Új hozzászólás Aktív témák

  • myckey

    veterán

    -- A nem emberi ellenfeleket, durván szét lehet aprítani.....embereken nem lehet efféle hajlamokat kiélni. :(((
    - -IGN Twitter:Star Wars Jedi: Fallen Order is a much bigger, deeper game than we had expected, filled with planet hopping, side quests, and massive Zelda-style dungeons.
    - -Ami a ruházatot illeti, nem lehet minden elemet megváltoztatni. Több mindent hordhatunk mint egy Poncho, de ezekből akad majd számos, meglehetősen eltérő darab.
    - -Ami a környezeti és egyéb hangeffekteket illeti, meglehetősen elégedett volt vele a nagyérdemű
    - -Oktató rész integrálva lesz a játékba.
    - -If you die you return to the campfire (it's not actually a campfire, he meditates over an area) and lose your XP Miután meghaltál és elveszítetted az XP-t,( majd meditációval visszatértél ) azt vissza is tudod szerezni attól az ellenféltől, akitől vereséget szenvedtél ! Souls like....
    - -A sérült fénykard elemeket lehet majd helyettesíteni, egész szépen alakítható lesz a lightsaber. heavily customizable.
    - -Ha igaz, 3 különféle gomb lesz majd támadásra-védekezésre és erő használatra.
    - -A Coruscant is szerepelni fog a történetben, (ha igaz). Remélem nem csak dzsungel és szikla meg barlang lesz elérhető...jó lenne valami fejlettebb helyre is elkavarodni. Részemről nem bánnám !
    - -Pihentetni is kell majd a karaktert, ha az életerőt szeretnénk visszanyerni.
    - -A Metroidvani abban érhető tetten, hogy az egyes pályákat új képességekkel lehet majd kimaxolni, elérni az addig be nem járható területet.
    - -There are difficulties ranging from story (easiest) to grand master iirc. I played the first planet on the second hardest and it was very very difficult. I turned it down so I could get the most of my demo time Lesz 4 nehézségi fokozat, és kellő kihívást fog majd nyújtani .
    - -Elég terjedelmes lesz a játék adatbázisa, sok információt tudunk majd leolvasni az adattárolóról a játékban. Ellenfelekről, élővilágról és történetről stb...
    - -A fejlődési fa nem lesz valami nagy durranás. Van, és kész.
    - -Meglehetősen terjedelmesnek hatnak a pályák.
    - -Az ellenfeleknek számos változatával kell majd megküzdeni, lesz nekik respawnolás is.....de még a Puzzle részekben is találkozunk ellenfelekkel. Sok lesz a harc. De le lehet majd őket bénítani is. Ez a Enemy Respawn is ismerős lehet a SoulsBorne játékokból.....
    - -Lesz Photomode...ha valaki erre izgulna :D
    - -A játék azoknak jön be igazán, akik szeretik a God of War, Tomb Raider vagy Uncharted stílust. No meg Soulsborne játékokat. Nem mindenkinek nyeri el a tetszését.
    - -A történet lineráis. De lesznek mellékküldetések és felfedezésre váró területek a történettől függetlenül. Kicsit ilyen Lineáris Open World jellegű, mint valami God of War 4
    - -a Számos Platformer és logikai elemről már volt szó, ami a pályákat illeti. De azért túlzásba nem esünk....nem kell pókembert játszani.
    - -Hard to tell really cause I didn’t even get to complete 1 planet. But it’s big. You have a lot of options. You sort of have like say 8 linear “tunnels” or “paths” you can take to different mini missions in the map. Don’t quote me on 8 though cause that’s just a random number Tehát lesz benne tartalom, lesz mit bejárni....függetlenül a sztoritól. Ő például 3 óra alatt ,egy bolygónak nem ért a végére...... Normál fokozaton !
    - -The combat feels amazing. The movement mostly feels good however it can sometimes be difficult to time jumps and wallruns in certain areas. Though that’s probably a good thing. A harc és a mozgás jól fest, van benen kihívás is, pláne a trükkösebb akrobatikus dolgokban.
    - -They’re hit and miss for me. Sometimes it looked great, other times things got a tiny bit janky. That being said, it was never bad enough to take me out of the experience. Ami az animációkat illeti....
    - -A ForceUnleashedtől szabadabb lesz a játékmenet, a bejárható terület több szabadságot nyújt. A dolgok testreszabása is, valamint a nyitható tartalmak is többfélék.
    - -Az időzítésnek nagy szerepe lesz a harcban, a kivégzésekben. A sebességérzet is megfelelő, nem túl gyors. Sőt ! Nem mindenkit fogunk instant ölni. Ugye az erőt killekkel fogjuk visszatölteni. Bizonyos ellenfeleket pedig le kell fárasztani, úgymond. Mielőtt bevinnénk a végső csapást. Kitérés és a blokkolás meg a helyezkedés is nagy hangsúlyt kap. Lehet majd mindezeket az erővel kombinálni, lesz kifejezetten erős támadás és lesz könnyedebb kivitelű is. Lehet fejleszteni a repertoárunkat.
    - -There are a lot. And they’re not small things either. They’ll take time to complete A mellékküldetésekkel nem igen lesz baj.
    - -A 3D-s modellekkel elégedettek voltak, jobbank tűnt, mint az EA által kiadott, eddigi anyagokban, leginkább a megvilágítást hozzák fel pozitív tényezőként.( főként az arcok miatt érdeklődtek )
    - -Planétánként 1 Boss adott lesz, állítólag.
    - -Amiről már szó volt: You can planet hop and explore wherever you want on the planet as long as you have the abilities unlocked to get to certain areas Szóval, szabadon járhatsz, ha megvagyon a megfelelő képesség vagy egyéb.
    - -A fénykardot eléggé a saját képünkre formálhatjuk, volt már szó hogy 4 komponens módosítható. Lehet majd legózni...volt már szó a sérüléséről is, és a komponensek lecseréléséről.
    - -Oh I think there will be a lot of time spent..... El lehet majd ütni vele az időt, nem lesz ez pár óra Single .

    Egyébként a jegesbarlangoscsúszós dolgot tuti innen lopták
    [link]

    [ Szerkesztve ]

    "Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "

Új hozzászólás Aktív témák