Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Doze

    aktív tag

    válasz ett #16666 üzenetére

    Én csak tippekkel tudlak megszórni. :)

    Az első ami eszembe jutna a fojtószelep, le kell szedni megnézni nem e nagyon retkes, ha igen akkor kitisztítani, egyébként el tud koszolódni már csak a kartergáz visszavezetése miatt is :( , fojtószelep környékét is átnyálazni, nem e szív falsot (akkor is jellemző az alapjárat ingadozás), esetleg nem e csúszott le valamelyik cső a háromból ami ott van..

    Egyébként az az alapjárat csökkenés azért furcsa, mert nagyrészt akkor esik le az alapjárat nagyon ha a generátor nagyon le van terhelve. Pl ha én felkapcsolgatom a az AC-t, az ülésfűtést, a lámpát+ködlámpát akkor leesik nekem is a fordulat, de leállni azért nem akar. Vagy 1x volt olyan mikor rajta hagytam a lámpát és csutkára lemerült.... ha akkor szerintem bekapcsolgatom az elektromos fogyasztókat lehet leáll, de akkor nem játszottam el vele ezt....

    Tehát lehet valami kontaktos, esetleg a generátorral lehet valami, vagy a fesz szabályzóval, ami miatt folyamatosan csutkán terheli a generátort. (lehetőség szerint rá kéne multiméterrel mérni), érdemes lehet az EGR-t is megvizsgálni.... Tehát összefoglalva az egész szívó oldalt+generátor oldalt.

    Ha ez sem vezet eredményre, akkor javaslok valami szoftver frissítést, mert már olvastam olyat is hogy valami 1.0-át lecseréltek neki 3.0-ra és a eltűnt a túlfogyasztása.... stb... lehet ott van a hiba.

    Ha sehogy sem jó, én még nem adnám fel, vennék valami bontott ECU-t és azzal is kipróbálnám....

Új hozzászólás Aktív témák