Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz Szőrös  #54655 üzenetére

    Rendererhez nem lehetne köze, eleve meg sem jelenik egyik mai játéknál sem az ami nem látható nem? Azaz gpu nem foglalkozik vele. Videókari bele is döglene 100k entitibe.
    Azt el tudom képzelni hogy a szerver nem képes ennyit szinkronba tartani és ezért nincs fps. Bár erre meg lehetne valami predict vagy az amit csak lehet kliensre bízni. Pl amikor játékos egyedül van x méteren és nem látható akkor szerver fele ne is menjenen csak minimális szinkron adat.
    Régen volt lineage2 szervereket üzemeltettem ott geodata volt hogy szinronba legyen a kliens 3d helyzete a szerverével azaz ne lehessen átmenni a falakon. De geodata nélkül is ment csak éppen a kliensre volt bízva minden. De ez már közel 10+ éve volt unreal 2003 motorral. Ott mára már nevetséges hardveren ment több ezer játékos. Igaz több szerver volt fizikailag.

    [ Szerkesztve ]

    Vintage Story PH szervere újra fut!

Új hozzászólás Aktív témák