Új hozzászólás Aktív témák
-
Malibutomi
nagyúr
Persze én is tisztában vagyok vele, hogy tökéletes játék nincs, nyilván ez sem lesz az. Viszont mivel gyakorlatilag mióta játszom egy ilyen űr mmora várok (RIP Star Wars Galaxies), ezért nekem még ha kicsit sánta és félszemű is tetszeni fog szerintem
A személyi kultusz, na igen, az ugye egyéni ki mennyit visel el, de hát ez van, lényeg hogy a játék legyen jó.
Azon én csak a fejem tudom csóválni, hogy van aki ennyit betol egy játékba, de szíve joga. Az Idrisről amúgy azt írták, hogy egy ilyet felszerelni/működtetni, és ha elveszted pótolni akkora költség( meg idő ), hogy kétaszer is meggondolja egy guild hogy beveti-e.
Ami engem jobban aggaszt az a Goons megjelenése...
Bár esélyes hogy joy rángatásban nem olyan ügyesek mint point and clickben.[ Szerkesztve ]
-
Malibutomi
nagyúr
Most megnyugtatál kicsit.
Amennyire tudom nem lesz annyira játékos uralta az univerzum, ez azért nem csak egy nagy játszótér, valamiféle történet is van mögötte.
Mondjuk érdekes a kérdés, hogy hol a határ, mert az még érdekes, hoyg mondjuk egy guild blokád alá vesz egy bolygót, de vajon meddig engedik elmenni őket.Azt konkrétan mondták, hogy gatecamp nem lesz, azt semmiképp nem engedik, hogy ilyesmit lehessen.
Örömmel látom viszont, hogy lassan idetalálnak az emberek!
[ Szerkesztve ]
-
Szőrös
veterán
hopp és tényleg , na ez nagy királyság
szerk : most néztem meg sajnos még conlsole-ból nem lehet kiíratni az fps-t
de egyébként simán fut az egész , mondjuk olyan nagyon sok mindent nem is kell megjeleníteni.[ Szerkesztve ]
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Szőrös
veterán
Felőlem jöhet több csillagrendszer vagy a meglévő hajó típusokból több fajta, szárazföldi járművek stb.
Csak a 20 milla az olyan szép nagy keres szám szóval valami ütősebb dolgot várnék...mondjuk a POS pont az lett volna de azt 19-re tették szóval...https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Malachi
addikt
nem lehet megegyező a 3rd nézet, szerintem a pilótafülke ablakoknak és éppen az előbb emlegetett korlátozott kilátásnak hála. 3rd nézetben akkor is kilátsz kicsit magad alá pl., ha szűk a látótér. én legalábbis így emlékszem a korábbi űrszimes, de még a repülős játékok alapján is. nem látom, nem látom, hova lett, na váltsunk külső nézetre, áá, megvan! erre gondolok.
szóval nekem ennyi elég lenne az űrszimulátorhoz, ha csata közben akár, de tiltanák a külső nézetet valahogy. aztán ha nem, nem, nekem is könnyebb lesz 3rd-ből.
a fizikát én nem piszkálnám, ebben az esetben. garantálom, hogy 10-ből 10-en nem tudnánk megfogni egy 0 tömegvonzásban megpördített űrhajót, kabint, bármit. csak erre gondoltam, mikor azt írtam, nem baj, ha ANNYIRA már nem lesz élethű.
-
Szőrös
veterán
jajjj ne már. nyilván hogy nem valós fizikán alapuló szimulátorra gondolok mert arra a nagyközönség nem lenne vevő. de ha már azt mondják hogy spacesim és nem arcadepewpew akkor igenis harc közben fix belső nézet legyen. punktum .
mwo-ra meg azóta nem is vagyok kíváncsi mióta betették külső nézetet.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Volfram42
senior tag
Eppen ezert fogott meg jobba n a Star citizen. Ha az Elite hasonlitana a regi onmagara realitas teren akkor tuti rakattantam volna. Igy viszont a ket arkad jatek hangulata kozul a Sc jobban bejön. Ekezetert bocsi. Melobol irok telefonrol.
