Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gyöször

    senior tag

    válasz laca891 #54318 üzenetére

    Ebbe a 6os váltóba 75W olaj kell. Nem 75w- akármi, csak simán 75w api gl4 ez fontos. Nekem újkorában az 5öst is marha nehezen vette meg persze a 2est, de újkorában leginkább minden nagyon rossz volt. Mikor elment 300kmet a kocsi, akkor hirtelen nagyon sokat javult, de a 2 és 5 mindig macerás volt. Indexen van kgaborro ő mondta valakinek, hogy jahát váltó? Azonnal cserélni kell Castrol syntrans fe75w-re. Nem léptem meg, mert tűrhető volt a váltóm, másfél éves koráig. Akkor viszont hirtelen nagyon nehezen kezdett mindent szedni. Pld álltam egy főút kereszteződésében és nem bírtam többszörös kuplungolás után se sebességbe rakni, se előre se hátra,se 3asba, semmibe. De menet közben is komoly gondok voltak kapcsoltam volna föl de nem vett be semmit erőszak nélkül. Éppen nem reccsent meg, de az már úgy éreztem nincs messze. Beszéltem a szervíz vezetővel, kérte, hogy várjak, mert tudnak a problémáról, hátha lesz rá visszahívás. Természetesen nem lett, annyit mondott, hogy ki kell fizetnem az óradíjat és számlás olajat vigyek. Beleöntötték a castrolt, odafele 50 kmet autóztam -1 fokban, alig bírtam váltogatni. Kigördült a szervízből a kocsi és 6 ból kettőbe simán lehetett rakni a még kb hideg váltóolajjal, persze megfelelő fékezés után. Kicsit még mindig lehetne jobb mert most érdekes. Beindítom a kocsit pld fagyban. oda teszem a váltót ahová akarom. Kb 100 méterig. Utána nagyon akad 1es és a 2es 500 méterig, majd eltűnik teljesen, lehet pakolni oda vissza. Ezt csinálja kánikulában is. Nem igazi jó váltó így se, annál egy hangyányit darabosabb. Most vettem más márkájú 75w olajat, már régen itthon van, csak sosincs időm betölteni.

    ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.

Új hozzászólás Aktív témák