Új hozzászólás Aktív témák
-
Thome
addikt
válasz Motion_Blur #24819 üzenetére
Kövi suzi talin fülelhetnénk, mert nekem is 172 van benne, de nem tudom mit kellene hallani.
-
Thome
addikt
Na, most hétvégén akarok, váltóolaj, fékolaj cserét nyomni. 2006-os stiftbe milyen váltóolajat, milyen fékolajat, és mennyit?
-
Thome
addikt
válasz Motion_Blur #24829 üzenetére
Nem, én csak megveszem, autószerelő meg majd cseréli. Nem értek hozzá, fékolaj meg nem móka.
Váltóolajat mondjuk megoldjuk itthon ketten.
BTW köszi a váltóolaj típust.
Fékolajból is jó lenne valami pontos típus, nem akarok kakit venni véletlenül se.[ Szerkesztve ]
-
Thome
addikt
válasz roberto211 #24948 üzenetére
Azért nem annyira egyértelmű. Nem mindenki SUV-ol.
Egy fullra felszerelt GLX Swift vagy a GL Vitara egyébként nyerő lehet, el kell dönteni hogy kicsi vagy nagyobb autóra van igény?
Én ezek alá nem mennék, más márka élből kizárva, max Honda, esetleg egy Toyota Auris amibe pénzt ölnék.
-
Thome
addikt
válasz Kornel #25203 üzenetére
Azt meséld el nekem, hogy mennyivel kényelmesebb, mint mondjuk az SSS volt?
Ma 300km után szétment a fenekem annyira kényelmetlen a stift. Aztán inkább használtan valami auris, civic, accord, de még akár valami crossover is jöhet, csak kicsit prémiumabb, élhetőbb lehetne mint a mostani. -
Thome
addikt
Csekkes krúzolást nem csípem
Na akkor jó irányban gondolkodom, nem is az a fontos hogy menjen mint a disznó (mondjuk nem hátrány), de 2.0l fölé nem mennék, a civic, accord is bejön.Hol lesz a tali? Lecsekkolnám azt a civicet!
-
-
Thome
addikt
válasz Vesztor87 #25244 üzenetére
Lianát végy.
De az ignis sem vészes. 185/65/R15-tel nem instabil, legalábbis nem érzem annak, előtte a kisebb gumikkal rosszabb volt, de akkor sem vészes.Kornélka: Na akkor a gen9 ami nálam átjön. De a type s pofival a gen 8 is bejön, szóval akármi is megtörténhet.
[ Szerkesztve ]
-
Thome
addikt
válasz PRDZsolesz #25247 üzenetére
Pardon. 185/60R15-re gondoltam.
-
Thome
addikt
Ez a 14-e mennyire van kőbe vésve? Most vettem észre hogy ez nem hétvége, hanem csütörtök.
-
Thome
addikt
-
Thome
addikt
Úgy látom már nem kell leírnom. Bele egy pajzsot és akkor letudva, mert különben kurvakényelmes ez a kulcsnélküli dolog, enélkül már autót nem veszek, az fix.
Mondjuk itt vidéken olyannyira nincs veszély, hogy elvigyék... Persze BP-n már én sem szeretem csak úgy otthagyni. De erre az autóra már nem költök, a következőre meg úgy is megy a lopásos casco, pajzs...
-
Thome
addikt
válasz Tothgera30 #25651 üzenetére
Pont ugyanolyan megbízható mint a VAG. Amiben mondjuk képes 10 év után elrehülni egy hűtővízcső és társai problémák képesek előjönni? Na ne vicceljünk már.
Egyébként kissé túloztam, de ettől függetlenül közel sem olyan megbízható mint a Suzuki.
Kornélka:
Mondd el miért drága, illetve milyen alternatívát tudnál helyette, mert tényleg érdekel! -
Thome
addikt
válasz Tothgera30 #25660 üzenetére
A vag csak hasonlat, szemléltetve a jobb minőségű autót ahol elvileg a Ford is mozog, azt 10 évesen össze-vissza lehet vinni szerelőhöz minden szarral. És nem apróságokról beszélünk.
