Új hozzászólás Aktív témák
-
Sza_Sa
senior tag
válasz tboldi #33458 üzenetére
Igazán van mit!
A jazz meg egy nagyon egyben lévő autó, hihetetlenül tetszett a belső, ötletesen oldották meg. És vezetni sem rossz, csak nagyon más mint az s-crosst. Mintha gokartban ültem volna.
Szóval, én is köszönöm"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Sza_Sa
senior tag
Nagyon lementünk fb mélységbe. Nyilván nem szakmai fórum, nem csak autószetlők járnak ide, na de akkor is.
De hogy ne csak offoljak, még nyáron írtam, hogy furcsa zörejek jönnek a b oszlop felől. Akkor azt gondoltam, hogy tényleg a b oszlopban van valami ami zörög. 3 hete télre készülődve lekentem a gumikédereket Perl-el, ami jó-jó, de nem az igazi. Majd 2 hete a lemosott kédert átkentem Sonax gumiápoló stift-tel. Ez valami glicerines cucc, nagyon bejön. Azóta no nyikorgás, teljesen megszünt.
Akinek hasonló gondja van, Metroban kapható.
Aztán még a hátsó ajtók nyikorogtak nyitás-csukásnál, azokra meg az itthon lévő jól bevált Loctite száraz teflon sprayt vett elő, befújva az ajtóhatárolókat.
Már csak a szemüvegtartóra kellene valami.[ Szerkesztve ]
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Sza_Sa
senior tag
-
Sza_Sa
senior tag
Rengetegnél meg nem. Tudom, valamit rosszul csinálunk. Na de mit?
Minden mappát látsz?
Mert nekem mutatták az első kb. 3-mat, meg egy random listát. Így azért eléggé használhatatlan a dolog, marad a bt megosztás. Memkarin vannak az albumok, s7edge[ Szerkesztve ]
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Sza_Sa
senior tag
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Sza_Sa
senior tag
válasz tboldi #33734 üzenetére
Mikor vezetted az enyémet, csak egyszer jelzett be a vészfék, lasabban léptél a fékre mint ahogy a program godolná. Ritkán szokott hibásan jelezni ma volt egy 160 km-es utam Győr-Veszprém oda-vissza, egyszer sikított, egy hirtelen sor lassulás miatt.
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
-
Sza_Sa
senior tag
Van olyan bmw vagy merci ami után megfordulok. Csak ebből a gyakori az - Úristen, hogy néz már ki ez a fos! - kategória. Nagyon kevés az elismerő hümmögés. E60 után utoljára kb 10 éve csorgattam a nyálam, annyira szétcseszték a presztizsét.
De a feleségem körmöse is azt mondta, hogy már igazán szeretne egy nagyon jó kocsit venni, pénz is megvan rá. Majd megtudtam, hogy vettek egy 1-es bmw-t komoly 1.2 milláért. Azért már komoly autókat adnak. Komoly embereknek."Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Sza_Sa
senior tag
válasz Kornel #33964 üzenetére
Mol támogatói tartalmat láthattunk. Egyébként mi a helyzet a prémium 95-össel? Az is rendesen adalékolt, kizárt, hogy a 100-as lenne a megváltó, pláne, hogy a csoda adalékok hasoló mennyiségben vannak jelen, és a higroszkópos etil-alkohol abban sincs
Egyébként pémiumn95-öt tankolok mindig."Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Sza_Sa
senior tag
válasz Motion_Blur #34077 üzenetére
Ha ilyen lenne a k14c is 200k után, már pezsgőt bontanék. Az nekem garantált 10 év.
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Sza_Sa
senior tag
Beszállok én is. Rav4 hibridet vettem volna, de nem volt Suzuki árban. A yaris meg kicsi. És még az is drágább
Egyébként nincs ingyen semmi, egy focushoz, vagy egy astra k-hoz képest nagyon gyenge a beltér, bár nekem annyira nem fáj. Annak idején mi elmentünk a Fordhoz és az Opelhez is.
A focus árára már nem emlékszem, de nagyon hamar kiesett a szűk méreteivel. Az opel meg 6 milla lett volna jól felszerelve, bemutató autóként 10k km-rel.
Továbbra is azt gondolom, még nem tudjuk, jó döntést hoztunk-e, pár év mulva ez is kiderül.[ Szerkesztve ]
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Sza_Sa
senior tag
-
Sza_Sa
senior tag
válasz Tom1939 #34232 üzenetére
Sajnos sokkal drágább a tucson. Persze sokkal jobb is. Persze a full alap megvehető kicsivel többért mint amennyiért vettem az s-crosst, na de abba azért egy-két dolog hiányzik ahhoz, hog meglegyen a feeling. Máskülönben eléggé lehangoló lenne nézni a 20. századi rádiót a középkonzolon.
Kornél: 1.6 szívó benyással egy élmény lehet vezetni azt a nagy dögöt. Nem kicsivel nagyobb és nehezebb mint egy vitara, oszt' az is csak egy átlagos dinamikájú kocsi.
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Sza_Sa
senior tag
-
Sza_Sa
senior tag
válasz kristoph08 #34527 üzenetére
Sajnos motor megbontás és/vagy diagnosztika nélkül senki nem fogja megmondani, hogy hol keressétek a hibát. Ami szinte biztos, a magas olajfogyasztás és a rángatás nem függ össze (nem azért rángat mert sok az olaj az égéstérben), de az egyik hozhatja a másikat. Viszont ennyi olaj általában akkor fogy, ha kopottak vagy töröttek a gyűrűk (olajlehúzó, kompresszió), hengerfal sérülés vagy tömítetlenség van (szimmering, tömítés)
Vidd el szerelőhöz, aztán ha annyira kuka a motor, hogy gazdasági tk, még vehetsz bele egy bontott blokkot.
Sík úton ha lepadlózod, van benne erő? Nehezen indul? Kompressziót mértetek? Furcsa hang jön a blokkból?
Első körben ki kellene deríteni, hogy mechanikai vagy üzemanyag ellátási problémád is van.[ Szerkesztve ]
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Sza_Sa
senior tag
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Sza_Sa
senior tag
Ma olyan dolgot műveltem amit eddig soha. Szakadó esőben mostam a kocsit. Nem kicsit áztam el, a hátamon is folyt a víz. Az utcában közlekedők biztosan komplett idiótának néztek. Mentségemre, az autó egy merő mocsok volt, na meg mikor elkezdtem sütött a nap és 20 fok volt. (még nem esett)
Még egy őrültség az életben: pipa.
Szerk. Ki kellett írnom magamból...
[ Szerkesztve ]
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Sza_Sa
senior tag
Érthető dedike viselkedése is, egy magára adó, tényleg jó szakember lehet ilyen, sőt, legyen is önérzet.
Ti sem veszitek jó néven, ha olyan dologba osztogatnak tanácsot, amit szerintetek jól csináltok. Pláne még a munka elején. Pontosabban, láthatóan ti sem veszitek jó néven a kritikát,
Aztán tényleg vannak olyanok akik nem a szakma tetején helyezkednek el, de még csak nem is a közepén. Na, őket kell kerülni ami azért nehéz, van belőlük bőven. Jó szakemberből meg kevés.
Egyébként már megfigyeltem, majdnem minden jó szaki átvált paraszt módba, ha elkezdesz okoskodni.Egyébként Krisz és Kornél is érthető, én sem voltam boldog mikor egy szögegyszerű olajcsere nem jött össze a "márkaszerviznek". Mindegy, nem megyek oda, ez a tanulság. Meg gondolkodom az otthoni olajcserén a kötelezők között.
[ Szerkesztve ]
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Sza_Sa
senior tag
Ma voltunk autót nézni a feleségnek. Hát, ha az autószerelő szakma felhigult, akkor a nepperé pláne, ami amúgy is a magyar kereskedelem legalja. Nem baj, ráérek, csak már előre látom, hogy kb 1000km-t el fogok utazni mire lesz valami vételre érdemes.
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Sza_Sa
senior tag
Nekem azt mondták, hogy tavasszal befejezik a régi gyártását, utána már csak raktárkészletről lehet venni. Leghamarabb nyár elején lehet az újat megvenni.
Aztán lehet, hogy tévesek az infók, ezt akkor mondták mikor bementem érdeklődni az 1.6-osok gyártási idejéről."Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Sza_Sa
senior tag
[ Szerkesztve ]
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Sza_Sa
senior tag
válasz Motion_Blur #34756 üzenetére
Piacra vele, az egy pénztemető ha elromlik, márpedig elromlik. Automata váltó javító ismerős szerint a legrosszabb konstrukció.
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Sza_Sa
senior tag
válasz Kornel #34759 üzenetére
Valahogy úgy. Bár mindenre van ellenpélda, feleségem barátnője b6 passatjában 300e km-en túl van a motor, még a visszahívában cserélték a pd elemeket, azóta semmi, nem akar megdögleni. A hexagon tengelyt nem tudom, hogy cserélték-e.
[ Szerkesztve ]
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Sza_Sa
senior tag
Ha cizellált és finom belteret szeretnél, nem a suzuki lesz a te autód. Egy kicsit lehetnének karcállóbbak a műanyagok, de egyébként én elviselem ezt a sprődséget.
Vegyél vw-t, skodát, drágább opelt, ezekben van erős motor meg szép belső."Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Sza_Sa
senior tag
Sajnos a forintunk gyenge, nem csak a suzuki drágult. Ennyiért tényleg alig van valami, fapad skoda, kia, hyundai, esetleg jobban felszerelt dacia.
Én, meg a feleségem se hitte el, hogy ez ma egy olcsó autó.* Mi sem ennyiért kezdtünk nézegetni, aztán beleért a kezünk a bilibe.*új autók között
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Sza_Sa
senior tag
Most jut eszembe, nézegettünk auris hibridet, még az első szériát de a fl utánit. Belül az is tele volt gyenge műanyagokkal, hülye formai megoldásokkal. A japók már csak ilyenek.
M_AND_Ms: a szomszéd Würth-ös srácnak olyan cégese volt míg össze nem csukta. Még nyáron beleültem, esküszöm, öröm volt kiszállni belőle.
[ Szerkesztve ]
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Sza_Sa
senior tag
Ha ki tudsz fogni egy igazolt múlttal rendelkezőt és megbékélsz a mélyreülős pozicióval, akkor vedd, nagyon szép és jó kocsik. De 2.0 benzinnel, bár már az is közvetlen befecskendezős, kokszosodásra hajlamos.
Haszáltban egyébként kinyílik a világ, csak ott nagyon résen kell lenni, meg persze marha gyorsnak, a jó vételeket elviszik rövid idő alatt. Ebbe én belefáradtam nyáron, most újrakezdem
[ Szerkesztve ]
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Sza_Sa
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest