Új hozzászólás Aktív témák
-
divot
veterán
Kifejezetten csípem az ilyen gömböcös autókat. Ezért is akartam elsőre C3-at venni. Hát, azt hiszem a legjobb lesz, ha megvárom a teszteket, főként a töréstesztet, aztán elmegyek egy kereskedőhöz is élőben megnézni. Úgy is március-áprilisban akarunk autót venni, addig még sok minden kiderülhet.
-
divot
veterán
Na, végre bejött az oldal: A GC felszereltségű Swiftek alapáron blokkolásgátlót, két első légzsákot, központi zárat és fix helyzetű szervokormányt kapnak. A következő lépcsőfokon a GLX áll, amiben már állítható a szervokormány magassága, a központi zár távirányítós, elöl elektromos motor mozgatja az ablakot és a fűtött tükröket. A csúcsok csúcsa a GS, amiben már széria a légkondicionáló is, valamint a kormányról irányítható CD-s rádió, a fűthető első ülés, első ködlámpa, a sportos kipufogóvég, a könnyűfém felni, az oldalsó és függönylégzsák.
-
divot
veterán
Remek topic kerekedett ebből is itt a végére.
-
divot
veterán
Mi vót itt tegnap este. Még jó, hogy időben kiszálltam.
Szóval az 1.3GS-t, fekete színben, akciós, O%-os hitellel meggondolom. -
divot
veterán
Most így hirtelen beírva a google-ba a Modus és teszt szavakat, elég sokat találtam. Csak azért nem néztem meg őket, mert közben a renault oldalán összeraktam egy olyan Modust, ami teljesítené a kívánalmainkat, aztán regisztrációs adó nélkül lett 3,7 milla. Szóval ez nem a mi autónk.
[Szerkesztve] -
divot
veterán
Egy fullosan fölszerelt C2-t 10K KM-el megkapok 2,3 milláért. Lehet, hogy maradok az eredeti tervnél.
-
divot
veterán
Valaki látott már élőben új Swiftet? Esetleg próbavezetés?
-
divot
veterán
Kértem árajánlatot egy 1.3-as GS-re. Ez a gyárilag legjobban fölszerelt, alufelnis, légkondis, és a többis verzsön. Az ára üzembehelyezési díjjal, mndennel együtt 3.046.000 Ft. 20% befizetésével, vagyis 610.000 forinttal a havai törlesztés 38.159 Ft./72hónap. Ez elég sok, szeretnék inkább 30 ezer környékén maradni törlesztésben. Viszont az is igaz, hogy nem túl drága a hitel, mert az autó árának 110 százalékára jön ki a végösszeg.
-
divot
veterán
válasz fokukac #1074 üzenetére
Na épp ezt akartam írni, hogy rengeteg a banki finanszírozásból visszavett autó. Amit aztán ismét eladnak hitelre...
Szóval nagyon sok kereskedőnél láttam nekem tetsző autót, csakhogy horror hitelre. Például az 1,7 milliós gépkocsinál végül 2,6 milliót fizettem volna ki. Akkor már inkább újat fogok venni (pedig sokáig nem akartam ez), és a 3 milliós autónál kifizetek 3,3 milliót. -
divot
veterán
Itt meg lehet vizslatni a fölszereltséget: Bővebben: link azért a GS-be tényleg beleraktak mindent 2,590ezerért. Tulajdonképpen már csak egy hivatalos töréstesztet szeretnék látni, és ha megvan a négy csillag, akkor szerintem veszünk egy Suzukit. (Sosem hittem volna... )
-
divot
veterán
válasz DaSilva #1079 üzenetére
Eddig ezt az egyetlen rövidkét találtam. Mondjuk ez nagyon pozitív. Bővebben: link
-
divot
veterán
válasz DaSilva #1084 üzenetére
Ez már magyar Swift, magyar utakon, magyar sofőrrel, testközelből.
''Ma tesztvezettem egy 1.5-ös GS-es feketét (manuálist).
Elég jó tapasztalatim vannak, még így ötvenvalahány km-rel is elég jól húz (mi lesz ha bejáratták...) Az ignisnél kb 50-100 Kg-al nehezebb, 7cm-rel szélesebb a tengelytávja, és 10-el alacsonyabb a kasztni (a régi swiftnél 200kg-al nehezebb, úgyhogy valami anyagminőség javulás mindenképpen történt).
Nagyon gokartos feeling a vezetni, hogy a kocsi sarkaiban vannak a kerekek. Meglepődtem, hogy relatíve milyen messze van tőlem a szélvédő alja, érzésre kb kétszer messzebb, mint a Celicámban. Belülről éppen ezért nagyon tágasnak tűnik, nagyon kézreáll minden bár a kartámasz/könyöklő azért hiányzik belőle, de állítólag később lesz az is. Az anyagminőségek nekem bejöttek, ezért az árért tökéletes kompromisszum. Mondjuk egy bőrözött kormányt bevállalhattak volna (talán a leendő sportváltozatban fog ''debütálni''). A középső kombinált kijelző valóban nem fed.komp., csak külső hőmérő, digitális vekker, és a pill. fogyimérő van rajta, de az egyszerre. Teccett, hogy egy kapcsolóval lehetett állítani a fényerejét (a rádióét is viszi) hogy este ne verje ki az ember szemét, viszont nappal is lehessen látni szembefényben is.