A probléma pedig előjöhet a Balenonál is de kicsi a valószínűsége, az előzetes Suzuki tapasztalatok alapján.
Kornélka: Hol az érvelés? Vagyis az hogy indiai?
Fabia jól néz ki és nincs is tapasztalatom vele így elfogadom példának, de cserébe árban is fél millióval többe kerül De más, értelmes autó ennyiért ilyen felszereltséggel nincs vagy csak belépőszint, de akkor meg szintén a belépő árral kell hasonlítani.
Szóval szerintem nincs ennél jobb ajánlat ennyiért ebben a kategóriában. Mondom ezt úgy, hogy láttam élőben és nem jön át a formaterv, ami képen tetszett, szóval az életben nem lesz ilyenem. Sőt, tán a következő autóm se Suzuki lesz.
A Vitara pedig nem egy ligában indul a Balenoval, így nem értelmezhető az összehasonlítás. Mint ha a Civicet hasonlítanád a HR-V-hez.
Kicsit felpezsdítem az állóvizet, mert egyetértős lagymatag ami itt folyik.
[ Szerkesztve ]
-
Thome
addikt
válasz Kornel #25663 üzenetére
Hol írtam hogy szar a vag? Azt írtam hogy több velük a probléma mint a Suzukikkal. Ne tekerd ki a mondatom.
Nekem nincs eleje és vége az érveimnek? Mondod ezt te, ahol annyi az érved, hogy indiai, és különbenis te fábiát vennél a Baleno helyett. Nem semmi.
Egy darabig a Suzuki volt jó, most már gyenge és szar (az indiai), és a Honda volt jó, de mostmár a Vitara is jó ami eddig volt osztva hogy kopogós és hogy nem éri meg az árát, + immár a mazda is jó? Kíváncsi leszek, a jövőhétre mi lesz a trend.
Nem akartam személyeskedni, de igencsak ebbe az irányba mentél el.
[ Szerkesztve ]
-
Thome
addikt
válasz Latissimus Dorsi #6834 üzenetére
Na idekeveredtem, mert zörög, csak a bal első. Kitekertem mindent az A jelzű bolhákat hogy nem töröm el, vagy hogy tudom levenni az oldalát?
-
Thome
addikt
válasz Bandus99 #25728 üzenetére
Én is csak arra a hsz-re reagáltam, de jogos!
Suzuki Swift 2005 ablak, ablakemelő zörgés, lötyögés, zörög, lötyög. (Keresőszavak)
Saját nyelvezetes leírás:
A felső kis csipogó hangszóró panelt (1) a kárpit felett, felfele húzva illetve picit kifele "feszítve" valahogy kipattintottam (én se tudom hogy... ), lehúztam a kábelt róla ami rajta volt, van egy kis pöcök, azt benyomva.
A két bolha a két szélén a kárpitnál (B), benyomtam a belsejüket és kihúztam. Az ajtónyitó karnál illetve a fogantyúnál kitekertem a két csavart (2).
Utána a kárpitot a csipogó (1) felőli oldalról szépen elkezdtem kipattogtatni, majd amikor ez az oldala kipattogott, az üvegnél levő részén meghúztam, így már félig lógott. Ekkor a másik oldalnál kezdtem el lepattogtatni. Nem törik el, nem kell félni, de ésszel kell csinálni.
Belül van egy csatlakozó, mely rögzítve van az ajtóhoz, ott a rögzítést elvágtam hogy kicsit nagyobb legyen a hely, s ezek a kábelek lehúzását mellőztem, megkértem párom, hogy tartsa meg addig, amíg betekerem a lelazult csavarokat. Egy komplett fólia volt ott a helyén, nem volt kedvem fejtegetni, így olfa késsel a csavaroknál csináltam egy bemetszést, becsavartam és ennyi.
