Új hozzászólás Aktív témák

  • Vistaboy

    veterán

    Lassan, de biztosan magába szippant a dzsungel, egyre jobban tetszik a játék. Bár van pár apróság, amit zavarónak találok, például tényleg jó lenne, ha mi kapcsolgathatnánk a lámpát, mert néha tök sötét van bizonyos helyeken, nem látni semmit.

    Viszont szerencsére sokkal több van benne, ami javult. Például most már mintha valóban kevesebb lenne a harc, legalábbis eddig kevéssel találkoztam, szerencsére. Jóval több sírkamra és kripta van ezúttal, mint a Rise-ben volt, ennek nagyon örülök, bár lehetnének nehezebbek is, Hardon sem jelentenek nagy kihívást azoknak, akik már játszottak a korábbi epizódokkal.

    Szintén jópofa, hogy a monolitok sem mutatják meg egyből, hol van eldugva a kincs, hanem egy "fejtörő" alapján nekünk kell megtalálni. Remélem, ez végig így lesz, eddig csak egy ilyet találtam, de nagyon tetszett a dolog (bár ez is hamar meglett), szóval bízom benne, hogy a többi is hasonló lesz. Jó volt végre kicsit gondolkodni és magamtól keresni a megoldást, nem pedig csak nyomni egy "Q"-t és világított öt mérföldről a rejtekhely. :)

    Persze ezzel az is együtt jár, hogy - legalábbis a kezdeti szakaszban - sűrűn járhatunk úgy, hogy felfedezünk valamit, vagy rátalálunk egy rejtett ösvényre, ami elvezet egy titkos kincshez, ám a ládát nem tudjuk kinyitni, mert nincs meg hozzá a kulcsunk. :) Na, ilyenkor szopás van, mert jöhetünk vissza később újra a rejtekúton. :U Na, de pont ezek miatt szerettük anno. a régi Tomb Raidereket, amikor egy ajtó kinyitásához tucatnyi kulcs kellett, amit a pálya különféle rejtett zugaiban találtunk meg. Utána jött a boss, aminél szintén neked kellett rájönnöd a gyenge pontjára, utána már gyerekjáték volt elintézni (Mond valamit az a szó, hogy kentaurok? ;] ).

    A képességeket is felosztották három különféle csoportba, ám ennek csak akkor lenne értelme, ha egy végigjátszás alatt nem tudnánk mindet megszerezni. Oké, még csak valahol az elején járok, de már most is elég sok skillem van, a sírokból is sokat lehet szerezni, vagyis eléggé gyanús, miszerint aki 100%-ra viszi a játékot, ki fog tudni maxolni mindent.

    Ez pedig nem jó, ugyanis így elég jelentős újrajátszási faktor veszik el. Milyen szép is lenne úgy végigvinni többször is a játékot, hogy más skillekkel és játékstílussal megyünk végig. Meg lehet így is csinálni, legalábbis az elején, de utána annyi pontunk lesz, hogy a többi skillre is adunk, vagyis ugyanott leszünk, mint azelőtt.

    Ennek ellenére jó az irány, remélhetőleg a következő trilógiában most már tényleg minden a felfedezésről és sírrablásról fog szólni. Elvégre ezért Tomb Raider a játék címe.:)

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

Új hozzászólás Aktív témák