Új hozzászólás Aktív témák
-
biga
senior tag
válasz WonderCSabo #2110 üzenetére
Nagy régióban (ahol eleve több nagy mű van) szerintem eltérhet a csatlakozás a nagy művek között. Tehát lehet olyan, hogy egyik város az egyikhez, a másik a másikhoz kapcsolódik.
[ Szerkesztve ]
''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
outlet09
csendes tag
válasz WonderCSabo #2145 üzenetére
Igen, van. Ezt onnan gondolom hogy amikor bezárom akkor azt írja hogy munkaerő felvétel, majd erre megy át amire panaszkodtam. Remélem hamarossan jön az új javító csomag.
Addig akkor megy a szívás -
Sinu
senior tag
válasz WonderCSabo #2165 üzenetére
Igen, azt olvastam, hogy bugos, de ennyire? Arra persze fordítanak egy kis időt, hogy német vasútvonalat meg francia baguettet lehessen építeni de a hibák kiküszöbölésére nem komolyan mondom ez röhej
No Future
-
#85552128
törölt tag
-
biga
senior tag
válasz WonderCSabo #2221 üzenetére
Csak ugy ezt a kérdést a bemutató videóban elegánsan elfelejtik közölni.
''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
engusz
veterán
válasz WonderCSabo #2225 üzenetére
Inkább úgy fogalmaznék, hogy azon a szakaszon, ahol az útból alagút lesz, fölötte nem lehet építkezni, de ahogy már a föld alatt fut az út, ott már nincs gond, bármi építhető fölé. Tehát csak az elején és a végén van egy kis kihasználatlan terület
Legutóbb a gyárépületek alatt húztam keresztbe egy utat, mert ezen a területen nagy ritkán kisebb-nagyobb dugó alakult ki. Az alagút segítségével viszont szinte teljesen megszűnt
Lehet csupán szerencse kérdése, de szerintem hasznosak a 7-es patch újításai
Nézzék meg közelebbről! Mert minél közelebb hiszik magukat, annál kevesebbet fognak látni.
-
engusz
veterán
válasz WonderCSabo #2228 üzenetére
Sokat próbálkoztam vele, mire jó lett Ha utólag, a meglévő úthálózathoz és épületekhez akarsz alagutat építeni, akkor ne a legszélesebb utat használd, mert ahhoz tényleg nagyon sok hely szükséges
A hidakkal kapcsolatban nincs tapasztalatom, azokat inkább épülő városnál lehet jól (és/vagy látványosan) kamatoztatni
Nézzék meg közelebbről! Mert minél közelebb hiszik magukat, annál kevesebbet fognak látni.
-
engusz
veterán
válasz WonderCSabo #2230 üzenetére
Mekkora a lakosság? Milyen az úthálózat? Ha teszel fel képeket, akkor talán ki lehet találni a megoldást. Sokszor bosszankodtam én is, aztán mindig lett valami magyarázat a dugókra vagy a logikátlannak (és bugnak) tűnő jelenségekre
Nézzék meg közelebbről! Mert minél közelebb hiszik magukat, annál kevesebbet fognak látni.
-
engusz
veterán
válasz WonderCSabo #2232 üzenetére
Nyugi, elsőre én is romhalmazt építek, csak másodjára vagy harmadjára sikerül a "tereprendezés". Persze ekkor már legalább 30M a vagyon, alatta nem kockáztatok
Egy idő után természetes, hogy mínuszba csúszik a napi bevétel/kiadás, mert egyszerűen nem tudsz annyi adót szedni, hogy fedezd az intézmények működési költségeit. Ha pluszban van még egy jó tömegközlekedésed is (buszokkal, villamosokkal, vonattal), meg városspecializációd (CPU/TV/PC termelés) is, akkor pedig pláne erős a kiadás oldal
Általában nem sokat vacakolok a föld alatti kincsekkel, csak az első órákban támaszkodok rá, amíg erősödik a város. Utána indul a nagyobb buli. Most a következő tűnik jó felállásnak:
- raktár 1: műanyag és ötvözet import teherautókkal és vonattal
- 3 db CPU gyár
- 7 db PC gyár
- raktár 2: CPU tárolás (rövid időre export, ha megtelik), folyamatos PC export teherautókkal és vonattalNyilván az elején csak 1-2 CPU gyár üzemel, csak földi szállítással, amihez minimális a nyersanyag import, a nagy részét az újrahasznosítók állítják elő (műanyag és ötvözet). Ebből el lehet kezdeni komoly pénzeket beszedni
És ha már megvannak a milliók, akkor jöhetnek az úri hóbortok: a már korábban említett város-újraépítés vagy átalakítás, vagy akár valamelyik nagy mű elkészítése
Nézzék meg közelebbről! Mert minél közelebb hiszik magukat, annál kevesebbet fognak látni.
