Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
-
Doze
aktív tag
válasz roberto211 #18608 üzenetére
Persze leforogja a 10e-et. Kiveszik belőle ford. szám szabályzást. Csak hát értelme nem sok van, mivel Le görbe 6000-7000-nél van a csúcson utána meg rohamosan zuhan, tehát ha nincs benne vezérműtengely cserélve, nem ér semmit sem. Max legyilkolod
Szívó motort amúgy sem nagyon éri meg tuningolni, max ilyen +20-30 le lehet kihozni belőle, azt is elég drága pénzért.
Én beérem a gyárival, de az legyen izmos, meg legyen jó állapotban.
A swift gti egyébként nem "csoda" autó, de van 1-2 olyan tulajdonsága ami nem elhanyagolható. A motor sima twin cam, nincs változó szelepvezérlés, és csak 1.3-as, de ez 102 ló, 1989-ben. Marha egyszerű motor az is. A másik az a kaszni: 780 kg... , repül a pléhdoboz rendesen.
Ami az előnye, hogy "ügyes" autó, kicsit más gátlókkal, meg rugóval, hegyi szerpentinen nem sok autó van ami oda tudja verni. Tehát ilyen 2 tonnás M3-as bömösöket el lehet felejteni, mert ugyan megy mint a golyó, csak azt a 2 tonnát, meg a fizika törvényeit nem tudja meghazudtolni, a gumi meg ugyan úgy 4 tenyérnyi amivel kapaszkodik.