Új hozzászólás Aktív témák
-
AmunRa
aktív tag
Milyen 1,6? Legalább 3,5!
Nem midegy mire vesz az ember autót!
Ha ez a hobbi, akkor vegyen nagy brutált, ha meg csak munkába jár
gazdaságosan akkor jó a kicsi is.
Én Pl. olcsobban járok be dolgozni, minha MÁV és BKV bérletet vennék.
Nem kell szagolgatni a fosszagot, meg várni a tömegközlekedési eszközre
ami lerohadt.
Sokkal kevesebbet áltam dugóban, baleset miatt, mint a fent említett
társoságok járműveire várva.
Napi 130km 1/3 város +hétvégi bevásárlás kijön 30k-ból. -
AmunRa
aktív tag
Relative sokat zabál? 1000 Forintból 100km?
Az érkékvesztés hülyeség, mert a nagyobb autó sokkal többet veszét az értékéből. 3 év alatt a felét! Szerintem meg hülyes 3 évente autó cserélni.
A magyar használtautó piac katasztófális. Még a Weltautó is keveri a
qlimáászt!
Hátul tényleg kicsi, de kis autó.
Nem biztoságosabb mint a mostani hasonló kategoriájú autók.
De a nagyban is meg lehet halni.
Nekem egyáltalán nem kényelmetlen. 184cm 90kg vagyok.
A trabi, zsiga cserére meg ott van az Opel Astra, hogy nyugati autóm legyen
és Suzuki lepisálós matricát ragasszak rá.
De szerintem részletr bármelyik kisautó és alsóközép megvehető lazán részletre. -
AmunRa
aktív tag
-
AmunRa
aktív tag
Most volt a TV-ben egy Fabia ami megcsúszott és
nekiment egy fának. A vezető meghalt. Pedig nem volt
túlságosan összetőrve az eleje. Biztos nem kötötte be magát.
Szerintem jó választás egyébbként a Fabia. Föleg a combi.
Inkább az mint az Ignis. -
AmunRa
aktív tag
válasz plömplöm #682 üzenetére
Igen ott kell autót venni ahol közzel van a benzínkút!
Meg le is autózzák a 3l egy részét! Kipróbálják...
Ha már a gázolaj nem tetszik, akkor az LPG. Nekem az van!
Bár ebbe is sok hozzáértő bele tud kötni.
Szép nagy kocsi a Lacetti, csak állítólag néhány
hónap alatt zörög benne minden. Meg vajon mennyire megbízható.
Vegyél egyet, aztán majd beszámolsz róla!
Ja én egy új Polot láttam rogyáégni az M7-en. Ott szobroztunk 1 órát!
Menet közben kigyuladt a kocsi! -
AmunRa
aktív tag
Ha trabantal mentél volna neki 10x anyagi kár keletkezett volna benne!
Ha meg nem tankolod meg még több!
Én meg nem megyek neki senkinek és nem is lennék erre büszke, hogy
mekkora kár okoztam.
Mert hiába csinálják meg azt a kocsit, soha nem lesz olyan mint elötte!
[Szerkesztve] -
AmunRa
aktív tag
Mennyit görcsölsz itt az autóvásárlással!
Én közben vettem a régi Swiftem mellé családi autónak egy
5 éves 1.6 16V garantált 90k km-el G Astrát 1,3M-ért.
Ja az swift vs. ignis teszben írják, hogy olcsó a Suzuki alkatrész.
Egy hülyegyerek belémcsúszott és megtörte a kocsi bal elejét.
Nem volt vészes a törés, ajtó se mozdult el és kb. 600k volt a kár a
kocsiban. A kocsi piaci értéke: 1,1-1,2M.
Ha a váltó is galyra ment volna, akkor totálkáros lett volna szerencsétlen swift.
Pedig tényleg nem volt vészes törés. -
AmunRa
aktív tag
Magyar határ, Plitvice, RAB sziget, magyar határ:
Én 1 új swiftet láttam útközben, nem magyar volt. 1 WagonR+ magyar, és 1 Ignist is láttam az se magyar volt.
Ja egy Dewoo Matizt láttam aki a 40-es tálánál 30-al ment szintén magyar volt.
Ha Lopárba ment, akkor az ottani utakon jó ha 10-el mehetett szerencsétlen.
Alsó közép autónál apróbb kocsit nem sokat láttam. -
AmunRa
aktív tag
válasz -!DogG!- #3860 üzenetére
Én nem értek pár dologban egyet a kollégával. A féltengely nem 5k, hanem kb. 2x annyi.
120e km-t mentem, de a váltóval semmi baj nincs, veszi az 1-2 is.
Az 1-et nehezebben az elején amikor új volt. (A G Astrámnál van inkább baj az 1-el). Nekem nincs kikopva. A hátramenet problémás, azt nem veszik be a suzuki 2x kell kuplungolni, vagy 1 és utána hátra.