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
-
Szőrös
veterán
azért várjuk ki a végét . ez csak egy kedvcsináló , "nyálcsorgató" trailer . amivel ráadásul szerintem bazira elkéstek. KS projekt indításakor kellett volna ezt mutogatni és akkor biztos hogy a kiírt összeg jóval nagyobb részét összeszedik nem pedig éppen hogy csak meglett volna mint ahogy történt.
azért a Star Citizen nyitó teasere is sokat rátett a remek kezdésre.https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
GrooveHero
addikt
Értem én és egyetértek, igazad van ezekben. Csak nekem furcsa, hogy ránézek, és HK fegyvert látok. Csak kitalálhattak volna valami egyedit, még ha átalakították volna. Ez kb olyan, mintha a legnagyobb űrhajók amik lesznek úgy néznének ki, mint a star wars csillagrombolók (ék alak). Remélem érthető. Nem kötekedni akarok, hiszen eszméletlen mód rá vagyok kattanva a játékra, ez csak egy aprócska szálka, semmi több.
Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
-
cskamacska
addikt
Szvsz valamikorra lesz SQ42, scriptelt hadjáratot összerakni azért csak tudnak, emiatt nem aggódom. Star Citizen viszont a levegőben lóg, még ekkora hatalmas csapatnak is nagy falat a bolygóépítés, ami persze az űr részek rovására ment, ami pedig az eredeti ígéretek rovására ment.
Az sem segít az MMO részen, hogy jelenleg töbtízmillió dollár értékben kell hajókat értékesíteniök, hogy fennmaradjon a projekt, az hogy ez pay to gain advantage már letudtuk, de ennek egyértelmű hatása lesz a játék előremeneteli görbéjére, vagy azért mert kemény lesz a grind, és senki nem fogja szeretni, vagy mert igazságos lesz, és akkor a whalebélák(értsd, Cutlass felett mindenki) rájuk gyújtják a stúdiókat.
Harmadrészt a közösség is elég furán alakul, sokan túlságosan is belehajszolták magukat a dologba, és durván elkötelezett core fan tábor alakult ami igen nehezen visel bármit amit az bármi féle kritikának vél. Az sem segít hogy Somethingawful fórum központtal egy ellentábor is kialakult, ami meg pont mindent utál aminek köze van a játékhoz(goonoknak egyébként már listája van hogy milyen játékokat próbáltak meg tönkre tenni poénból), ez sem segít. De ez akkor is pszichotikus háborús hangulatot kölcsönöz, vagy minden körülmény között imádod a játékot és velünk vagy, vagy valami bajod és akkor az ellenségünk.
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
-
tom5598
senior tag
Ezért nem érdemes crowdfuncolni játékokat.
Ha a studiónak van rendes ötlete keressen befektetőt, kiadót meg mostmár Epicgamesmegagrants is van, ezeknél ténylegesen átnézik hogy egyáltalán van e értelme belekezdeni, elkészíthető e az adott projekt. Kickstarternél elég ha villantasz egy szép trailert pár design dokumentumot és kész, jön a pénz.SQ42 meg csúszni fog ne aggódj emiatt.
[ Szerkesztve ]
-
cskamacska
addikt
"az SQ42 ennyire el van hanyagolva"
Nem feltétlen van elhanyagolva, de az az SC-vel együtt erős feature creep terápián ment keresztül.
Ha megnézed az eredeti Kickstarter célokat, azok 6 millióig simán teljesíthetőek lettek volna korábbra:
Star Citizen Combined Stretch Goals
Aztán a helyi gyűjtésnél annyira elszálltak a célok, hogy most nem győzik utolérni magukat. Tehát nem arról van szó hogy nem tudták megcsinálni, hanem hogy pl kétszer újrakezdtek mindent, mert mindenből több, szebb, jobb kellett, ami egyre több pénzt és emberórát követelt. Az többször kiszivárgott hogy Roberts megcsináltatta ugyanazt a modellt / helyszínt / stb többször, ez nyilván pénz és időpazarlás, más kérdés hogy a rajongók ezt kérték, és effektíve mindenben erre ösztönzik Robertséket, legyen szebb és nagyobb, ezért adnak ki újra és újra pénzt. Más kérdés hogy mennyire fenntartható ez, meg mi lesz a vége, de SQ42 fronton úgy néz ki észhez tértek és meg vannak húzva a határvonalak. SC-nél ilyen nincs, ha SQ42 jó lesz, az dagad végtelenségig.
