Hirdetés
- S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - Íme a végleges gépigény
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Diablo IV
- Call of Duty: Black Ops 6
- PlayStation 5
- Call of Duty: Black Ops 6
- Máris elérhetőek a WarCraft sorozat első két részének remaster kiadásai
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- EAFC 25
- Minden, ami Unreal Engine
Új hozzászólás Aktív témák
-
AsUsLaptop01
csendes tag
Sziasztok!
Azért írok, hátha van tippetek miért ehet sokat egy favorit motor.
A keverékcsavar 1 fordulatra nyitv, szivató letekerve, működik, indul, nem rángat, csak sokat fogyaszt.
Membránokat cseréltem, illetve a vákumcsöveket, ezen kívül ki is pucoltam.
Van hogy képes 10L-t benyelni városban, ha 70-nnel megyek ötödikben hosszú távon akkor is 7-8 között eszik. Mi lehet a gond?
Talptömítést még nem cseréltem, de sem ingadozó alapjárat se semmi nincs, ezért nem is cseréltem még.
Köszönöm a tippeket előre is! -
AsUsLaptop01
csendes tag
-
AsUsLaptop01
csendes tag
Valaki használ skodában MOM-os motortesztert?
Lenne hozzá pár kérdésem! -
AsUsLaptop01
csendes tag
Sziasztok!
Átnéztem a favi karbit, megkapta az új talptömítést, a fogyasztásom még mindíg borzalmas
A membránok újak benne, ki van takarítva, gyönyörűen jár, megy is, de leeszi a fejem. (10L alaphangon)
Ötleteket kérek, mielőtt kihajítom
Motorolaj nem benzines, szivató remekül működik.
Mit tudok még beállítani rajta?
CO csavar 1,5 re nyitva. -
AsUsLaptop01
csendes tag
válasz bringasisti #15332 üzenetére
Olyan nehéz lenne, hogy néha 15L-t is bekajál 100on?
Annyira nem rúgom, ha kímélem sem megy sokkal lejjebb.
Itt egy videó: [link] -
AsUsLaptop01
csendes tag
válasz bringasisti #15337 üzenetére
Új benne a lánc, veszi a lapot ha rajta a légszűrő.
Gyújtás nem tudom hány fokon, de ott van ahol még éppen nem csörög be a síkolt fej miatt. -
AsUsLaptop01
csendes tag
Sziaztok!
A generátorra menő töltésvisszajelző lámpa kábele letestelt, azóta nem tölt. (Favi) A fesszabot nyírhatta ki, vagy a diódahidat?
Ki tudom valahogy mérni?
Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
AsUsLaptop01
csendes tag
válasz bringasisti #16136 üzenetére
Igen, a lámpa működik és nem alszik el beindított motorral sem.
-
AsUsLaptop01
csendes tag
válasz bringasisti #16140 üzenetére
Tudok diódát mérni, igen, a generátort még nem szedtem szét. A lámpa nem alszik ki. egyáltalán. Multiméter is van meg lámpa is. Vika fesszabtól isten ments, egy lengyel jezpol a minimum. Ezt az átkötést még nem néztem, de sima gáadásra a fesz alapból nem mozdul.
-
AsUsLaptop01
csendes tag
válasz bringasisti #16142 üzenetére
Szia!
Nem ad ki semmit, megmértem átkötve, majd szétszedtem, a 3db dióda rendben van. (Nem 4dbnak kéne lenni egy egyenirányítóban??)
Merre tovább?
[ Szerkesztve ]
-
AsUsLaptop01
csendes tag
válasz bringasisti #16145 üzenetére
A kis fekete diódákból csak hármat találtam, azok jók, azok a kör alakú cuccok nem tudtam mik, azokat nem mértem. A fesszabályzó melyik szénkeféjén kéne bárminek lenni? Mindkettőn?
-
AsUsLaptop01
csendes tag
válasz bringasisti #16160 üzenetére
A két csúszógyűrű között?
-
AsUsLaptop01
csendes tag
válasz bringasisti #16162 üzenetére
Megmértem a többi diódát is, azok jók.
A fesszabályzóra ha 12voltot adok az egyik szénkefén majdnem 12, a másikon, a belsőn kb a fele van.
A csúszógyűrűket elfelejtettem megmérni, gondolom azzal a forgórész hibája szűrhető ki. -
AsUsLaptop01
csendes tag
Volt egy működő generátorom és egy jó fesszabályzóm, a visszajelző kàbel letestelt, sajnos nem vettem észre, feltettem a másik fesszabályzót, hogy esetleg az a rossz, lehet hogy mindkettőt tönkrevágtam így, vagy a generátort nyírta ki a testzárlat. A két fesszabon ugyanazt mérem, amit leírtam, a csúszógyűrűket meg majd megmérem ha megyek a műhelybe.
[ Szerkesztve ]
-
AsUsLaptop01
csendes tag
válasz bringasisti #16167 üzenetére
Na mégegyszer megpróbálom, kicsit kavarom a dolgokat.