Hátsó szélvédő gumi nem mállott szét. 6 éves és nem volt garázsban 1 napot sem.
Lökhárító nem esett le, pedig koccantam és akkor sem. Viszont nekem kifakult a hátsó lökhárító. Gyorsabban fakul, mint a kaszni.
A koccanás után nem ment el semmi a helyéről az ajtók is maradtak, szélvédő se tört be.
De tényleg nem ment el semmi a helyéről. Én ilyen dolgot nem tapasztaltam, lehet, hogy nem volt nagy a kocc... De a kb.8 éves Clio szélvédője betört, ajtó kimozdult a helyéről.
Nekem mondjuk Suzuki szerviz csinálta az autót, de olyan volt mint előtte.
A váltó miatt voltak betojva, mert ha az tönkrement volna, akkor gazdasági totálkár.
3-4 éves volt a kocsi.
A gumikat se nyalta el. 2 garnitúra gumim van, még 60%-os mindkettő ás 100E mentem velük.
Nekem nem is karcolódik, lehet, hogy nem kivont kardal kell beszállni.
A csominál a hátsó műanyag karcos, mert vittem vele fűnyírót is, meg irodabútort is.
Kis rozsdafoltok előfordulnak már nálam 6 évesen, gombostűnyi, lehet, hogy csak a kőfelverődések miatt. Én nem javítottam ki. 150-160-ról ha fékezel, akkor valahogy nem lassul. Ezt akkor tapasztaltam amikor egy állat az autópályán előttem sutuzott egy nagyautóval. Ha nem üres a másik sáv, beleszálltam volna.
Hálás kis autó. Soha semmi bajom nem volt vele, de szerintem sokan vagyunk így vele.
Ja és autógázos. Pampogtak sokat, hogy nem lesz ereje, meg tönkremegy a motor. De 80e km-t mentem gázzal és semmi baja nincs. Az erő csökkenést nem is tapasztaltam.
170-el megy az autópályán. -
AmunRa
aktív tag
-
AmunRa
aktív tag
A könyvelőm késöbb a fia ott vette és szervizelte, nekik semmi bajuk nem volt.
A könyvelő(nő) egyszer elvitte cseréltetni az olajat, és mondták, hogy olyan volt már mint a kátrány. A szine és az állaga is. Kicsit többet ment mint 10-15e km.
Szóval vigyázat a megkimélt női tulajtól autóktól.
Amikor néztem hol vegyem a kocsit volt az oktogánnál is suzuki ász kereskedő, bemutató terem. Amikor mondtam adjon egy adatlapot, erre közli az ember, hogy ez népautó és nem jár. Nem nézte ki belőlem, hogy meg tudom venni? Vagy nem tudom, hogy mi volt, nem volt olyan érzésem, hogy el akarja adni.
De halottam olyat is az M3 meletti szalonba bement egy srác és egy szervizes az előtérben telefonált, hogy: Te Suzukit akarsz venni? Az egy fos!
Én ha valahol dolgozok azért nem így csinálnám. Nem a bemutatóteremben. -
AmunRa
aktív tag
Lehet.
Egy gumisnak kb 40% haszna van a gumin.
Bár be kell ruházni, mert nyáron a télit veszik. Télen meg a nyárit.
Most télen volt is problém, mert senki nem ment szinte cserélni, mert a tél csak néhány nap volt.
Ajándék gumi, meg felni ajándékba 2x annyiért!
Ja meg a hifi amit az ember ált. kicserél. -
AmunRa
aktív tag
Nekem gumis van a családban.
A Goodyeart nem is szeretik. Amikorr rakták a téligumimat, az UG6 gumit nem lehetett kicentirozni. Azt mondták, hogy gyárilag hibás. Nem is az első volt amivel megszenvedtek. A srác végül vett más márkás gumit és mindenki boldog volt. Csak én fagytam sz*á.
Próbálj meg több helyet, meg vigyázz, nehogy valami 1000 éve a raktárban álló gumit sozzanak rád. A rokonnak is jó árai vannak, de annyira nem kutakodtam, mert vagy ingyen, vagy beszerzési áron kaptam. -
AmunRa
aktív tag
Igez az lehet, hogy a gyári hifi jobban szól.
Tegnap írtad, hogy 3,5-ért is megkapod a 1,6-t, csak a bank vissza is csipázza.
Beszéltem suzuki ásszal.
A régi autómat alacsonyabb áron számolná be, mint a skoda, vagy az opel.
Kell cascot kötni, bár nem kötelező, de ha lopják a kocsit vagy totálkár, akkor egyben fizetheted az egészet. -Ezt sokan nem tudják!
Casco nélkül 5 évre a törlesztő 37500 lenne.
Az 1650e-es hitere a végén 2250e -it fizetnék.
Ez itt a varázs! Figyeljék a kezem,mert csalok!
Amikor kérdeztem a THM-et, mindig kitértek a válasz elől.
De majd mindegyik kereskedő 10 évre akar hitel adni.