-
engusz
veterán
válasz WonderCSabo #2234 üzenetére
A nyersanyagokat mindig importálom, nem magam állítom elő. Beérkezik a városba a műanyag és az ötvözet is (nem olcsó), majd CPU készül belőle, amit ha eladsz, már keresel rajta valamennyit. Ha állandó a körforgás, akkor gyarapodik a vagyon
Ha az elkészült CPU-kat nem eladod, hanem betolod mondjuk egy PC gyárba (plusz ide is kell ötvözet és műanyag is, tehát érdemes nagy raktárral számolni, hogy ki tudd szolgálni), majd az elkészült PC-ket adod el, akkor nagyon hamar meglesz az első milliód, aztán tíz, húsz, majd száz
Ebben a helyzetben pedig könnyű dolgod van, mert ha bármelyik nagy mű építéséhez kell nyersanyag, legyen szó bármekkora mennyiségről, simán csak importálsz belőle. Ilyenkor létre szoktam hozni egy külön raktárat, amit feltöltök a szükséges nyersanyaggal, majd elindítom a szállítást a nagy műhöz
Tök egyszerűen hangzik a dolog, de azért nagyon résen kell lenni, mert rendkívül fontos a raktárak és a gyárak jó elhelyezkedése, illetve arra is ügyelni kell, hogy sose legyen a környéken dugó, különben a kis szállító kamionok a kígyózó sorokban fognak vesztegelni. Nagyjából ugyanez igaz a nagyobb kamionokra is, amik segítségével történik az import/export. Nekik is fontos a tiszta út, ráadásul ezeknek az autópálya bejáratától szükségeltetik a tiszta haladás. Ha jó az úthálózat, nincsenek torlódások, akkor is érdemes hajóval és/vagy vonattal kiegészíteni, mert őket egyrészt nem lassítja semmilyen körülmény, másrészt nagyobb mennyiségű nyersanyagot vagy kész terméket tudnak szállítani, mint a kamionok
[ Szerkesztve ]
Nézzék meg közelebbről! Mert minél közelebb hiszik magukat, annál kevesebbet fognak látni.
-
engusz
veterán
válasz WonderCSabo #2236 üzenetére
Megnéztem a képeket. Amit elsőre tuti másképpen csinálnék, azok az utak szervezése. Jobban jársz, ha van egy széles út, mintegy gerinc, amiről ágaznak le a kisebb utak. És utóbbiakból lényegesen kevesebb is elég, különben "pókhálós" lesz az egész. Nem csodálkozom, ha a nem túl acélos AI elveszíti a fonalat, ha útvonalat tervez egy-egy járműnek
A másik észrevétel, hogy nagyon kevés területet hagysz az épületeknek, szinte megfojtod őket. Ez egyrészt azért nem jó, mert a növekedésüket gátolod, másrészt túl nagy feladat elé állítod a forgalmat a sok-sok kereszteződéssel
Jobban jársz az egyszerűbb úthálózattal. Lőttem egy képet a saját lakóövezetemről:
Ebben is van hiba, mert tök felesleges a legszélesebb úttal dolgozni, mivel van kisebb is, amivel elérhető a legmagasabb sűrűségű épület. Ha csak egy gerincet tartanék meg, mondjuk pont azt, amin nem közlekedik villamos, a többi pedig kisebb út lenne, akkor területet nyernék vele
Aminek nyomban neki is fogok vágni, amint feljebb kúszott a népesség. Mert egyelőre van úgy 8000 állás, ami betöltetlen. Ha nagyon megnyírom a lakosságot, akkor gyárak és egyéb fontos épületek maradhatnak munkaerő nélkül
[ Szerkesztve ]
Nézzék meg közelebbről! Mert minél közelebb hiszik magukat, annál kevesebbet fognak látni.
