi garanciát. Ha ez a partner nem kívánja a tranzakciót végrehajtani, kérjük, értesítse velünk az írásbeli visszautasítást és a vásárlási igazolást az aktuális címmel, hogy az RMA-osztályunk megfelelõen menjen oda.

    Ebből nekem az jön le, hogy ha a Xitra nem akar / tud segíteni, akkor írjak a Syno-nak.

    A szervízzel folytatott beszélgetésben rákérdeztem erre a lehetőségre is...mi van ha garanciális ?!
    Erre azt a választ kaptam, hogy ki kell küldeni Angliába ( ha az üzlet ahol vettem nem foglalkozik velem ), ott bevizsgálják és cserélik ha tényleg CPU hiba miatt szállt el garanciaidőn belül.
    Bár erre még talán csak 1X volt példa a szervizes kolléga szerint....illetve Ő egy ilyen esetről tud konkrétan.

    [ Szerkesztve ]

    Synology NAS DSM6 - Összefoglaló : https://logout.hu/bejegyzes/borisz76/synology_nas_osszefoglalo.html

Új hozzászólás Aktív témák