Új hozzászólás Aktív témák
-
a_tesz
Korrektor
a vezérműtengelynél nyomta ki az olajat, csöpögött a váltóházra, és ahogy írtam, két olajcsere közt egy fél liter olaj elfogyott. amióta kicseréltem a tömítést, mentem vagy 4000km-t és semmi nem hiányzik az olajból.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
hát én azt mondom, hogy 400ft-ot meg 5 perc szerelést megér a dolog, ha bejön akkor örvendezünk, ha nem akkor meg lehet tovább keresgélni a gondot. az összejelölésre kell csak figyelni, meg nézd meg hogy van-e hozzá megfelelő szerszámod. két csavart kell kitekerni, ami ha jól emlékszem bkny t30-as torx.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
sárgához annyit, hogy a képek alapján 2008.március és 2011. augusztus között ment 10ekm-t (? egy olajjal ), előtte meg három év alatt 90ekm-t... nem lehetetlen, csak kicsit fura, főleg az a 3 év egy olajjal, mégha csak tízezer km is...
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz VR6-Fan #9539 üzenetére
szűrők majdnem mindegy, amit mondjuk suzupartsnál vagy kauffernél árulnak tök jó. olajból 10w-40 az előírt, elvileg szűrővel együtt 3,6 liter kell bele, szóval egy 4 literes flakon elég lesz. gyertya NGK BKR6E-11 vagy DENSO K20PR-11 kell bele, és 30 ezrenként kell cserélni. üzemanyagszűrőt meg előttem már mondták.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
én annyit tudok a kérdéshez hozzátenni, hogy a frissítés előtti 2007-es gs swift fedélzeti komputere szerint fateromnak vegyesben 6,2 körül szokott fogyasztani, nekem egy jó fél literrel kevesebbet, mondjuk városban igyekszem megtartani a lendületet, ha már egyszer elindultam, meg persze nem budapest, hanem nyíregyháza, itt azért lényegesen jobb eredményt lehet elérni, de pl. volt hogy pesten egy pár nap mászkálással és kinullázott fogyasztásmérővel nekem 6,5-öt mutatott.ez szerintem teljesen lábfüggő, hallottam olyat aki szerint pesten 8-at eszik, én ezt cáfolni tudom.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
most töltötte az 50 ezredik km-t nemrég, egyedül a kulcsnélküli indítás vacakol néha, amikor már alacsony az elem feszültsége a távirányítóban, de elemcsere megoldja. illetve a visszahívásokon mindig megjelentünk, de az csak a csomagtartó beázása miatt volt. most hallok először erről a váltóhibáról, eddig csak a régiéről tudtam (és azt tapasztalom is nap mint nap)
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
nincs tervben az eladás ha még hozzáteszem hogy még csak meg sem volt húzva
ismerős nemrég vett egy 2005-ös glx klímást, eddig ő is elégedett vele, az övé mostanában fordult hatszámjegyűre
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz karakpecze21 #9591 üzenetére
Nem tudom, ez mennyire lesz neked segítség, de hátha.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz karakpecze21 #9596 üzenetére
egy teljesen sima .gif kiterjesztésű kép ami nem látszik nálad, nem tudom mi lehet a gond, de itt a direkt link, hátha
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz anonymus89 #9614 üzenetére
Gyanítom, 2005 utáni Swiftről van szó. Szerintem simán bele kell menjen a tükörházba a fűthető lap, nem hinném, hogy a rögzítésben nagy eltérés lenne.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz anonymus89 #9619 üzenetére
Ja presze, el is felejtettem, hogy az SX4 ablaktörlő miatt te írtál be. Ahhoz egyébként azt tudom tanácsolni, hogy a kart érdemes megvenni azt az 5 000 Ft-osat, mert nem valószínű, hogy olcsóbban találsz, lapátot meg a legolcsóbb 350 mm hosszúságút, biztos nem fog 3 000 Ft-ba kerülni.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz karakpecze21 #9628 üzenetére
Mondjuk ez nekem nagyon nem egyértelmű, hogy mik is a pontos feltételek. Itt az árlista. Azt nem értem, hogy ha pl. a Splash 1.0 GC AC 125 000 Ft árelőnnyel kapható meg, akkor teszem azt kornelka (az egyszerűség kedvéért) 500 000-et érő Swiftjét ennyivel többért számolják be? Annak idején, amikor szülők vették a GS Swiftet 2007-ben, akkor úgy volt, hogy az akkor 700 000-et érő régi Swiftért 1 200 000-et "adtak", vagyis ennyivel szálltunk be az újba, kíváncsi lennék, hogy most is így van-e (amit kétlek).
