Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Juzzie71

    tag

    válasz tom5598 #52813 üzenetére

    Szia!

    Én ezt pont fordítva látom. Más engine-t nem tudnak már alkalmazni, akkor újra kellene kezdeni mindent. Kukába az összes hajót, stb. A gameplay alapjai már ki vannak dolgozva. Nem nehéz újabb és újabb terminálokat kihelyezni valahova (pl. szállítás). A folyamat pillanatok alatt kivezethető a mobiGlas-ra és már látod is az adatokat, hogy kit kell elvinni valahova... Ezek alapjai készen vannak. Azt is lehet látni, hogy elkezdték csinálni a folyamatvezérlés melót (kereskedés, bányászat), majd megálltak. Miért? Szerintem ezeket a fejlesztőket áthelyezték az S42-re dolgozni. Az SC-re ezt a két folyamat-vezérelt játékmódot hagyták, hogy legyen most ez elég.
    Amit írtam a generálásról, azt mint fejlesztő (nem játékfejlesztő) vetettem fel. Mert ők sem hülyék, ők is látják, hogy nem lehet manuálisan megtervezni mindent, mert az tényleg 25 év! Egyet kell létrehozni szinte tökéletesen, megalkotni a kapcsolódási pontokat, hogy lehessen látni, hogy mit is kell legenerálni, de más tulajdonságokkal (méretek, elhelyezkedések, textúrák, stb.). Ezt már régebben is írtam, hogy az eddig eltelt időben (ez ugye 2014-ben kezdődött) szinte kifejlesztettek egy új engine-t, amire működhetne a generálás. Kb. mintha összegyúrták volna a CryEngine-t az Aether-rel! De ők inkább elölről kezdtek neki az egésznek.

Új hozzászólás Aktív témák