Egyszer csak világítani kezdett az izzó, gondoltam rámérek, nem volt töltés.
Erre kitaláltam hogy biztos a fesszab adta meg magát, hát raktam rá egy másikat, de azzal sem változott semmi. Így hát gondoltam megnézem, mi lehet, amit találtam, hogy a kábel el volt szakadva és letestelt, így égett az izzó folyamatosan. Megjavítottam, de így is folyton világít, (máshol nincs zárlat, azt is megnéztem) és nem alszik el, ha beindul a motor, szóval valami megadta magát. Töltés ugyanúgy nincs. Vagy mindkét szabályzó tönkrement a test miatt, vagy a generátorban valami.
A kis fekete diódák jók, a 6db nagyobbat nem forrasztottam ki.Ha leszedem a generátort, és megforgatom egy akkus fúróval akkor is kell lennie töltésnek, vagy az akku nagyon kell neki?
[ Szerkesztve ]
-
AsUsLaptop01
csendes tag
Közben én is el vagyok havazva, a fesszabályzó egyik pontján majdnem tápfesz, a másikon 0.5V körüli érték van.
-
AsUsLaptop01
csendes tag
A két szénkefén különböző értékek vannak földhöz képest, az egyiken 0.5V a másikon 12V
Földhöz képest, nem egymáshoz.
Vagy valamit rosszul értek, nem így kéne mérni?Az előző hozzászólásomban azt mondtam a tápfesz fele, de elnéztem a tizedesvesszőt, csak korrigáltam.
[ Szerkesztve ]
-
AsUsLaptop01
csendes tag
válasz bringasisti #16172 üzenetére
Szia!
Megmértem a csúszógyűrűk közötti ellenállást, 3 ohm, a fesszabályzón a szénkefék között kicsit kevesebb van mint a tápfesz (kb -1V)
-
AsUsLaptop01
csendes tag
válasz bringasisti #16180 üzenetére
Futok vele mégegy kört, hátha, de ha már szétborítottam a generátort, megcsapágyazom.
Ne haragudj, nekem ez a váltóáram és a generátorok buli elég idegen, az egyen az megy -
AsUsLaptop01
csendes tag
válasz bringasisti #16182 üzenetére
Csak kíváncsiságból, mit csinál delejezés dolog?
-
AsUsLaptop01
csendes tag
válasz bringasisti #16192 üzenetére
Akkor viszont nem kéne működnie az eredeti szabályzóval, ha visszarakom? Elvégre azzal működött, a zárlat előtt és kimérve a szabályzót az is működik. Vagy meghülyült, hogy cserélgettem őket? Az egyik egx Tesla a másik Jezpol utángyártott.
-
AsUsLaptop01
csendes tag
válasz bringasisti #16192 üzenetére
Szia!
Nekifogtam mégegyszer, átkötve van töltés nélküle nincs, járattam, átkötve, ha visszakötöm a visszajelző kábelt, akkor nem jó. Lámpa világít.
-
AsUsLaptop01
csendes tag
válasz bringasisti #16210 üzenetére
Az van rajta amit szétszedtem, már összerakva. 1db generátor volt mindvégig és 2db fesszabályzó.
Ezt mértem ki, jó volt, és azóta össze is raktam.
Ne haragudj, ha nem vagyok érthető, sajnos előfordul, megpróbálok mindent leírni minél részletesebben.A probléma ott volt, hogy a generátort nem raktam vissza a kocsiba,nem kötöttem akkura, hanem megforgattam önmagában egy motorral.
Szóval, ha jól értem:
Segédkábellel tölt, így ezek lehetőségek maradnak:
A fekete diódák közül valamelyik tönkrement, vagy több is,
Rossz a feszültségszabályzó.Esetleg, hogy a műszerfalon lévő izzó nem 1,2W-os? Cseréltem már azt már is tudja a fene, a könyvben volt valami róla.
A fekete három diódát kimértem, de azért is szét fogom szedni mégegyszer, ilyesmire eddig képes voltam, így nem értem
A szabályzók keféin ott van a tápfesz.Megpróbálom tovább rajtahagyni a segédkábelt, és nagyobb fordulatra emelni a motort....
Köszi a tippeket, és bocs ha érthetetlen vagyok
-
AsUsLaptop01
csendes tag
válasz bringasisti #16213 üzenetére
Milyen dióda jó bele amit lehet kapni?
Vagy csak a bontott jó? -
AsUsLaptop01
csendes tag
válasz lazloka #16220 üzenetére
Szia!
Az alapjárat rendben van? Melegen 800-900nak kell lennie, favoritnál nem jellemző az alacsony nyomás, inkább a 120-asnál. Nekem mikor játszottam vele, 400körül kezdett villogni a lámpa.
