Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz burgatshow #55702 üzenetére
Az 1.4t megy mint a mérgezett egér. Gondolom azért a passat meg a mondeo hangszigetelésben azért sokkal jobb volt.
-
őstag
válasz burgatshow #55704 üzenetére
Nem vitatom, mondeoban nem ültem még soha. Passatban igen, de annak is jó ideje már (de az tényleg más kávéház mint az scross). Mondjuk hiába váltok, szerintem is nagyon jó ár/érték arányú az scross.
-
őstag
Amire kíváncsi lennék hogy milyen minőségű a 360-as kamera az új scrossban. Jól megcsinálva az azért egy jó extra.
-
őstag
Valaki a face csoportban írta aki régebbiről váltott hogy jobbak a hangszórók. Ha a hangszigetelésen is csiszoltak egy kicsit akkor szerintem egész jó lehet egy automata glx, azért a 360-as kamera jó dolog, és manapság 8 milla sajna közel sem drága.
-
őstag
válasz SyMbioTe #57262 üzenetére
Plusz szerintem a Toyota odaadja ingyen a hibrid technikát mindenkinek az csak a tényleges elektromos részre vonatkozik. Ahhoz még kellene egy jó atkonson ciklusos benzin motor ami nem nagyon van senkinek. Fordnak van de gyengébb, és ha minden igaz (de csak részinfókat hallottam) problémásabb is. Ha suzuki nem kapja meg egyben a hibridet benzinmotorral kb nincs más választása mint ez a szerintem teljesen versenyképtelen hibrid (kisebb csomagtér, gyengébb és drágább).
Jelenleg scrossom van ami teljesen jó értékarányú volt, és mostani árak mellett szerintem egy 1.4t automata glx is egész jó amíg van. De 8-10 millát egy ilyen új hibrid vitarára ki fog kiadni? 12,2-ért jön tavasszal közepes felszereltségű rav4 hibridem (árgaranciával...) azért ebben az összehasonlításban ez teljes képtelenség.
-
őstag
válasz burgatshow #57266 üzenetére
Igen Toyota alapon megy a rendszer, de nekem az jött le hogy maga a benzin motor nem toyota (de lehet hogy arra is kiterjed a licensz), de hallottam a sok kuga áll a szervizben kitételt. De ezt jó lenne biztosan tudni (mondjuk a kugát a majd minden tesztben eljövő kényelmetlen a vezető ülés rész szórta ki nálam).
Szerintem van csavar ebben az ingyen adom a hibrid rendszerem dologban (szerintem a benzin mocit nem).
Mondjuk nekem egy peugeot 5008 kifejezetten jó lenne 2.5-es toyota hibriddel....
-
őstag
[Itt] kérdez rá a gumira. Segítenék de nekem 4 évszakos van az scrosson. Az biztos hogy a suzuki által árult yokohoma-nál van jobb (amikor még figyeltem a Kleber krisalp hp 3 volt a középkategóriás nyerő, és a continental 850 vagy mi a prémium nyerő de az több éve volt).
-
őstag
válasz Napfénysüti #57673 üzenetére
2017-ben amikor a Gusztáv 2,69 misiért adta a full fapad GA-kat (klíma volt meg utólagos rádió és kb kész). Mit kapsz most annyiért? Régi szép idők
Szerk, Sagesz93: 19-ben 3,2-ért is nagyon jó üzlet volt egy gl+ meg metál. Kb nem tudtál annyi kilométert beletenni hogy kevesebbet érjen most mint akkor (mondjuk szigorúan forintban, mert a harmat gyenge erős dicséret most kicsi forintunknak).
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Azért kíváncsi lennék az 1.4t automata és utódja az 1.5 hybrid automata közötti eladási arányokhoz... 100:1-hez? Kb nem láttam még lelkes tesztet az új 1.5 hibridről ( a legjobb az ez szódával elmegy amíg nem kerül szóba az előd fogyasztása, teljesítménye és az árkülönbség)...
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz KubanitoS #58103 üzenetére
Én pont ezért vettem rav4-et, ha már tizenmilla... De itt szerintem a yaris crossról van szó, a csúcs modell ott is 12 milla. Bár ez elég megtévesztő mert a felszereltségek elégé nem kompatibilisek (tehát önkényesen kiválasztva a felszereltséget ami mindenképpen kell, lehet ez a különbség jóval kevesebb is, ahogy néztem most egy élhető hibrid yaris cross 9,2 milla). De az biztosnak látszik hogy a toyota motor tényleg annyival jobb mint amennyivel több a tapasztalatuk ebben (kb nulla vs 20+ év).
-
őstag
Hát most 12,9 van kint a toyota honlapon, de kb azt már nem kapsz, egy kolléga küldte el a jövő évire vonatkozó árlistát, ott már 13,36 (én a comfort style plus-t tekintem már ok-nak) de az megint változik állítólag pl. 10,5-es lesz a központi kijelző és a általában fejlődik (connect + aktív biztonsági cuccok egy generációt javulnak).