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Szplöttyy #9632 üzenetére
Én mentem vele, amikor volt ez a próbalehetőség, aminek a végén meg is lehetett nyerni, sajnos nem én voltam a szerencsés. A motorja sokkal jobb alacsony fordulaton, köszönhetően a szívó- és kipufogóoldali változó szelepvezérlésnek, ami városban nem hátrány. Sokkal komolyabb autó benyomását kelti menet közben, a futóművét kipróbáltam kellemetlen felületű úton is, szerintem jobb a hangolása, mint a közvetlen elődjének. Cserébe nem tudom, mennyit őrzött meg a játékosságából, mert arra nem volt lehetőségem, hogy csapassak is vele egy kicsit. Ha nem lenne olyan kicsi a csomagtere, szerintem mindent vinne, de én elfogult vagyok
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz karakpecze21 #9638 üzenetére
Elsőket cseréltek, 97-2001 közötti Swifteknél, mert a jó magyar beszállító által készített lengéscsillapítók elrohadtak, és kifordulhattak a kerekek. Elég komoly visszhangot kapott a magyar sajtóban, noha ezt jelentené a termékfelelősség, nálunk kvázi ismeretlen fogalom.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz karakpecze21 #9643 üzenetére
Szerintem csak a világ ezen táján meglepő, kultúrállamokban ez lenne a megszokott, ha a gyártó nézett be valamit, ő is vállalja a következményeket.
szerk: #9642 kornelka: az enyémbe is japán került a magyar helyett.
[ Szerkesztve ]
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
Most pont hazalátogattunk, lemértem neked.
Elég hülye alakja van a csomagtartónak, úgyhogy több helyen is mértem. 107 cm széles a legszélesebb részén, 102 a legszűkebben. A hossza 48 cm, de a közepén megnő 55-re. A magassága is 55 cm a kalaptartóig. A pótkerék helye 58 cm átmérőjű a tetején, 55 az alján, és 17 cm mély. Délelőtt még itthon vagyunk, ha más dolog is kell, meg tudom nézni.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz anonymus89 #9699 üzenetére
Azért amerikai emberek tapasztalatával hirdetik, mert Amerika az álmok földje, és ha valami ott működik, akkor mért ne lenne jó itt is?
Én az ilyen adalékok gyártóinak azért nem hiszek, mert egy egzakt tesztet nem hajlandóak elvégezni, mindegyik csak ilyen kuruzslásnak megfelelő példákkal "támasztja alá" a saját igazát, ha meg véletlenül mégis tesztelnek valamit, úgyis kiderül, hogy semmi gyakorlati haszna jobb esetben, rosszabb esetben többet árt a motornak, mint használ (pr*long és társai).
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz anonymus89 #9703 üzenetére
Láttam az adagolást, hát elég vicces, 1:8000 arány, a mérési hiba nagyobb
A másik gond meg, hogy mivel benne lesz ez a szer, óhatatlanul is kicsit máshogy fogsz vezetni, és már csak azzal is fogyasztáscsökkenést érsz el, úgyhogy nem fogod tudni a valós különbséget kimutatni, de én nem akarlak lebeszélni, meg rá se
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz karakpecze21 #9712 üzenetére
Az olajnak elvileg nem kéne, hogy köze legyen a kuplunghoz, amúgy valószínűleg az lesz, amit Davidof92 is mond. Nekem anno a Trabim csinálta, de 20 000 km alatt nem lett nagyobb baja tőle, szóval még nem kell izgulnod.
Mindenesetre szerintem tegyél bele valami jobbfajta 5W-40 olajat, abból nehéz nem szintetikusat találni, úgyis jön a hideg tél, meg fogja hálálni (meg egyébként is).
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz karakpecze21 #9714 üzenetére
Itt egy egyszerűen emészthető leírás az olajok lényeges paramétereiről, ebben minden benne van amit tudni érdemes.
Egyébként amit írtál, az hidegben nagyjából igaz, üzemmeleg motornál elviekben nincs különbség a két olaj között. Az 5W-40 -30 °C-ig, a 10W-40 -25 °C-ig marad szivattyúzható.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
Sajnos nem volt olyan ötajtós. A Sedannak más a kábelkötege, ezért kéne vele dolgozni, hogy legyen áram a hátsó elektromos ablaknak, meg a hátsó ajtó nyitására is felkapcsoljon a belső világítás. Nézegettem egy időben én is, hogy ha már klíma nincs az enyémben, akkor legalább a négy elektromos ablak benne legyen, de nehéz megfelelő donort találni hozzá, hogy gyárinak nézzen ki, gányolni meg vezetékeket húzkodni nem nagyon szeretnék, de lehet ez lesz a vége.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
Nem élnék a poénnal, miszerint egy gázos ezres Swifthez képest minden rakéta
Egyébként ha nem csak városban fogod használni, nem lesz hátrány az a plusz kétszáz köbcenti, szóval én is azt mondanám, hogy inkább az 1.2 legyen.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
Az enyém (régi Swift) után az újnak mindene sokkal nehezebbnek tűnt, a kormányzás, a fékpedál, a kuplungpedál egyaránt. Szerintem nem lesz azzal gond, csak fura, 60 000 km alatt még városban is nehéz szétgyilkolni a kuplungot.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
És milyen igazuk lenne...