Mérj egy olajnyomást az a biztos, de ha nincs rá lehetőséged, akkor a nyomáshatárolót meg kell tuningolni egy alátéttel, ártani nem fog, főleg ha sok km van a kocsiban. Az olaj ne legyen túl híg, mint fentebb írták, de ha megemeled a nyomást, és elalszik a lámpa akkor elfáradt a rugó, (ami mégegyszer megjegyezném nem jellemző ennél a motornál) megoldva a kérdés -
AsUsLaptop01
csendes tag
válasz bringasisti #16212 üzenetére
Szia!
Vettem új diódàkat, a régieket próbàlom kiszedni, és bàr azon kívül hogy nem teljesen egyforma értékeket mérek rajtuk, ugyanolyanok mint az újak a műszer szerint.
(egyik irànyban kb 0.4V másikban szakadás)
(lekötöttem őket, úgy mértem, mert javasolta valaki, hogy azt is le kell)
A gond az, hogy alul leforrasztom, felül nem megy, olyan mintha préselve lenne, vagy én nem tudom.....
Ilyenkor mi a teendő? Vagy ez ilyen találd fel magad történet?
-
AsUsLaptop01
csendes tag
válasz bringasisti #16247 üzenetére
A lámpát mindig visszadugtam a helyére, a diódahídnál a másik felére gondoltam, azzal nem boldogultam.
Tudom hogy a tények alapján hülye vagyok, én is ezt hinném, ha más írná, de ha hiszed, ha nem, ez nem tölt, csak a segédkábellel, akkor is ha lehetetlen
Ha hazaértem lefotózom, hogy néz ki a teteje.
-
AsUsLaptop01
csendes tag
válasz AsUsLaptop01 #16248 üzenetére
Hogy pontosabb legyek, az a fele nem enged, ahova raktad a nyilat, a másik fele simán lejött, de mint említettem lefotózom amint tudom.
-
AsUsLaptop01
csendes tag
válasz bringasisti #16251 üzenetére
A làmpa világít, ha testre van kötve, ha a generátorra van dugva, indításkor nem alszik el, és ha le van húzva, nem ég egyáltalán.
[ Szerkesztve ]
-
AsUsLaptop01
csendes tag
válasz bringasisti #16250 üzenetére
Na összeraktam, delejeztem is ahogy mondtad, de a töltésjelző nem mindig alszik el mikor beindítom, csak akkor ha kicsit rálépek a gázra és akkor leàllításig jó. Viszont van hogy alapjaraton leesik 11.7 re a fesz. Nem értem....
-
AsUsLaptop01
csendes tag
válasz bringasisti #16300 üzenetére
A másikkal is ugyanez a helyzet, ugyanígy nem alszik el a lámpa, csak gázadásra de ott még nem néztem feszültséget, de ez hol tölt hol nem. Az akku vadi új, nem szeretném kukázni egy hét után.
[ Szerkesztve ]
-
AsUsLaptop01
csendes tag
válasz bringasisti #16303 üzenetére
Megnéztem a másik szabályzóval, azzal sem jó, terhelés alatt alapjáraton, leesik a fesz 12Voltra. (Bekapcsolt lámpa, ventillátor, stb...) A generátor lenne rossz?
[ Szerkesztve ]
-
AsUsLaptop01
csendes tag
válasz bringasisti #16316 üzenetére
Ez injektoros, igaz azt én tettem rá. Nem lehet ezt valahogy átbuherálni, hogy menjen? Engem kicsit zavar hogy a rádió kikapcsol a feszültség miatt alapjáraton, néha afelett is, pedig egyáltalán nem egy nagy szám.
[ Szerkesztve ]
-
AsUsLaptop01
csendes tag
válasz AsUsLaptop01 #16323 üzenetére
Átnéztem a kapcsolást, a rádióra menő pozitív ágba valaki egy 250V üvegbiztosítékot rakott, most egy fokkal jobb, van benne mégegy, azt nem akartam kiszedni, majd azt is lecserélem ha ráérek.
-
AsUsLaptop01
csendes tag
válasz bringasisti #16325 üzenetére
Van egy szivargyújtós feszültségmérőm, azzal mértem ezt az alacsony értéket, menet közben alapjáraton, teljes terheléssel (AC, lámpák, rádió) azóta feltöltöttem az akksit, az szépen tartja a 12,7-8V-t az akkun mérve műszerrel, ha megy a rádió, innen is jöttem rá, hogy nem az akku miatt kapcsolt ki, de most a motort nem indítottam be. Majd megnézem műszerrel az akku kivezetésein is alapjáraton. Lehet hogy csak a szivargyújtós cucc mutatott rossz értékeket, a rádió pedig mint írtam el volt kötve, lehet hogy a tyúkbél tápkábel (0,25mm) is beleszól, főleg hogy 4 hangszóró van rajta, de azt sem én raktam bele, minimum 0.5ösre fogom cserélni ha oda jutok egyszer.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - Íme a végleges gépigény
- iOS alkalmazások
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen processzort vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Horgász topik
- Projektor topic
- Megszületett a hivatalos Xiaomi HyperOS 2 globális terjesztési ütemterv
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest