Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
Hát tudom neked javasolni a skoda autó klubot.
Én is tag vagyok ott sok okos dolgot lehet a bolti ár töredékéért venni.
No és a neten is sok mindent lehet találni.
Értem itt a fröccsöntő üzemeket ahol csinálnak hűtőmaszkot, lököst stbstb.... alkatrészeket műanyagból, üvegszálból.Renault power
-
rob210
nagyúr
Ha minden fel van újjítva rajta akkor nem sokáig.
Egy jól bejáratott motor viszont elég sokáig.
Szinte elnyűhetetlenek ezek a gépek.
Ami gáz az a kihajátsa.
Nem szereti ha megküldik, de létezik fokolt vezérműtengely,kovácsolt vas dugatyúk és könnyített hajtókar, erősített henger és 4:2:1 es leömlő amivel 130 lovat lehet előcsalni a motorból.
Persze ilyenkor már 1.4 es a gép és közel van a 200Km/h hoz a vége.
A fogyasztása pedig 11literhez.
A linket átküldöm.Renault power
-
rob210
nagyúr
Képeket várom.
A motor bírja ez a kérdés.
HA azokat mind megcsinálod amiket én elmondtam akkor a gép nagyon zoral lesz.
És erősíteni nem, viszont a rugokon rövidíteni biztos kell.
Már csak azért is, mert letolja a kasznit a kanyarokba a teljesítmény.
Szélesebb felni is ajánlott.
Szóval az uttartásával lesznek gondok, ha a gyárit hagyod fenn mindenből.
Renault power
-
rob210
nagyúr
Én fűthető renault 19 es üléseket vettem 4ezerért.
A két fejtámla nem volt meg az újabb 2ezer volt.
Így számold ki mennyiből jött ki.
Szerintem menj el bontóba olcsóbb lesz.A beszerelésben nem tudok segíteni neki kell állni rá kell szánni egy hetet, hogy addig nincs autó.
Mert ez egy hétbe beletelik.
És kötni kell ezerrel.
Renault power
-
rob210
nagyúr
Hát nézd, ha szakrajzot tudtok olvasni akkor nem tudjátok elrontani.
Ami a favoritból jön kábel a motortérből, annak a csatlakozóját kell lecserélni a felicia csatlakozójára, hogy a műszerfalra lehessen csatlakoztatni.
Egyetlen dolog a műszerfal felfogatása ahhoz kell átalakítás és abban nem tudok segíteni.
Egy az egyben nem megy be a felíciájé a favorit helyére.
És a fűtés kábelt csövet légbevezetőt is meg kell variálni.
Van vele meló, de ha alapanyag van és kis kézügyességgel is rendelkeztek akkor menni fog simán.
Renault power
-
rob210
nagyúr
1 nem éri meg
2 nem éri meg
3 nem éri megEzzel mindent el is mondtam.
Ha versenyautót akarsz akkor, akkor ne favoritba építkezz.
Ha meg közútra használod akkor mire nem elég a favorit?Ha minden áron építkezni akarsz akkor a favorit motort kell átalakítani mert abba a kpm-esek sem szólhatnak bele és új vizsgára sincs szükség.
Ha sok pénzed van 130lovat lehet kihozni a favorit motorból.
1.4 re felfúrják, vezérműtengely kovácsolt vas hajtókar és dugattyúk, könnyített lentkerék, hengerenkénti befecskendezés.
15literes fogyasztás.
Féltengely és kerékcsapágy gyilkos bmw-ket megszégyenítő paripa lesz belőlle.
De ez rengeteg pénz.Renault power
-
rob210
nagyúr
A müszerfalat szét kel bontani.
Illetve a műszeregységnél a csavarokat ki kell venni.
Kibuktatni a kilóméteróracsoportot, kitekerni a kilóméteróra spirált.
Csatikat széthúzni, és amikor ez megvan a kilóméterórát kiszerelni.
Az oldalánál, párhuzamosan a kilóméteróraspirál, házával lesz egy csigás műanyag rúd.
Fogaskerékhez csatlakozik.
Na ez a bűnös, a csavarját fel kell lazítani megzsírozni kicsit (szilikonzsír a legjobb) és visszanyomni a fogaskerékre amennyire csak tudod, majd a rögzítőcsavart jól meg kell húzni.
Visszaszerelni és boldogan használni.
Ha szét lenne teljesen kopva, akkor pedig van hozzá 2430.- ért felújító szett.Renault power
-
Tibcee
tag
Na, ma még tankoltam rá 8 lityót, amúgy friss jogsi+ nyúzom, nekem ez a tegnapi állás szintén egy 3ropis tankolás után volt. Lehet,h rossz a szintjelző lámpám, mert már a pirosnak a tetejében is lógott egyszer és nem jelzett, bár lehet, hogy még épp 7 és fél lityó volt benne.
-
rob210
nagyúr
Két dolog attól még lehet hengrefejes hogy most lett megcsinálva.
Elég ha nem nyomatékkulcsal lett meghúzva.
Vagy ha nem lett felsíkolva csak kicserélve a tömítés.Ha nagyon fogy a víz akkor nézd meg hol folyik el.
Illetve még egy kérdés az olajad nem tejeskávé színű?
Húzd ki a nívópálcát és nézd meg.
Ha tejeskávé színű akkor nincs miről beszélni akkor összefolyik a víz meg az olaj.
Az meg csak a hengerfejben lehetséges.Ha nem akkor meg tuti, hogy elfolyik valamelyik illesztésnél a vized.
A melegedés pedig azért van, mert nem kapcsol be a hűtőventillátorod.
Ki kell cserélni a hőgombát amit a hűtő aljánál találsz.
Ez tulajdonképpen egy hőmérséklet érzékelő jeladó ami a ventillátor be ki kapcsolását szabályozza.980.- ba kerül.
Renault power
-
rob210
nagyúr
A hátsó ülésnél ha felemeled az ülőlapot, akkor az autó jobb oldalán anyós oldal, van egy olyan kupak szerűség mint a festékes dobozokon.
Azt ki kell pattintani egy csavarhúzóval.
Az alatt található az egész elektromos rész és a jeladó maga, ami egyébbkként nem egy bonyolult szerkezet.
Korábban már képekkel is illusztrálta egy kedves fórumtárs a szerelés procedúráját, érdemes visszakeresni.Renault power
-
rob210
nagyúr
Az a zöld izé egy hóálló gumi hüvely.
Ha gyári rizsszem izzóra cserélsz, akkor lehúzod a régiről és rátolod az újra.
Célszerű száraz kézzel csinálni.A víznél meg nézd meg, hogy a bilincsek nem eresztenek-e.
Nálam egyszer az volt a hiba, hogy a bilincs nem volt rendesen meghúzva és alatta eresztette el a vizet.
5-6 nap alatt fogyott belőlle 2-3 deci.Húzgáld meg a bilincseket a gyárikat meg cseréld le ava bilincsre.
Renault power
-
rob210
nagyúr
Így viszont én nem értem mit szeretnél.
Azt hogy a kilóméter óra ne zölden világítson?Mert hogy akkor is marad amit mondok.
Ki kell szedni azt a zöld réteget belölle ami van.
A haveromnek például kiszedtük és kék irattartó dossziéból sniccerrel vágtunk bele másikat.
Nagyon faja lett.A zöld réteg kiszedéséhez tovább kell bontani a műszeregységet.
De nagyon figyelj oda , én nagy szétterített újságpapír fölött csináltam, hogy a legkisebb alkatrész is meglegyenRenault power
-
rob210
nagyúr
-
rob210
nagyúr
Ha kicseréled az autót akkor még jobb lesz a gyorsulásod
Mondjuk egy ferrarira.
Na a cinizmust félre téve.
Teljesítmény növekedés nem érhető el a gyujtásrendszer cseréjével.
Illetve érezhető nem lesz.
Ha dadog az autó nehezen indul akkor érdemes, mert simulékonyabb kezelhetőbb lesz az autó de ennyi.Renault power
-
rob210
nagyúr
Hengerenkénti befecskendezés és wéber karbi?
Vagy ez új nekem vagy a wéber is cserélve lesz?
Mennyit fogyaszt így a kicsike és mennyi lett a lovak száma azalatt a picsa kis kaszni alatt?Utoljára amit láttam így szétmókolva az 130lóval büszkélkedett, de az iszonyat volt ehhez a súlyhoz.
Renault power
-
rob210
nagyúr
Hehe.
Na akkor most jelzem a gyujtást hiába cserélgeted.