Nálam szerencsére csak 2 csavar volt le volt lazulva, nem volt elveszve egy sem, illetve mivel itt bal oldalt volt a gond nekem "tükrözni" kellett az alábbi linken levő képekhez képest csavarok helyeit, de itt van a megoldás: LINK
Visszafele:
A kárpit felső részét akasszuk rá először az ablak melletti peremre mert utólag nem fog rámenni és csak lehet újra leszedni a kárpitot. Utána bepattogtatás körbe (A), majd a két csavar (2) vissza ahonnan jött, illetve a két közepét benyomós bolhát (B) fordított állásban (közepe álljon ki, ne benyomva) vissza nyomni a helyére, majd benyomni a közepét. Utána beakasztani a csipogó hangszóró panelt (1).
Guten abend!
[ Szerkesztve ]
-
Thome
addikt
válasz Motion_Blur #25739 üzenetére
Fél óra alatt megvolt az egész, ráadásul úgy, hogy magam kerestem a megoldást meg. Rossz esetben 20 perc alatt így már megleszel
De nem árt, ha van ott valaki, aki megtartja a kárpitot, mert felesleges a kábeleket lehúzni, plusz szopóka csak.
-
Thome
addikt
válasz Tamáska88 #25809 üzenetére
Szia,
Ugyan a problémához hozzászólni nem tudok, de WD40-et sose használj! Gumit és társait megmarja, csak több kárt okozhat jelen esetben, mint hasznot.
(#25810) bod101: Automata klímáról beszélünk? Arra gyanakodnék, hogy automatikusan szabályozza a őmérsékletet, hol ki, hol bekapcsol. De ez csak egy elmélet.
[ Szerkesztve ]
-
Thome
addikt
Na ma láttunk egy wagonnyi új swiftet, le voltak egytől egyig totál takarva. Lassan be kell mutatniuk.
-
Thome
addikt
Mennyi fékolaj megy a gombóc swiftbe? Most akarok venni, de a mennyiséget nem tudom.
Illetve mennyi váltóolaj megy bele?
[ Szerkesztve ]
-
Thome
addikt
Először is, nem kell kioktatni, mert tudom hogy figyelmetlen voltam, hibáztam.
Holnap jöhet az SOS olajcsere, 17 ezret futott az olaj... Nyilván nem tesz jót neki, sőt, tisztában vagyok vele, de a fene se gondolta hogy kevesebb mint 1 év alatt akár 10 ezernél is többet megyek, nem is figyeltem.
A kérdés, hogy ennyitől nem károsítottam a motort túlzottan?
A nívón az alsó jelzés felett volt 1mm-rel az olaj, ezt rendszeresen figyeltem, hogy ne legyen gond vele. Bár az utóbbi időben csipegette az olajat, valószínűleg pont ezért.
[ Szerkesztve ]
-
Thome
addikt
Akkor megnyugodtam, ez most kicsit megstresszelt, köszi!
A műszaki állapotára amennyire lehet odafigyelek, ha már esztétikailag nem is csúcs.
(Így legalább nem akarják ellopni )A 30-40k tényleg elég extrém, amikor olajcsere volt, valami motortisztítás volt, vagy "csak" új olajat kapott?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- E-roller topik
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Synology NAS
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- OLED TV topic
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...
- Új 63A Wifi-s Okos Megszakító Fogyasztásmérő Kijelzővel Kétpólusú, Egyfázisú Tuya Google Alexa
- Használt 3,5L Xiaomi air fryer eladó
- Fieldmann gyepszellőztető - újszerű, alig használt
- GARMIN DriveSmart 76 EU MT-S autós navigáció eladó
- Eladó kétoldalas, kényelmes komfort matracok - Magyar gyártás, Német rugózat, gyakorlatilag ÚJAK!