Malibutomi: Ez természetesen nem így van. Artist, hangmérnök, modellező, pogromozó, mission scripter, kutyafüle szalámi, az kell a 100 naprendszert betöltő elképesztő mennyiségű űrállomáshoz, gázfelhőhöz, roncsokhoz, bázisokhoz, NPC űrflottákhoz, karavánokhoz, és mindenhez amitől élő, lélegző, hihető lesz a világ, nem csak a földi Minecraft vonatozáshoz. Űrben is ugyanaz a gond mint a bolygóknál, nem lehet mindent a procedural generation-ra bízni, de még csak kézzel készített egyen bázisok sem lehetnek mindenhol, mert az kilátszik. És akkor el is érkeztünk ahhoz, hogy Hurston részei is kézzel készülnek, amitől nagyon jól néz ki, de lényegesen tovább tart mint tervezték, és amíg városi business districtet faragnak, addig nem faragnak ugyanazok az emberek 3 kisebb űrbázist egy procgen hold körül, és így nem is halad olyan ütemben az űrszim rész, mint tervezték és sokan szeretnék.
tom5598: Ez így nem igaz, rakás jó Kickstarter játék jött ki, mindeközben a nagy AAA kiadók meg lassan féltucat játékot sem adnak ki egy évben, az is mind teljesen mainstream MMO lesz. Bármi csak egy kicsit is niche igényt már "indie" játékok elégítenek ki, csak éppen a független csapatok rettenet forráshiányosak, és rá vannak szorulva bármilyen segítségre. Persze jobbik esetben van egy épkézláb projekt menedzser is a csapatban, ami legalább nagyjából meg tudja saccolni mi mennyi időt és pénzt fog igényelni, és csak addig nyújtják a játékot, amíg a takarójuk ér.
[ Szerkesztve ]
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
EFRM
tag
senkinek sem újdonság, de azért kösz, h felírtad. még ha a hírértéke majdnem a nullával egyenlő (de erről nem te tehetsz!)
alapvetően 3 hónap csúszás nem lenne a világvége, ha ennyi kell, hogy jobbá tegyék a játékot, akkor hajrá. kb az összes játéknál rátolnak még fél évet és a legtöbb kiadás így is döcögősen indul. a baj csak ott kezdődik, hogy nem 3 hónapról van szó, ahogy írod is. de előbb-utóbb csak kiadják már egyszer és akkor meglátjuk mekkora királyság( vagy hulladék) lett.
itt egy régebbi video a sq42 "csúszásairól"
ui- úriember biztosra nem fogad! ;D
-
Szőrös
veterán
Nem árkád fizika van benne, mondjuk úgy, hogy newtoni fizikának megfelelő (nyilván egyszerűsített de olyasmi).
Plasticbomb. a hover még bugos rendesen, 3.7-re jön a fejlesztett változat de Cifu jó mondja, alapvetően ennek így kell működnie.
[ Szerkesztve ]
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Szőrös
veterán
Mondom newtoni szerű de nem az. Bizonyos aspektusi hajaznak rá vagy fognak de nyilván ha élvezetes harcot akarsz a világűrben akkor nem az lesz mert a franc se játszana vele.
Imádom a KSP-t de ha itt úgy kéne játszani akkor hagynám a picsába az egészet.[ Szerkesztve ]
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Plasticbomb
addikt
Elozore: Igazad van, de IRL ezzel van tapasztalatom, ez ugrott igy be.
Lattal mar olyat, ahol megvalositottak azt, ahogy a vilagurben menne a harc? Kivancsi lettem, s most ezen merengek... (No nem azert, mert en harcolni akarok. ) UI: (Fenebe, nem akarok kolteni, de csak meglesem a Space Engineerst, hatha..)
NO lehet, inkabb nem akarom tudni, igy is alig vannak emberek a jatekban, ha ezt hozzaadnak, lehet le is rohadna a server/instance. XD
[ Szerkesztve ]
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Szőrös
veterán
Rogue System is jól indult de aztán megállt a fejlesztés sajna.
[ Szerkesztve ]
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Szőrös
veterán
van SC off topik oda simán mehet ez.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
Új hozzászólás Aktív témák
- HP OMEN Gaming 16-xd0009np - ÚJ 16" FHD GAMER laptop - Ryzen 7-7840HS, 16GB, 512SSD, RTX4050 (6GB)
- ARCTIC Liquid Freezer 360 II A-RGB rev.3 ( Garancia )
- NAD M25 7Ch Master Series végfok végerősítő
- Sony 55-210mm f/4.5-6.3 OSS (Sony E)
- Eladó több mint 2 év garanciával - LG OLED48C21LA / 4K/UHD/2160P/120Hz/OLED