Új hozzászólás Aktív témák
-
Doze
aktív tag
Én csak tippekkel tudlak megszórni.
Az első ami eszembe jutna a fojtószelep, le kell szedni megnézni nem e nagyon retkes, ha igen akkor kitisztítani, egyébként el tud koszolódni már csak a kartergáz visszavezetése miatt is , fojtószelep környékét is átnyálazni, nem e szív falsot (akkor is jellemző az alapjárat ingadozás), esetleg nem e csúszott le valamelyik cső a háromból ami ott van..
Egyébként az az alapjárat csökkenés azért furcsa, mert nagyrészt akkor esik le az alapjárat nagyon ha a generátor nagyon le van terhelve. Pl ha én felkapcsolgatom a az AC-t, az ülésfűtést, a lámpát+ködlámpát akkor leesik nekem is a fordulat, de leállni azért nem akar. Vagy 1x volt olyan mikor rajta hagytam a lámpát és csutkára lemerült.... ha akkor szerintem bekapcsolgatom az elektromos fogyasztókat lehet leáll, de akkor nem játszottam el vele ezt....
Tehát lehet valami kontaktos, esetleg a generátorral lehet valami, vagy a fesz szabályzóval, ami miatt folyamatosan csutkán terheli a generátort. (lehetőség szerint rá kéne multiméterrel mérni), érdemes lehet az EGR-t is megvizsgálni.... Tehát összefoglalva az egész szívó oldalt+generátor oldalt.
Ha ez sem vezet eredményre, akkor javaslok valami szoftver frissítést, mert már olvastam olyat is hogy valami 1.0-át lecseréltek neki 3.0-ra és a eltűnt a túlfogyasztása.... stb... lehet ott van a hiba.
Ha sehogy sem jó, én még nem adnám fel, vennék valami bontott ECU-t és azzal is kipróbálnám....