Mindenkinek más fontos egy autóban, ha nem így lenne, egyféle autót lehetne kapni, ami mindenkinek jó. Használd boldogan, amire kell, és ne foglalkozz más véleményével. Ha azt kapod a Splashtől, amit vártál, minden forint jó helyre ment. Én így gondolom
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
Elvileg a most forgalmazott Splashben teljesen ugyanaz a motor van, mint az új Swiftben, viszont amikor bemutatták, akkor még 86 LE volt megadva az 1.2-es motornak (a magyar honlapon most is ennyit írnak teljesítménynek, az angolon viszont 94-et, amennyi az új Swifté), de még utánanézek, és majd elmondom, mire jutottam.
A fogyasztás nem rossz ha igaz, majd kíváncsi leszek, mennyire mutat más értéket, mint a valóság, nekünk a 2007-es Swiftben 1-2 decivel ír csak mást, mint a valóság, hol többet, hol kevesebbet.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
Szerintem az 5W-40 is elég bele. Ha lecseréled, biztos le lesz cserélve, amit más mond, az meg ki tudja... Fékolajat illik már ilyen korban lecserélni, és ha jól emlékszem, a váltóolaj is mostanában esedékes, de a kezelési útmutatóban benne van. Nekünk a csere után három éves kora ellenére észrevehetően jobb lett a váltási érzet.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
Már a régi 1.3 16V-n (G13BB) is érezni lehetett, hogy nem akar úgy alul menni, az M13A blokkoknál még jobban kijön a tipikus hengerenkénti négyszelepes karakterisztika, nekem meg főleg a 1.3 8V (G13BA) után, ha beülök szülők M13 blokkos swiftjébe. Ez sajnos ilyen, forgatni kell, de nem haragszik meg érte Az új K12 blokk sokkal jobb ilyen szempontból, sokkal "kockább" a furat-löket arány, meg a motorvezérlőt is másként hangolták, nem kéri annyira a fordulatot.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
Mondjuk ez így különös, összehasonlítva a M13 motorral, kiderül, hogy annak nagyobb azonos fordulatszámon a nyomatéka, bárhol.
Itt egy kép hozzá:
képViszont a váltókat összehasonlítva azért az új Swiftnek rövidebb valamivel a váltója, ez kompenzálhatja a dolgot, de érdekes, az biztos.
Szerk: #9940 Giot: tudom, hogy a blokk ugyanaz, pont ezért hoztam fel, mert hiába ugyanarra az alapra épül, mégis sokkal tunyább alacsony fordulaton. Másabb a karaktere a hengerenkénti négy szelep miatt, ez ezzel jár.
[ Szerkesztve ]
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Ace Ventura #10036 üzenetére
Régi swift? 15 körül megvan a kuplungszett (tárcsa, kinyomócsapágy meg szerkezet). Meg a csere még egy húszas alsó hangon.
szerk: karakpecze21: közös tartály van előre és hátra. Ha nem jön a hátsóból semmi, akkor vagy dugulás van valahol a rendszerben, vagy szétcsúszott valamelyik csőcsatlakozás.
[ Szerkesztve ]
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz CoolMan #10065 üzenetére
Szerintem, illetve az alkatrész-katalógus szerint is.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz anonymus89 #10071 üzenetére
Szerintem a Check engine avagy MIL lámpára gondolsz, és annak számos oka lehet. Ki kell olvastatni a hibakódot, és az alapján el lehet indulni a hibakeresésben. Ha semmi rendellenest nem tapasztalsz menet közben, amikor felvillan, akkor nehéz bármit is mondani.
szerk: ilyen?
[ Szerkesztve ]
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz #51736960 #10161 üzenetére
Bocs, hogy beleugatok, de csak most látom, '89-es Swift, és csak 60 000 km van benne? Első tulaj vagy, vagy honnan tudod? Csak mert elég hihetetlenül hangzik, és szerintem is okozhatja a gondot valamelyik bak elfáradása. Mellesleg ha tényleg annyi is lenne benne, akkor is 23 éves gumialkatrészekről beszélünk, ami azért sokat vesztett már a rugalmasságából, ezáltal kevésbé csillapítja a rezgéseket. Szóval okozhatja ez is a problémát.
