Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tboldi

    nagyúr

    válasz t.imi #45714 üzenetére

    Hondánál 6-8 kattanás az előírás (bár egy kicsit sűrűbben is kattan), szerintem jó az az 5. A WagonR-ünknél 4, asszem, bàr ehhez még egyáltalán nem kellett hozzányúlni. :)

    [ Szerkesztve ]

  • 2ozzmexy

    aktív tag

    válasz t.imi #45714 üzenetére

    Arra gondoltam (lehet rosszul nevezem) ami a két oldal közötti erőt osztja el, hogy mindkét oldalon ugyanannyit húzzon. A fékkulcson azt a fura kilincsművet értettem, amit elfordít a bowden ha meghúzod a kart. De akkor ezek szerint nem ezekkel lesz a gond...
    Hány bowden megy hátra a kartól? 1 vagy 2? "Megvasaltad" a fékeket?

    @pigmeus: Szerintem félreértettél, ha ugrik egyet az ajtókárpit felső része amikor felér az ablak, akkor tuti az ajtókárpit zörög. De többen írták h a vezetőoldali biztonsági öv felső övvezetője is szokott zörögni a B oszlopnál. El fognak hajtani a szervízben vele, ezt most borítékolom... Ez sajna ilyen, ilyenkor kell az árát mormolni magadban. ;) ;]

    @donbig: De ehhez van kis burkolat, nem "meztelenül" van kidobva az esőbe-hóba mint a gyári...

    @numera007: Tűrhető a képe? Azért ez így eléggé egzakt, mert a gyári képe is megosztó, szerintem jó, mások szerint rossz helyen van a fókusza...bár ha telibe tűzi a Nap, akkor semmit sem lehet látni rajta... Gyári esetleg? Bár ha utólagos beépítés, akkor már a 360fokosra voksolok, azok sokkal jobbak.

    Más:
    Tudja valaki hogyan oldották meg a kéziféket a Vitara esetében? (elől-hátul tárcsafék)

    [ Szerkesztve ]

    "...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

Új hozzászólás Aktív témák