Másik kereskedés mondta, hogy ez a leggyakoribb.
Nagyon ritka, ha valaki nem 0 ft kezdő és nem 10 évre veszi.
Én csak csodálkozok. -
AmunRa
aktív tag
válasz salieri. #3954 üzenetére
6-7 körül eszik vegyesben állítólag.
De a fene se tudja. Passatot csak a veltautótól vennék.
Sok kilométer tekert szar van. A kaszni szerintem erősebb, mint te jellemzed. Szép belülről.
Elég jól felszerelt. Megbízható, ami kevés autóra jellemző.
A árakból meg elég sokat engednek. Bár a hitelből visszajön nekik.
De valószínüleg a többi autó hitele is hasonló. És nem biztos, hogy 4-500-at elengednek, de talán utánajárok.
Engem az zavar, hogy nem csinálnak családi autót. A Grand Vitara egyedül ami alkalmas erre. Az SX4 meg drága és nem is olyan jó. -
AmunRa
aktív tag
Nekem a formája nem tetszett.
A belső digitális műszeres sem. De a vége fele azt hiszem volt normális analód műszere.
De az is csak volt!
Aztán az egérkamion, ignis ami hasonló, mint az egér, meg a még kissebb alto.
A swift ami nekem a legjobban tetszik, az sx4 ami meg nem jó semmire és drágga. -
AmunRa
aktív tag
válasz salieri. #3970 üzenetére
a megbízható forrás a rokon.
A weltautoban se lehet megbízni, mert adtak el használt autót ujnak.
A mostani pasat nem olyan megbízható mint a régi.
Kicsit magas az ára, de garanciát kapsz. A használt diseledet meg lehet, hogy viheted javításra porlasztócsere, vagy adagoló. Baromi nagy a kockázat.
Emeléstől nem lukad ki, ez 100% még a régi swift sem. Azt hiszem a kirohadt kispolszli jellemzője.
A két autót nem lehet összehasonlítani. Nekem is tetszik a Pasat, de drága.
A polo árát hasonlitgasd vagy a fabia árát a swifthez. A fabia nem drága? Vagy a polo?
A golfot nem is említem.
Az általad látott árakból lehet alkudni is suzukinál.
Ha kp.-ban fizetetd olyan 2-300 körül, ha hitelre, akkor 4-500 is. A GLX és a GS-nél biztosan. -
AmunRa
aktív tag
válasz salieri. #3981 üzenetére
Most melyikről van szó? Az újról vagy a régiről?
Van külnbség a régi swfitem és a G Astrám között.
Egyik reggel a páromat és a gyereköcöt vittem, utána átültem a swiftbe és fapados érzésem volt. Olyan más a két autó. A váltó és kaszni, ahogy a kormanyt tekerem.
Gondolkozom a cseréjén, de végüls szeretem, mert nem fogyaszt sokat megbizható. Az ülése is kényelmes. Csak ne csattanjak vele. Ha másik autóba beszámitattnám, elég megalázó árat fizetnánek érte. Lehet, hogy 2-3 évig használom aztán elajándékozom, és veszek egy alsóközepet. Addigra 0-ra használtam ha ha évi 200k-nak veszem amibe került nekem. -
AmunRa
aktív tag
válasz salieri. #3984 üzenetére
A PSA motor az jó, csak a többi... Elektronika, futómű, stb. Az adagolól vagy más egyébb kütyű se olcsó. Ahogy hallom, nem ritka ezek cseréje.
A 206 életem álma volt anno, az SW is, de nem bántam meg, hogy kihagytam, mert majd mindenki szidja.
Most após H Astráján görcsölünk ami 2 éves klimás 5 ajtós 1,4 motorral 2,5M-ért.
Az öreg nem tudja eldönteni a dolgot, de szerintem meg akar szabadulni. Csak van egy kis ingatlan ügye amibe talán nekünk is be kell segíteni.
A végén két szék között pad alá esünk.
Most tényleg 500k-t engednek az új swift GLX és GS árából. Ráadásul emberi áron számolnák be a régi suzukimat. Bár csak akkor kapsz 500k kedvezményt, ha min. 1M hitelt kérsz. Ha nem kell hitel, akkor csak 300k-t engednek.
Végülis tök ugyanott vagy, csak nem kell azonnal kifizetni. -
AmunRa
aktív tag
Én most paszolom el a swiftemet, az i-re az tette fel a pontot, hogy a nagyobb motorral és természetesen erővel is rendelkező 400kg-al nehezebb G Astra hasonló fogyasztást produkált.
A suzukiéknál nem tetszik ez az átverős akció, inkább Toyotára váltok.
Még olcsobban is meguszom a dolgot. Még több pénzért se számolják be a jelenlegi swiftet Suzukiék.
Új hozzászólás Aktív témák
- Gran Turismo
- Honor 50 - apám nevében
- Tőzsde és gazdaság
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- ASUS notebook topic
- Lightyear - befektetési app
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...