-
engusz
veterán
válasz WonderCSabo #2238 üzenetére
Sokkal jobban jársz, ha néha figyelmen kívül hagyod a játék "rinyálását". Amúgy is néha túlzásba viszi. Fontosabb, hogy egyszerűbb és átláthatóbb legyen az úthálózat, különben mindig dugó lesz. De valahol logikus is, ha át akarod emelni a való életbe. Egyszerűbb tájékozódni, ha egyszerűbb az útvonal és nincsenek benne kacifántok
Ha megfelelő az úthálózat, figyelsz arra, hogy legyenek parkok, terjeszkedni fognak a simek, kevés épülettel és úttal is lehet magas a lakosságod száma. Ha így fogsz neki egy új városnak vagy építed újra a mostanit, akkor elkerülhetőek a dugók, aminek eredményeképpen oda fog érni időben a tűzoltó, tudnak járőrözni a rendőrök és lesz aktív szemétszedés is
Látni fogod, hogy minden mindennel összefügg. Csak a boldog simek fognak maradni és idővel terjeszkedni (modernebb és sűrűbb épületek)
Keresgéltem egy kicsit, találtam egy képet egy jó úthálózatról. Látszanak a fő gerincek (ezek a villamossal ellátott utak), a többi pedig keskenyebb, de valószínűleg olyan utak, amiknél kimaxolhatóak az épületek (Mikor kiválasztod az úttípust, akkor a felugró ablak jobb alsó sarkában jelzi ezt három ikonnal)
[ Szerkesztve ]
Nézzék meg közelebbről! Mert minél közelebb hiszik magukat, annál kevesebbet fognak látni.
-
WonderCSabo
félisten
válasz WonderCSabo #2239 üzenetére
Lehet, hogy ennyi okos akar lenni a játék és a talajvíz miatt nem lehet építeni alagutat? Vagy mi ez?
Szerk.: Lehet, hogy igen. A tengerparti ClearWater városban nem tudok alagútat építeni mert mindig víz lesz a helyén. Norwich Hills-ben meg tudok. Azért eléggé szivatás ez így.
(#2240) engusz : Azért ezen a képen is elég sűrű az úthálózat néha. Látom a srác csinált 3 gerincet is, lehet, hogy ez hasznos.
[ Szerkesztve ]
-
engusz
veterán
válasz WonderCSabo #2241 üzenetére
Könnyen lehet, de igazából látni kellene Nem tudom, hogy mennyire küldted mélyre az utat, de a saját tapasztalatom az, hogy nem érdemes vagy nem tudod túl mélyre. Ha nem sikerül elsőre, akkor ne add fel, van, hogy hosszú percek játékával lesz meg a végeredmény
Nézzék meg közelebbről! Mert minél közelebb hiszik magukat, annál kevesebbet fognak látni.
-
engusz
veterán
válasz WonderCSabo #2241 üzenetére
Sűrűnek lehet, hogy sűrű, de összehasonlítva a te képeiddel, több hely áll az épületek rendelkezésére. Mondhatnám úgy is, hogy "szellősebb" és rendezettebb az egész
Nézzék meg közelebbről! Mert minél közelebb hiszik magukat, annál kevesebbet fognak látni.
-
engusz
veterán
válasz WonderCSabo #2245 üzenetére
Valószínűleg így csinálnám:
A jelenlegi autópályával párhuzamosan (természetesen idővel, mert egyelőre drága lesz) húznék egy-egy gerincet, de addig is "bekockáznám" a meglévő mellett, kisebb utakkal, akár egyszerű földutakkal
Meg kellene nézni, hogy merről fúj a szél, aztán az ipart, a szemétlerakót és a későbbi városspecializációt abba a sarokba tervezni, ahol kilép a szél. Így nem fogja a házakra fújni a füstöt, nem lesz légszennyezettségi probléma
Egyelőre a tűzoltóság, rendőrség és mentő helyzete majdnem mindegy (azért legyen a lakóépületek közvetlen közelében). Ezek helyzete később lesz fontos, amikor már meg tudod építeni belőlük a fejlettebb/nagyobb verziót. Azokat is érdemes a lakóövezet közelében (vagy éppen a közepén) elhelyezni, de akkor már figyelve arra, hogy nagyjából végleges legyen a helyük, az utat nem tudod már elbontani előlük
Nézzék meg közelebbről! Mert minél közelebb hiszik magukat, annál kevesebbet fognak látni.
-
engusz
veterán
válasz WonderCSabo #2247 üzenetére
Hogy mit csinálnék velük?
Nézzék meg közelebbről! Mert minél közelebb hiszik magukat, annál kevesebbet fognak látni.
-
engusz
veterán
válasz WonderCSabo #2249 üzenetére
Úgy csinálnám, ahogy rajzoltam. Ha úgy érzed, hogy ezekben a kockákban idővel nem fér el négy vagy öt felhőkarcoló, akkor összenyithatod őket
Nézzék meg közelebbről! Mert minél közelebb hiszik magukat, annál kevesebbet fognak látni.