A gyertyáknak semmi baja.
A karburátort lessz szíves az úr beállíttatni.
Ugyanis amikor eléred azt a bizonyos tartományt 110-nél a waber elkezdi őnteni a benzint befelé a hengerekbe amit nem tud meginni a kicsi kocsi.
És elkezdi folytani az autót.
De ha kipróbálod, hogy mész egy pár kilómétert vele így láti fogod a gyertyákon, hogy elkezdenek majd kormolódni.
HA nem ez a baj akkor még a folytószelep lehet, de az kevésbé valószínű.Renault power
-
-
rob210
nagyúr
Egyik cimbormám csináltatta meg a kispolskiján.
Plusz ő még alkohollal tankolta, hogy enjen mint az állat.
Addig addig piszkálgatta, míg egyszer az autópáján szétrobbant a motor.
A lendkerék nembírta kettétört és mindent szétvert.
Szóval csak ésszel ezeket az átalakításokat.Renault power
-
rob210
nagyúr
Hát a lengéscsillapítónak ehhez semmi köze.
Ez az amit már írtam a favroit betegség.
Ki kell cserélni a szilenteket, valamint az sem árt ha egy futóműveshez elviszed és beállíttatod a kerékösszetartást.
A Szilenteket párban cseréld darabja 980.-
A toronycsapágyakat is megnézheted, de nem hiszem hogy az lenne.
Az inkább csak addig okoz gondot amig a kormányt tekered.
De a csapágy gond hamar kiszürhető.beülsz az autóba és balra alászeded koppra a kormányt, utánna elkezded óvatosan lassan csavarni jobbra, mint ha jobbos kanyart vennél be.Ha hallasz egy halk puffanás vagy pattanás szerű hangot akkor javaslom az azonnali toronycsapágy cserét.
Renault power
-
rob210
nagyúr
Hát ha megnézed egy komolyabbtuning szett is tartalmaz középső dobot.
Amiben más az a cső átmérője.
Ezért beszélünk 50-es 60-as rendszerekről, amit én is merek ajánlani a favoritra.
Csak hát ezek a rendszerek 60.000.- körül mozognak.
Igaz nem csökkentik hanem kábé 4-5 lóerővel emelik a teljesítményt.
A speciális kialakítás miatt gyorsabban távozik a gáz és így jobb az égés.
A középső dob kihagyásával erősebb öblösebb hangot kapsz, de nincs meg a kellő folytás.
Valamint van olyan ember aki szereti a csendes de sportos autót(pl.:én)
Renault power
-
rob210
nagyúr
Hát a te esetedben mivel tuningról beszélhetünk, tudni kéne pontosan mit cseréltetek.
Milyen a gyújtás rendszered?
Illetve milyen csavar esett ki a karbiból?
Hogyan lett hengerfej cserélve?
Milyen szelepeket tettek be és miért csak 2-őt?
Egy szerelőnek tudnia kéne, hogy ha szelepfészket kel maratni szimeringezni csiszolni /cserélni valamit azt csak is komplett.
A szelepek ugyanis nem kopnak be 200Km-er alatt ugyanolyanra meg főleg nem.
Be is ba.zna ha 200Km után be lenne kopva.
Nekem pl. a 20 éves Golfon még nem volt szelepszár szimeringezés, nem volt rá szükség.
Tehát nem kopik az olyan gyorsan mint ahogy hülyeséget csinált a szerelő.Renault power
-
rob210
nagyúr
Jól emlékszel.
Ezért mondom, csak akkor rosszul fogalmaztam.
Az új szelepeknél vagy a fészket maratod fel és szimeringezed.
Vagy ha a kopott fészekbe megy az új szelep az sose lesz jó.
Én erre céloztam.
Hiszen itt össze kopnia kell az alkatrészeknek.Egyébként méress egy kompressziót és minden tuti lesz.
A gyújtással kapcsolatban annyi, hogy tedd vissza a vákuum csövet és állíttasd be a gyújtásod, mert szerintem nagyon el van tekergetve az a gyújtás, ha vákuum cső nélkül jól megy azzal meg nem.
Szvsz egy rossz gyújtással komoly fogyasztás növekedés léphet fel.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen alaplapot vegyek?
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Házi hangfal építés
- Suzuki topik
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Formula-1
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- DIGI Mobil
- További aktív témák...