Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Doze

    aktív tag

    válasz roberto211 #18602 üzenetére

    Azért mert az újabb ergo drága... normális swift 2 sport, 1,5 milla, aztán fikarcnyival sem kisebb az esély hogy nincs kitaposva a lelke. A gen 7 civic meg ugyan ez. Mindenki tudja hogy ezeket az autókat nem kímélik.

    Inkább veszek gagyit, ami kuplungos, futóműves, lehet a motorja sem már topp, lehet bontani kell... 300-400e magasságában... eldobok rá 200-300 rugót, még mindig bentebb vagyok, mint kidobok egy "újra" milliót, ami ugyan úgy kitaposott... de 3x annyi az alkatrész.

    A régi swift meg úgymond "pejva" ha ronda a lökös, vagy horpadt valahol, ha a motor rossz, azt 100e-ből meg rendbe lehet rakni.. az meg nem érdek ha nem gti lökös van rajta, hanem csak "sima"

    Egyébként előre is kell gondolkodni, én számolok egy vastag alkatrészköltséggel. Mert az amúgy még "használható" az nekem tuti nem lesz jó :DDD,

    Amúgy otthon én szét tudom borítani az egészet, amihez max nem kezdek bele az a motor szerelése+váltó+kaszni lakatolás. A motor-váltó kettős elég jól felújítható, amik ki szoktak menni benne: csapágyak a főtengelynél, kopott hengerek (lehet csak elég a gyűrűzés), vízpumpa, vezérműlánc. Igazából olyat nem akarok venni ami be van halva, (már a végét járja) esetleg a dugattyú keresztbe fordult benne, vagy a hajtókar kinézett a blokk oldalán... a siklócsapágyak/gyűrűk/dugattyúk nem veszés dolgok árban, (főleg swift gti-hez), inkább a munkaköltség... az olyan 70e körül van, rendesen felszerelt műhelyben. Ha meg elviszem, akkor meg fokolják be rendesen, meg mérjék át az egészet. (főtengelyt is lehet köszörülni, vezérműtengelyeket is), max 150e-be megállna az egész.

    Ami érdekel az a kaszni, ne legyen összecsukva, mert ha a felfüggesztés pontokban van 1-2 centi azt az isten nem menti meg, elcsavarodott, így kuka... persze meg ne rohadjon, a kasznizás a legdrágább/lepepecsebb munka a világon.

Új hozzászólás Aktív témák