Roppant pontos rövid úton kapcsoló váltója van, és szinte észre se lehet venni, hogy jár a motor (igaz 4000-nél nem pörgettem feljebb) én a gyorsulást nem éreztem (a Celicám 150 paci a miheztartás végett), bár a műszer szerint elég gyorsan kúszott fel a mutató 110-re, de nem éreztem benne a sebességet sem (nem úgy, mint az elődjében). Magam mögé ülve (176 cm vagyok) kényelmesen elfértem (nem zárt lábakkal) de azért hárman már vicces lenne hátul elférni. Talán három 12 év körüli gyerek még ok. Az oldalsó tükrök hatalmasak (teherautó megirigyelné) viszont hátratekintve a hátsó ablak elég szűkös, főleg ha még ülnek is hátul. Az pozitív, hogy a hátsó fejtámlákat egy (ujj)mozdulattal le lehet ereszteni. A vezető ülést megfelelően konfortosnak találtam, szóval ki lehet bírni (azért a Celiét meg sem ugatta ). A csomagtartó is nagyobb, mint vártam, 2 sörösrekesz simán beleférne
Alánézve végre megtudtam, hogy nem az ignis merevtengelyét örökölte. Igaz ez is merevtengelyes, de nem úgy van összekötve a két hátsókerék mint az Ignácon (egy colos csővel), már egyel komolyabb a felfüggesztés. egyáltalán nem tünt pattogósnak a rövid tesztúton (kb 10 km). A fordulóköre jó, országúton lazán meg lehet vele fordulni a padkák kihagyásával is.
Sajnos az 1.3-as nem VVT, de talán ez nem annyira bántó, a 92 ló azért kárpótol. Kicsit jobban kell majd pörgetni.'' -
divot
veterán
Elsétáltam ma a legközelebbi Suzuki szalonba, és szemrevételeztem a kicsikét.
Nagyon tetszik. Kívül-belül ki van rendesen találva, és ennek már egyáltalán nincs gagyihatása, mint a korábbi konstrukcióknak. Ez egy autó, masszív, izmos, formás, szóval egyre inkább kacsingatok felé. A GS változatban ráadásul 15-ös alufelni van, szóval még dögösebb, mint a kisebbek.
Már csak egy rohadt töréstesztet várok. -
divot
veterán
Emberek, a téma nem a téli gumi, hanem a Suzuki...
-
divot
veterán
válasz rATdrAgOn #1140 üzenetére
Legalább fél óráig vizsgálgattam az új Swiftet. (Már kezdtek hülyének nézni, mert tele lesz a bemutatóautó az újlenyomataimmal. ) Ez egy autó, semmiféle közösséget nem mutat a korábbi modelekkel. Ha melléteszel egy Ignist, akkor olyan, mint ha nem is ugyanaz a cég gyártaná a kettőt. A szalonban ráadásul egy Ignis és egy Alto között állt, hát utóbbival aztán végképp semmi rokonságot nem mutatott.
-
divot
veterán
-
divot
veterán
Elkészült a suzuki.hu oldalon az új swift rész.
-
divot
veterán
válasz Integra #1163 üzenetére
A kedvesem még nem látta élőben, ha neki is tetszik, akkor veszünk egy fekete/ezüst/gránátmetál ezt még nem tudom GS-t.
Ez például nagyon vadkan Bővebben: link
Ez meg a kedvenc színem Bővebben: link
[Szerkesztve] -
divot
veterán
válasz Versus123 #1199 üzenetére
Pedig nem. Én egy 2.750.000 forintos GLX-et néztem a szalonban, élőben. Mi viszont GS-t vennénk, ami 2.950.000 Ft., és a kiállított GLX-hez képest a következőket tartalmazza: (tehát ezt kapod 200K-ért): Smart key, Fűthető első ülések, Első ködlámpa, Oldallégzsák- első és hátsó függönylégzsák, és az Alufelni.
-
divot
veterán
válasz Versus123 #1205 üzenetére
Szerintem is. Akárhogy is drágácska, de mégis a legjobb ár/érték arányú.
Azért egy töréstesztet még megnéznék, bár az bíztató, hogy a honlapon először a Swift történetében részletesen szólnak a biztonsági funkciókról. Bővebben: link -
divot
veterán
válasz fokukac #1208 üzenetére
Parasztvakítás, offkorz: ''Ha az ajtók zárva vannak, és az elektronikus kulccsal rendelkező személy egy körülbelül méterre megközelíti az ajtókilincset, a kulcs kommunikálni kezd a kilincsbe épített jeladóval, és összehasonlítja az azonosító kódokat. Ezután a kilincs érintésére nyílik az ajtó. A rendszer ''intelligens gyújtásként''is működik. Miután az elektronikus kulccsal rendelkező személy beszállt az autóba, a jármű automatikusan felismeri a kulcs azonosító kódját, és a műszerfalon megjelenik az elektronikus kulcs jele. Ezután a motorkapcsoló benyomásával és elfordításával nyílik a kormányzár és beindul a motor.''
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Milyen TV-t vegyek?
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- PlayStation 5
- EAFC 24
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...