-
czanga
őstag
válasz WonderCSabo #2256 üzenetére
Álltalános iskolában van 3 plusz osztályterem, illetve 8-ból 6 iskola busz. Gimnáziumnál iskola buszok száma kimaxolva, tele van téve a város buszmegállókkal, illetve itt is van tornaterem meg 2 iskola terem pluszban.
Egyetem kapott még 2 kolit most.
Elkezdtem egy "nagy napelem" project-et az egyetemen, mert nagy műnek majd szeretnék azt csinálni, de ahhoz processzor gyár, illetve újrahasznosító is kelleni fog, és itt jött képbe, hogy nem fejlődnek a gyáraim technológiailag, holott a lakosok főleg közép és felső-osztálybeliekből állnak, és az oktatásom sem rossz.
-
Csigusz79
csendes tag
válasz WonderCSabo #2272 üzenetére
Köszi szépen, tényleg így jól működik. Most kezdtem neki egy Nagy Mű építésének, de az tök vicc hogy folyamatosan dugó van az oda vezető utakon a városomon kívül és így nagyon lassú a szállítás. Erre van vmi megoldás vagy ki kell szenvedni?
Köszi.
-
vvega30
senior tag
válasz WonderCSabo #2278 üzenetére
túl sokan vagyunk így ezzel
NEE NED ZB 6TNN DEIBEDH SIEFI EBEEE SSIEI ESEE SEEE !!
-
front3r
őstag
válasz WonderCSabo #2297 üzenetére
Nagy mű szinkronizálási hibáját, kikapcsolható most már a katasztrófa, szerviz kocsik kicsit át lettek szervezve, stb: részletek.
Pár új régiót is raktak bele.PS5, PSVR2 - iPhone 14 Plus, Watch S7, iPad Pro(2021)
-
Scholes9
nagyúr
válasz WonderCSabo #2301 üzenetére
Mind1, lehet, h adok neki egy esélyt
PS5 + PS VR2 <-> XSX <-> 65” S90C
-
biga
senior tag
válasz WonderCSabo #2272 üzenetére
Én pl most is azzal kisérletezem, hogy a városaim között a lehető legjobban megosszam a feladatokat. Így pl van víztermelő városom (ide megy a többiek szennyvíze is), van áramtermelő város, van amelyik a szemetet gyűjti, és a többi szolgáltatást is igyekszek egyenletesen elosztani (bár az eü-t, rendőrséget stb kevéssé lehet, legfeljebb besegíteni tudnak egymásnak). De sajnos ez sem túl egyszerű. Pl még mindig előfordul, hogy egy bizonyos (de nem fix, mert több értéket is láttam már) nem hajlandó elvinni valamiből. Pl a víztermelő városomban van vagy 200 plusz kapacitás, a másik város mégis visít, hogy kevés a víz, és mondjuk 65e l-nél nem akar az istennek sem többet átvenni. Mintha a hálózatnak (utaknak) lenne egy max kapacitása vagy mit tudom én. De ugyanezen város már képes volt később majd 81e lt is átvenni, miután egy másik városban leállítottam a vízvásárlást a víztermelő várostól.
Aztán ott van még a munkaerő is: egyszerűen még mindig nem működik rendesen az ingázás. Hiába van az egyik városban (direkt) óriási munkanélküliség (a megfelelő rétegnek!), a másikban meg ugyanebből hiány, alig-alig ingáznak (fullos városok közti tömegközlekedés és közepes forgalom esetén sem).Egyre több hibát javítanak ki (és ez dícséretes), de még mindig bugos tehát az egyik legtöbbször emlegetett "erőssége" a játéknak: a városok közötti szoros együttműködés.
''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
Új hozzászólás Aktív témák
- Asus ,AMD 6110(fizikai 4mag)Dupla videókártya(R2+HD8500m VGA),8GB RAM,SSD
- AKCIO Dell Latitude 7440 - i5 1345u/16GB/256SSD/Windows 11/
- Hófehér Toshiba 15,6"HD,4magosIntel!4x2,2Ghz,8GB Ram,SSD,szép állapot
- HP Probook 15,6"FullHD, 6.GEN.Core i5,világító billentyűzet,16GB RAM,Új 240GB SSD,jó akku,jó állapot
- Érkezés alatt Feltöltés alatt gamer laptop Acer Nitro V 15