-
őstag
válasz burgatshow #58110 üzenetére
Nem is arra gondoltam (és pl ez azért is domborodik ki mert az 1.4t szerintem kegyetlenül jól eltalált motor) hogy le fog robbani. Csak gyenge és nem fogyaszt olyan jól mint amennyivel drágább lett (és nem az általános ár drágulásra gondolok, hanem az 1.4t-hez képest). Szóval megbízható lesz szerintem is, csak mint olyan versenyképtelen.
-
őstag
Nekem volt 4wd automata scross 4,5 évig (csak azért mert kellett automata és amikor vettem csak 4wd-vel volt automata) és őszintén én sokat nem éreztem belőle, de ugye ez sok helyen sánítít:
1. nem volt nem 4wd scross összehasonlításom
2. előtte (i30) és utána (Rav4) lévő autó azért elégé más még 2wd-nek isUgye főleg városi és autópálya használat volt, meg ugye én erős gázt csak egyenesben adtam max azt is jó időben (= uncsi kispolgár vagyok). Fővárosban nekem 9-10-et legurított, pályán is megvolt 7-8 fogyasztás (mondjuk városban az i30 1.4 is volt 8-9, rav4 most 6-ot eszik városban).
-
őstag
Úgy vigasztalásként én jó táblafelismerőt még nem láttam. Jazzben is vacak meg a Rav4-ben is... Lehajtóra 40-60 van és mész a pályán? Már ott is a 40 amit ügyesen észrevett... Ezért aggódom komolyan milyen lesz a sebességkorlátozó csoda ami nyártól kötelező az új típusokban.
-
őstag
válasz SyMbioTe #59693 üzenetére
Tegnap este fél 10 körül az Árpád hídon egy kis sárga alacsony valamivel döngetett el mellettem szerintem 200 fölött. Életemben nem láttam semmi ilyen gyorsat még pályán sem. Az volt a szerencse hogy hangos is volt mint az állat, úgyhogy nagyon koncentráltam a sávtartásra. De mellettem ült a lányom is, és isten bizony féltem a nagy dög rav4be ülve (ez nekem jön szerintem xc90-be is meghalunk). Ilyet azért szívesen pofán vernék már bocsánat.
-
őstag
válasz Kolondrum #59767 üzenetére
Nekem 17-es scross automatám csinálta a rántást azokban a szitukban amikor fékeztem aztán mégis gyorsítani kellett (besorolás stb.). Mondjuk én ezt nem hibának vettem, egyszerűen nem tudta eltalálni hogy mi lesz és az egyik irány helyett a másikba kellett hirtelen váltania (és akkor rögtön legalább 2-öt).
-
őstag
válasz Kolondrum #59975 üzenetére
Nagy autó 20k/év, kis autó 8k/év. És van egy állandó anyósjárat ami egy nap 500 km, elektromosra még nem értünk meg (duplán mert se töltési lehetőség, se elegendő hatótáv). Mondjuk rav4 most 115-re téve tempomatot csak 6 litert kortyolt (elég keveset kellett 130-140-el előzni az mondjuk forgalomfüggő), így egy tankkal megvan a 800 kilométer (jazz is elég simán lefutja egy tankkal ezt az 500-as kört).
-
őstag
válasz Montesantos #60154 üzenetére
Igen, ez pont néztem én is feleségemnek 2018 tavaszán, de azonos árban a jazz szimpatikusabb volt neki (de az csak manuális és comfort felszereltség volt kb ugyanannyiért).
-
őstag
-
őstag
válasz AMD Power #60433 üzenetére
Érdekes lehet a Suzuki-Toyota együttműködési megállapodás pontos szövege... Azaz nem hiszem hogy a Suzuki lenne olyan hülye hogy nem venné át az 1.5-ös hibridjét ha tehetné. Nem vagy csak túl drágán kapná... Toyota sem hülye, kell neki a háta közepére egy jóval olcsóbb "jó" hibrid versenytársnak. Most hogy ez a Suzuki hibrid teljesen versenyképtelen.
-
őstag
válasz AMD Power #60438 üzenetére
Teljesen egyetértek. Amikor jöttek az első hírek a yaris crossról nagyon akartam szeretni. Élőben (sokkal kisebb mint az scross belül) és teszteken (yaris jobb, ennek rosszat tett a "betoldás") nagyon gyengén szerepelt. C-HR ugye nem tetszett. Így lett Rav4. Mondjuk filóztam hogy megvárjam-e e a Corolla Crosst, de nagyon jól tettem hogy nem vártam (már most drágább a Corolla Cross mint amennyiért vettem a Rav4-et múlt ősszel, és a Corolla Cross nem fullos változatai csak jövő tavasszal érkeznek...)
Új hozzászólás Aktív témák
- Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Socket AM5
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- Linux kezdőknek
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Politika
- További aktív témák...