- World of Tanks - MMO
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Escape from Tarkov
- Nintendo Switch 2 vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Dragon Age: Origins
- Marvel Snap
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Xbox Series X|S
- Starsand Island - A Harvest Moon nyomdokaiban
Új hozzászólás Aktív témák
-
meroly
veterán
válasz roberto211 #17290 üzenetére
Nekem pont most volt ilyen gondom, a szerelőm azt mondta, hogy akku boltban vegyem és a nagyobb kapacitásút, a 45Ah-sat. Meg kell nézni hogy hogy van bekötve mert 2 variáció van a pólusoknak, én pont rosszul tippeltem, de végül sikerült rákötni, 4-5 centit enged.
(#17289) pjen: elindultam tankolni és mire beértem a kútra ugrált a kocsi, zuhant az alapjárat, mondom mi a franc. Aztán meg is állt. De szerencsére elindult újra, araszoltam előre pár centit, majd megint. 4-5 kocsi volt előttem, csak sikerült odaérni és 38,57 l ment bele első kattanásig, szóval szinte semmi sem volt benne. Azóta nincs gondja.
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz dedike #17297 üzenetére
Semmi, teljesen igazad van, nincs értelme és még káros is, főleg ekkora korú autónál, mint az enyém.
Engem egyszerűen az zavart meg, hogy többet fogyasztok most télen, mint nyáron, ezt nem vettem figyelembe és a nyári időhöz mértem a mutatót, nem kellett volna.
Na meg megvártam a pénteki 8 Ft-os csökkentést, hogy nyerjek vele 320 Ft-ot és veszítsek kétszer annyit az olcsó kút messzesége miatt
Figyelni fogok rá innentől fogva.(#17296) mdk01: akkor valószínű akkut se kellett volna cserélnem
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
-
meroly
veterán
Sziasztok!
'99-es swiftben ki lehet cserélni a vezető és az anyós ülés támláját?
Már kicsit megnyekkenve vettem, viszont most már zavar. Nem áll szándékomban tízezreket költeni ülésre, így merült fel a kérdés.Kösz előre is a válaszokat!
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
-
meroly
veterán
-
meroly
veterán
Sziasztok!
Ostoba kérdés lesz (de nem biztos) és inkább gazdasági mint műszaki érvek érdekelnének.
Adott a 16 éves ezres stift. Nyári gumi tavaly elkopott, így idén nincs mit felrakni.
Keresem az érveket pro és kontra is hogy vegyek-e és rakassak fel, vagy ketyegjen télivel is nyáron.Ami szemet szúr:
- legalább 20-25e a normális állapotú
- 4e a felrakás és 4e a visszarakás tavasszalAmit nem tudok, és kérdeznék:
- mennyivel kopik jobban nyáron a téligumi,
- milyen egyéb negatív tulajdonságai vannak (féktávolság, menettartás, fogyasztásnövekedés, stb)Jelzem, a kocsi 90%-ban városban van használva és 16 évesről beszélünk, tehát túl hosszú idővel nem tervezek vele, annak ellenére hogy kutya baja (kopp-kopp-kopp).
Kösz előre is
Tigi: grat a verdához, balesetmentes vezetést! Azért majd egy képet mutathatsz!
dioka7: kicsit megkéstem, és lehet neked a hideg állapot kellett, de itt az ígért kép.
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz batai15 #18131 üzenetére
Ha nekem szántad, akkor teljesen félre értettél....
Én pro és kontra voltam kíváncsi a gumicserére, erre kaptam is választ és gazdasági megfontolásból (nem azért mert telik rá vagy sem), a nem csere mellett döntöttem figyelembe véve azt is hogy hamarosan amúgy is csere érett lesz a kocsi. Természetesen nem vagyok egy romboló alkat, így olajcsere, kopó alkatrészek cseréje mindig rendszeresen megvan, hogy megőrizze a minőséget. A gumi nem ide tartozó ebből a szempontból szerintem.A stift mellett van egy 2-es clio is, azzal járunk hosszú távra stb, és én még cégest is igénybe tudok venni, szóval a suzuki tényleg csak arra van, hogy elrohanjak a városba valamerre illetve hogy beguruljak melóba, edzésre.
Ha nem nekem szántad, akkor egyébként alapesetben egyet tudok érteni veled.
