Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • TESCO-Zsömle

    félisten

    válasz Drenadar #27813 üzenetére

    Ne szárnyként kezeld, mert nem az. Az a géptér. Ne légellenállásban és felhajtóerőben gondolkodj, hanem tömegben. Ez az elnyújtott tömeg azt eredményezi, hogy a hajó az egyik (a "szárny" síkjára merőleges) tengelye mentén nagyon lomhán fordul, ellenben egy másik (a "szárny" hosszanti irányával párhuzamos) tengely mentén viszont ugyanennyivel jobban fordul. Mint ahogy egy csövet is könnyebb a hosszanti tengelye mentén megpörgetni, mint arra merőlegesen.

    A Reliant megtervezésekor a lényeg a MISC-Xi'An összefonódás. A Xi'An-ok isten tudja miért, vertikális hajókat csinálnak, az általuk kifejlesztett technológiák és alkalmazott repülési módszerek erre az irányra épülnek. A "MISC-nek" kellett terveznie egy gépet, ami kiaknázza az együttműködés útján elérhető technológiákat és tapasztalatokat, de ugyanakkor megfelel az UEE-ben megszokott és elvárt szabványoknak is, vagyis be tud repülni egy sima hangárba is. Ehhez kell az átfordulás lehetősége, mert a szabvány UEE hajók lapjával vízszintesen szállnak le, nem függőlegesen. CIG részről meg ez is csak egy újabb hajó, ami kicsit kilóg a sorból, ezzel színesítve a palettát.

    (#27817) Drenadar: Akkor javaslom nézd meg jobban a Reclaimer-t, mert jelen formájában képtelen lenne egy bolygóra leszállni... Próbáld meg megbecsülni, hol lehet a tömegközéppont, aztán ugyanezt 5000 köbméter vashulladékkal a potrohában, majd ehhez mérten nézd meg hol vannak a főhajtóművek... Az a dög géptelen lenne a seggét elemelni a földről, annyira kiegyensúlyozatlan.

    [ Szerkesztve ]

    Sub-Dungeoneer lvl -57

Új hozzászólás Aktív témák