-
GAMEPOD.hu
A Blizzard 2007. május 19-én a Blizzard Worldwide International keretein belül bejelentette, hogy fejlesztik minden idők egyik legsikeresebb RTS-ének folytatását, a StarCraft II-t. A játék alapjaihoz nem nyúltak, a második részben is három fajjal szállhatunk harcba: a rovarszerű zerg-gel, a kolonizáló földlakó terran-nal és a hi-tech űrlény protoss-szal. Rengeteg új egység mellett régi ismerősökkel is fogunk találkozni, a történet pedig a Brood War után veszi fel a fonalat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
GiGaBiTeX
csendes tag
válasz Foxmulder89 #43797 üzenetére
Ez ok, de pl. rengeteg más dolog is (hátrányára) változott.
Pl. valamelyik verzióban (még 2010-ben) volt lehetőség meghagyni magas shadert és kikapcsolni vagy minimumra venni az árnyékokat is, ami sok egységnél számított.
Most már csak ini-ből lehet...
A másik, hogy én eddig a HOTS-patch óta HIGH fölé nem mentem, de nem látok semmilyen jelentős grafikai különbséget, mégis az FPS negyedére csökkent.
Még ezt a unit preloadert is használtam, de az sem okozott jelentős javulást.
A quad támogatást meg szerintem ha akarnák meg tudnák oldani, ha nem is futna úgy mintha natívan 4 szálra írták volna, de már 20-30% teljesítménynövekedés is jó lenne...
Ha meg tényleg nem megoldható akkor biztosítani kellett olyan lehetőséget, hogy a "régi" WOL motor is elérhető legyen, vagy az új funkciók külön kikapcsolhatóak...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Automata kávégépek
- Sony Xperia 5 IV - házon belüli siker
- EAFC 24
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- iPad topik
- Hardcore pizza és kenyér topik
- Nők, nőügyek (18+)
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Picco: mi tortenik az ITCafeval?
- További aktív témák...