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz dioka7 #18134 üzenetére
Szia,
köszönöm. Az én felhasználásom is ennyi mint neked, tehát mire elkopna a gumi már vagy rég másik autóm van vagy másik gumit kell venni. Jó lesz ez. Persze főautónál nem kockáztatnám, de ez úgymond a harmadik a sorban, csak elég gyakran megyek vele mert elnyűhetetlen és városban ennek a legegészségesebb.
Sajnálom hogy nem segített a kép.
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz LuckyL #18137 üzenetére
A felhasználásnak és felhasználásunknak (főleg városi max 50km normális dinamizmussal vezetve) pont ellentmond a 150-ről vészfékezés.
Német pályára gondoltál szerintem, abban igazad van, ott életveszélyes ez a párosítás.Tigi: azért majd kérünk képeket!
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz roberto211 #18143 üzenetére
Újra elmondom hogy azért az 5-7m féktávhosszabbodás nem városon belül 50km/h-val valósul meg szerintem.
Hogy miért találták ki? Nyilván megvan a maga technológia és gazdasági oka is, ezt most ne fejtsük meg.Jelzem hogy a 2-es clion és a céges kocsin is jó minőségű nyári gumi van/lesz.
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz roberto211 #18145 üzenetére
Bocs, csak az én hsz-emre válaszoltál, azért vettem magamra
Győrben nincsenek gyorsforgalmi utak, itt max 50.Így van, kaptam pro és kontra és a mellett döntöttem hogy nekem személyre szabottan a téli gumi használata nyáron bőven megteszi.
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz roberto211 #18163 üzenetére
Fel se tűnt hogy ez itt nincs, Renault-ban pl azonnal kérték tőlem a képet
Én támogatomImpossible is nothing
-
meroly
veterán
Sziasztok,
megyek az úton, bal hátsó kerék felől egy jó nagy koppanás, ablak le volt tekerve, nem kavics, az másként hat. Mintha rámentem volna egy vasdarabra vagy nem is tudom, az úton semmi, kátyú se.
Kocsi megy tovább. Megállok, nézem, semmi.
Ötlet? (99-es swift)[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
Nah vizsga pipa, most csináltam először elővizsgával, külön szerelővel egyedül. Érdekes.
Újabb 2 évig nincs gond.
Jobb első szilent cseréje volt csak, ablaktörlő, meg alvázkezelés.Impossible is nothing
-
meroly
veterán
Sziasztok!
1.0-s '99-es swift. Másfél éve volt olaj cserélve, de csak 9500km-t mentem, főként városban.
Esedékes már a csere?Impossible is nothing
-
meroly
veterán
roberto211, pjen és tboy93
Köszönöm, akkor intézem a cserét.Impossible is nothing
-
meroly
veterán
Sziasztok!
'99-es 1.0-es Swift.
Motor felmelegedése után ingadozik az alapjáratom. Kuplungolva is.
Mitől lehet?Impossible is nothing
-
meroly
veterán
-
meroly
veterán
válasz Motion_Blur #22889 üzenetére
Megszakértették, alapjárati szelepet kell cserélni.
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz Motion_Blur #22977 üzenetére
Tényleg lehet? Azt mondták egybe van. Ha tudnál segíteni abban, hogy a tisztítása hogy menne, azt megköszönném.
Öreg papi szerelőm van, hobbiból csinálja, eddig munkadíjat szinte nem is kért soha.
10k bontóból, szóval a kocsi értékének 5%-a, így elgondolkoztam mi lenne ha hagynám a csudába
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
Tudom, nem szoktam így hozzáállni dolgokhoz, de 17 éves a kocsi, másodautó csak városi futkosásra, és igazából csereérett nagyon, de elnyűhetetlen, ahogy tartja a mondás, fájó szivvel válnék meg tőle.
A szelep tisztítása jobban érdekel minthogy így hagyjam, mert elmegy.
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz Motion_Blur #22981 üzenetére
Köszi, tolmácsolom a papinak, hogy próbálkozzunk meg ezzel. Aztán ha nem jött be, akkor megveszem a bontóból.
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz Motion_Blur #22981 üzenetére
Sajnos nem segített a tisztítás, ugyanúgy ingadozik az alapjárat
Nézegetem a bontók kínálatát, de ennyi idősen eléggé lutri ez az alkatrész.Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz Motion_Blur #23001 üzenetére
Nekem is a ködös -8as időben jött elő.
Fordulatszámmérő híján én ezt legalább nem látomImpossible is nothing
-
meroly
veterán
Sziasztok!
Tudnátok segíteni?
Swift '99-es 1.0-s, üzemi hőmérsékleten ingadozik az alapjárat. Alapjárati szeleptisztítás nem segített. Szelepcsere sem segített.Van még valami ötlet merre induljunk el, mi lehet rossz?
Köszi
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz Jamby18 #23238 üzenetére
Köszi szépen.
Rendesek voltak a bontóban, megnéztünk még egy ilyen szelepet, azzal se jó, úgyhogy tuti nem ez lesz a gond.
Az EGR-től frászt kapok, mert volt egy dieseles Cliom, most már asszonyé, és azon állandóan ez volt a gond. Mi 90%-ban városban használjuk, de remélem a swift-be nem annyi az egr mint a clioba
Nekem is most szerelőnél, megkért egy kollegát, hozza be az ő kocsiját és szépen egyesével tesztelik melyik alkatrész lehet a rossz. Remélem megtalálják a hibát.
Neked is remélem meglesz, majd írd meg mi volt!Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz Jamby18 #23238 üzenetére
PCV szelep csere oldotta meg az ingadozó alapjárat hibát végül.
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
Sziasztok!
'99-es swift, tudom nem a csendességéről híres, de mióta nálam van száraz időben a jobb első kerék felől sípolást, cincogást hallok de csak akkor ha a bizonyos szögben áll a kerék kanyarodásnál, van hogy folyamatosan hallatszik. Esős időben viszont nem.
Valahol már mintha olvastam róla, hogy tök egyszerű a megoldás, de nem találom most.Nem tudjátok mi lehet a gond?
Köszi!Impossible is nothing
-
meroly
veterán
Sziasztok!
'99-es normál ezres swift.
Történt még a nyáron hogy a az egyik henger gyertyájára menő kábel leesett, így két hengerrel tettem meg a Csopaki emelkedőt. Kábel vissza aztán ment mint a karikacsapás.Most viszont egy ideje búgó hangot ad (álló helyzetben is), hangosabb a motor, valamint jobban ráz mint szokott és a kipufogó is puffog össze vissza.
Nem vészes a dolog, megy a kocsi végülis rendesen ahogy szokott, csak zavaró és félek hogy nagyobb baja lesz.Mi lehet szerintetek?
Köszi[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz roberto211 #26237 üzenetére
Hát a gyertya fejet én neveztem el, igazából a fém érintkező a tetején
Kicseréltük NGK-ra, de nem lett jobb. Volt még az a rotor, az is el volt korrodálódva, cserélve nem lett hirtelen csak ledörzsölte róla a szerelő.
Egy lehelettel jobb lett, de nem az igazi.A kipufogó puffog. Szerelő szerint a hengerfej tömítés kezdett elégni vagy a kipufogó dob meghalni.
Nem tudom, én nem sokat értek hozzá, de igazából nem ezt várnám el egy suzukitól, tehát ennek mennie kéne a világ végéig, nem?
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
Újabb swift vásárlásánál mire érdemes figyelni?
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
Köszi. A kecskeméti jó, kár hogy messze van. Bp-i kocsit viszont elvből nem veszek.
Nem a spórolás vs nem spórolás a lényeg, nálam lélektani határ az 1 millió. Ha lenne 100, akkor többér vennék nyilván, de nincs sajnos, így nem veszek és ha 1,5 lesz akkor sem annyiért fogok venni. Egyszerűen számomra nem ér többet. Vagy ha többet áldozok rá, akkor már ezt a Civicet venném, mert ez nagy szerelem.
Klíma nélkül járok 2 éve a Swifttel, előtte Cliom volt, az klímás volt, azért nem haltam bele ebben a két évben sem ám.
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
Új hozzászólás Aktív témák
- Proxmox VE
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Politika
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- Mesterséges intelligencia topik
- Elemlámpa, zseblámpa
- Ötletek, javaslatok, hogy még jobb legyen a PH! lapcsalád
- Mobil flották
- Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
- Videó stream letöltése
- További aktív témák...
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen