Új hozzászólás Aktív témák

  • Nem tudom volt-e már de lehet másnak is info. A hajók legénységével kapcsolatban 4 fontos érték van:

    Crew capacity - a hajón lévő aktív eszközök - kiosztható munkák
    Crew stations - a hajón lévő munkahelyek ahol dolgozhatnak
    Passenger slots - a hajón lévő nem munka célból utasoknak (questekhez)
    Crew skills - a legénység hozzáértése

    Minden egyes aktív alakatrész adhat crew capacity-t azaz pl reaktorok, pajzsok, fegyverek mind adhatnak valamennyit. Ezt határozza meg hogy mennyi munka lehet a hajón a legénység részére. Van aminek 0.5 kell, van aminek 3, értelem szerűen ha mindent összeadunk akkor (tört esetén lefele kerekítve) megkapjuk azt az értéket amennyi munkát lehet végezni a hajón

    Crew station ez a legénység munkahelye ahonnan vezéreli a dolgokat.
    Így célszerű a Crew capacity-nek és a crew stationnak megegyeznie. A legnagyobb pilótafülke azaz már híd ad 8 slotot is.

    Passenger slots pedig a nem legénységi dolgozók szálláshelye. Magyarán minden npc-nek aki nincs beosztva itt a helye. A legénységnek nem kell passenger slot de valamennyit fent kell tartani questek miatt.

    Skill nélkül alapból 3 kiosztható crew lehet (erre van külön menü) és akár mennyi passenger. Social skill master részén van rá Ship Command skill amivel 4-5-6-8-ig lehet növelni, értelem szerűen nagyobb hajóknál van értelme a nagyobb crew-nek.
    Így az elején nem érdemes a 3 crewnek sokkal több stationt hozzáadni mert nem lesz kihasználva.
    Outpost skilleseket nyilván outposthoz érdemes kiosztani.

    A legénység skilljei hozzáadódnak a játékoshoz így érdemes ezzel is tervezni, pl Vasco, Ezekiel és Omari Hassan shield skillt ad amihez hozzávesszük a player skilljét akkor kb megkétszerezi a shield értékét a hajón.

    [ Szerkesztve ]

    Vintage Story PH szervere újra fut!

Új hozzászólás Aktív témák