Ha kipróbálod, hogy menet közben, mondjuk 50 km/h sebességgel 3. fokozatban folyamatos haladásnál hirtelen gázadásra majd gázelvételre a váltókar nagyot ugrik a helyén, akkor viszont szinte biztos, hogy ott lesz a gond.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
-
a_tesz
Korrektor
Kérdezném, akinek van régi swiftben csomagtérvilágítása, hogy honnan szedi hozzá a +12 V-ot? Szeretnék rakni bele, most nyomozom, hogy honnan lenne legérdemesebb odahúzni. Köszi mindenkinek!
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Kornel #10660 üzenetére
Az injektor Bosch, az elektromos rendszer nagy része Denso volt végig. Viszont pl. az üvegek Salgoglasnál készültek, a műanyagok (külső, belső) a Kunplastnál, szóval volt benne "gagyi" bőven
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Kornel #10730 üzenetére
Megnéztem az újkorában készült képeket a Swiftünkről, nekünk sehol nem volt a lemezfelnin műanyag porvédő. A hátsó tengelyvég zárt, de fém kupak van rajta, az elsőn meg semmi nincsen.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz PowerBuldog #10762 üzenetére
Legegyszerűbb megoldás szerintem ez.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz PowerBuldog #10764 üzenetére
Ez már árnyalja kicsit a történetet, szerintem egy bontóban is érdemes lehet megkérdezni egy zárgarnitúrát (két ajtózár, gyújtáskapcsoló, csomagtérzár, tankajtózár, meg a két kulcs), és még a biztonság kedvéért másoltatni egy tartalékot, ami jó helyre elrakva megold minden ilyen gondot
[ Szerkesztve ]
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
-
a_tesz
Korrektor
válasz AMD Power #11008 üzenetére
Tízezer forintból megvan a vezérműszíj meg a feszítőgörgője, kétezerért kapsz ékszíjat, ami a generátort meg a vízpumpát hajtja, meg másik kétezerért, ami a szervót meg a klímakompresszort, ha van valamelyik benne (ha nincs egyik sem, értelemszerűen nem kell). Vízpumpa még kilencezer, és akkor az Aisin, normális lesz minden. Ötezer bele egy normális 4 l kiszerelésű 10W-40 olaj, legfeljebb egy ezres az olajszűrő, illetve a légszűrő még egy, és akkor a legszükségesebbek megvannak. Általában érdemes még a váltóolajat lecserélni, mert azt előszeretettel "felejtik el", és akkor nem lesz olyan recsegős a váltó, ha nincs még nagyon elkopva.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
A linkelt szervizkönyv alapján légzsákmodul kommunikációs hiba, és mivel a légzsák nem játék, szerintem érdemes vagy egy megbízható és típusismerettel rendelkező autóvillamossági szerelőt, vagy egy márkaszervizt felkeresni. Ott többet tudnak mondani.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Kornel #11024 üzenetére
Szerintem is 1.0, főleg a Polo kálváriája után. Nekünk is volt, én se nagyon tudtam 6,2-nél többet megetetni vele, pedig próbálkoztam derekasan. A Polonál mindenesetre nem lesz lassabb ez sem.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Szplöttyy #11046 üzenetére
A 4WD váltó kb. olyan rövid, mint az 1.0, sok GTi-s rak fel 1.0 váltót, szóval nem forog veszélyesen sokat. A hátsó tárcsaféknek semmi értelme a Swiften, az elsőre tudomásom szerint gond nélkül felmegy a nagy tárcsafék, mivel volt 1.6 4WD is.
Ja és 2WD kasztniba nem rakod be sajnos a 4WD hajtást, de gondolom ezt is tudod, és egy 4WD alap vásárlással kezdenéd
Ausztrál Swiftesek szerint amúgy nagyon jó kis gép a 4WD GTi, és a hajtáslánc elbírja a turbót is
Szerk: és t1 listája azért korántsem szentírás, majdnem minden évben eltérés volt az egyes felszereltségi szintek tartalma között, de kiindulásnak jó azért.
[ Szerkesztve ]
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Szplöttyy #11050 üzenetére
A hátsó féket nem is tanácsos blokkolóra fékezni, fékezés közben meg amúgy is az első fékek adják a fékerő nagy részét, amennyi kell a hátsó tengelyre, arra bőven elég a dobfék is. Ha gondolod, kiszámolom neked pontosan, mekkora az elméleti maximális fékerő a kétféle konkrét hátsó fék között. Nem mellesleg dobfékkel az avatott szemnek is nehezebb kiszúrni, hogy nem egy sima 1.3 hajtja a bódét
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison